Mistä löytyisi joku suomenlielinen ohje kotisivujen tekoon Dreamweaver 8:lla?
Ohjelma löytyy, mutta kun en osaa yhtään käyttää... Pitäisi saada perusteelliset ohjeet...
Ja onko ko ohjelma hyvä kotisivujen tekoon?
Kotisivut Dreamweaver 8:lla
6
1204
Vastaukset
- Dreamer8
..ostaa maksullista ohjelmaa, ellei osaa lukea edes ohjeita?
- Fobba
Ja netti täynnä tutoriaaleja. Google lienee se paras aloituspaikka.
- lotsofmoni
no itte ohjelma on tietysti paras ohjelma kotisivujen tekoon, se on ihan selvä asia..
alat vain kokeilla ja testailla, niin sen oppii :)..
ja anna kaiken olla englanninkielisenä dreamerissa, ni oppii paremmin css ja html "kieltä", suomenkielellä kaikki menee vain sekavammaksi :) Parhaiten pääset alkuun kun aloitat tutustumisen html ja css kieleen. vaikka w3school nettisivuilta.
Ohjelma on kyllä hyvä, ainoa miinus että ilman css, html tuntemusta ohjelmalla ei tee oikein mitään.
Toki sillä saa valmiita teksti kenttiä ja nappeja jne. mutta hyvä olisi osata ihan perus html ihan sivujen päivitettävyydenkin kannalta.sfinski80 kirjoitti:
Parhaiten pääset alkuun kun aloitat tutustumisen html ja css kieleen. vaikka w3school nettisivuilta.
Ohjelma on kyllä hyvä, ainoa miinus että ilman css, html tuntemusta ohjelmalla ei tee oikein mitään.
Toki sillä saa valmiita teksti kenttiä ja nappeja jne. mutta hyvä olisi osata ihan perus html ihan sivujen päivitettävyydenkin kannalta.Ei sitä tuosta vaan tyhjästä sivuja tehdä kovin helposti. Aikaa sen opiskelu vaatii mutta tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437