Minkä ikäiseksi asti poika voi kasvaa pituutta?

kakskymppinen mies

Olen jo 20-vuotias mies, mutta pituuskasvuni ei ole vieläkään päättynyt. Mulle on tullut viimeisen vuoden aikana pituutta 2-3 cm lisää. Ollaan jo 6 cm yli kasvuennusteen. Onko tämä outoa? Mihin ikään asti voi miespuoliselle tulla pituutta? Onko muita vastaavia tapauksia?

24

3279

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aeryaer

      Kuulemma moni ovat kasvaneet 25 ikävuoteen asti ja jotkut kasvavat koko ikänsä jos on esim aivokasvain ja erittyy liikaa kasvuhormonia. Kuinka pitkä olet?

    • Vitun idiootti tuut kysymää tollasta paskaa meiltä vitun teineiltä! Kakskymppine jätkä ja vielä noin vitun tyhmä! Ei ihme jos ei bemmi kulje terveisin huoltoaseman työntekijä joka tankkasi autoosi tahallaan bensaa liikaa jotta sitä valuisi sinun vitun sähkönsiniselle bemmille ja jättäisi siihen yltiöpäiset tahrat. In your face fucker! Ps. Katso vasemman takarenkaan feikkikromivannettasi. Potkaisin siihen :)

      • kakskymppinen mies

        Ei näy mitään, joten ilmeisesti et tainnut potkaista. Eikä tänne palstalle kirjoittelemiseen ole määrätty minkäänlaista ikärajaa. Ja kyllä kaksikymppinenkin ihminen on vielä melko nuori.


      • Idiootti taas

        Juuh 20 on vielä nuori-jos luulit nuoruuden loppuvan 18 vuoteen.


      • kakskymppinen mies kirjoitti:

        Ei näy mitään, joten ilmeisesti et tainnut potkaista. Eikä tänne palstalle kirjoittelemiseen ole määrätty minkäänlaista ikärajaa. Ja kyllä kaksikymppinenkin ihminen on vielä melko nuori.

        heiiiiii,ei ookkaan määrätty ikärajaa :o täähän on nuorille ja 20 vuotis mies on nuori :)
        niin ja minu tuttu mies joka on 23 seki on joku vähän yli 180 cm,ja viimeisen vuosien aikana kasvanu varmasti sen 6 cm lisää!!! ihan hirvee jättiläinen;D joten ei mitään hätää :)
        ja hei,naisethan tykkää yleesä pidemmistä miehistä ;)


      • kyllä vaan
        kakskymppinen mies kirjoitti:

        Ei näy mitään, joten ilmeisesti et tainnut potkaista. Eikä tänne palstalle kirjoittelemiseen ole määrätty minkäänlaista ikärajaa. Ja kyllä kaksikymppinenkin ihminen on vielä melko nuori.

        20-vuotias mieshän on mies parhaassa iässä. :) Vai lieneekö vielä edes tuossakaan iässä parhaassa iässä? Noh, joka tapauksessa 20-vuotias on vielä nuori. :)


      • kakskymppinen mies kirjoitti:

        Ei näy mitään, joten ilmeisesti et tainnut potkaista. Eikä tänne palstalle kirjoittelemiseen ole määrätty minkäänlaista ikärajaa. Ja kyllä kaksikymppinenkin ihminen on vielä melko nuori.

        Ei tässä kukaan mistään vitun ikärajoista eikä mistään vitun nuoruusrajoista ole puhunutkaan vaan siitä, että saa olla vitun tyhmä jätkä kun tulee kysymään sitä täältä missä pienet tytöt ja pojat ihmettelevät pippeleitään ja pippeleitään. Oot varmasti vanhin ihminen joka on avannutkaan tän vitun keho palstan. Vittu mikä jätkä oikeesti! Hajoo! Vittu mitä porukkaa oikeesti ei vittu! Leipoisin teitä kaikkia nii vitusti turpaa jos näkisin teiät kadulla! Imaskaapa vittu siitä!


      • kakskymppinen mies
        Atrky kirjoitti:

        Ei tässä kukaan mistään vitun ikärajoista eikä mistään vitun nuoruusrajoista ole puhunutkaan vaan siitä, että saa olla vitun tyhmä jätkä kun tulee kysymään sitä täältä missä pienet tytöt ja pojat ihmettelevät pippeleitään ja pippeleitään. Oot varmasti vanhin ihminen joka on avannutkaan tän vitun keho palstan. Vittu mikä jätkä oikeesti! Hajoo! Vittu mitä porukkaa oikeesti ei vittu! Leipoisin teitä kaikkia nii vitusti turpaa jos näkisin teiät kadulla! Imaskaapa vittu siitä!

        "Leipoisin teitä kaikkia nii vitusti turpaa jos näkisin teiät kadulla! Imaskaapa vittu siitä!"

        Tuskinpa vain. Mutta teineillähän on tapana aina uhota.


      • ........
        kakskymppinen mies kirjoitti:

        Ei näy mitään, joten ilmeisesti et tainnut potkaista. Eikä tänne palstalle kirjoittelemiseen ole määrätty minkäänlaista ikärajaa. Ja kyllä kaksikymppinenkin ihminen on vielä melko nuori.

        Ota huomioon, että tuon pienen kullinimijän silmissä olet jo todella vanha, koska hän itse on vasta 12-vuotias.


      • kakskymppinen mies kirjoitti:

        "Leipoisin teitä kaikkia nii vitusti turpaa jos näkisin teiät kadulla! Imaskaapa vittu siitä!"

        Tuskinpa vain. Mutta teineillähän on tapana aina uhota.

        Mul on kuule yks japanilaine kaveri jol on karates musta vyö. Että sinuna varoisin!


      • kakskymppinen mies
        Atrky kirjoitti:

        Mul on kuule yks japanilaine kaveri jol on karates musta vyö. Että sinuna varoisin!

        On sitä tullut itselläkin harrastettua itsepuolustusta. Armeijassa tuli opittua jotajakoulutuksessa kaikeilaisia mahdollisia sotilastaistelu-, lähitaistelu-, itsepuolustus-, ym. juttuja ja siviilissä on tullut jatkettua itsepuolustusta. Että tuskinpa vain ne harvat uhoavat teinipojat (mutta onneksi suurin osa teinipojista on oikein mukavaa sakkia) hyppivät nokille. Tosin taitojani en tule koskaan käyttämään mihinkään muuhun kun itseni tai jonkin itselleni läheisen henkilön puolustamiseen ja niihinkin ainoastaan silloin, mikäli on tarpeen. Taitojani en tule koskaan käyttämään, ellei kimppuuni olla hyökätty ensin.

        Mutta en minä rupea näistä asioista kinaamaan. Se on aivan sama, vaikka jotkut teinit (tai lieneekö tässä tapauksessa kyseessä jopa lapsi) uhoaisivatkin. Tulette kuitenkin joskus olemaan itsekin tässä iässä, joten etteköhän ymmärrä sitten paremmin. Teinien uhoamiset jätän omiin arvoihinsa, kuten jätän kaikkien muidenkin ihmisen uhoamiset. Armeijan käynyttä miestä ei uhoamiset hetkauta suuntaan tai toiseen. Tiedän, ettei kukaan tule vittuilemaan mulle enää elämässäni samalla tavalla niin kuin armeijan isot herrat tekivät meille joka ikiselle varusmiehelle joka ainoa päivä.


      • kakskymppinen mies kirjoitti:

        On sitä tullut itselläkin harrastettua itsepuolustusta. Armeijassa tuli opittua jotajakoulutuksessa kaikeilaisia mahdollisia sotilastaistelu-, lähitaistelu-, itsepuolustus-, ym. juttuja ja siviilissä on tullut jatkettua itsepuolustusta. Että tuskinpa vain ne harvat uhoavat teinipojat (mutta onneksi suurin osa teinipojista on oikein mukavaa sakkia) hyppivät nokille. Tosin taitojani en tule koskaan käyttämään mihinkään muuhun kun itseni tai jonkin itselleni läheisen henkilön puolustamiseen ja niihinkin ainoastaan silloin, mikäli on tarpeen. Taitojani en tule koskaan käyttämään, ellei kimppuuni olla hyökätty ensin.

        Mutta en minä rupea näistä asioista kinaamaan. Se on aivan sama, vaikka jotkut teinit (tai lieneekö tässä tapauksessa kyseessä jopa lapsi) uhoaisivatkin. Tulette kuitenkin joskus olemaan itsekin tässä iässä, joten etteköhän ymmärrä sitten paremmin. Teinien uhoamiset jätän omiin arvoihinsa, kuten jätän kaikkien muidenkin ihmisen uhoamiset. Armeijan käynyttä miestä ei uhoamiset hetkauta suuntaan tai toiseen. Tiedän, ettei kukaan tule vittuilemaan mulle enää elämässäni samalla tavalla niin kuin armeijan isot herrat tekivät meille joka ikiselle varusmiehelle joka ainoa päivä.

        "Armeijan käynyttä miestä ei uhoamiset hetkauta suuntaan tai toiseen." Täytyy olla kyllä vitun kova jätkä kyseessä jos et siis yhtään pelkää jos sulle tullaa uhoomaan Suomikaks4oses. Kai ees vähä? )=

        Mut jos nyt puhutaan sillei tiät kyl niiku. ÖÖÖÖ. Eikö se muka näy läpi mun ekassa viestissä? Jos ei ekassa nii luulis et tajuisit jo tokassa. Ehei mutta vittu ei. Et tajuu kolmannessakaan =)


      • kakskymppinen mies
        Atrky kirjoitti:

        "Armeijan käynyttä miestä ei uhoamiset hetkauta suuntaan tai toiseen." Täytyy olla kyllä vitun kova jätkä kyseessä jos et siis yhtään pelkää jos sulle tullaa uhoomaan Suomikaks4oses. Kai ees vähä? )=

        Mut jos nyt puhutaan sillei tiät kyl niiku. ÖÖÖÖ. Eikö se muka näy läpi mun ekassa viestissä? Jos ei ekassa nii luulis et tajuisit jo tokassa. Ehei mutta vittu ei. Et tajuu kolmannessakaan =)

        Mut sanoinpahan vaan :D


      • herbertto
        kakskymppinen mies kirjoitti:

        On sitä tullut itselläkin harrastettua itsepuolustusta. Armeijassa tuli opittua jotajakoulutuksessa kaikeilaisia mahdollisia sotilastaistelu-, lähitaistelu-, itsepuolustus-, ym. juttuja ja siviilissä on tullut jatkettua itsepuolustusta. Että tuskinpa vain ne harvat uhoavat teinipojat (mutta onneksi suurin osa teinipojista on oikein mukavaa sakkia) hyppivät nokille. Tosin taitojani en tule koskaan käyttämään mihinkään muuhun kun itseni tai jonkin itselleni läheisen henkilön puolustamiseen ja niihinkin ainoastaan silloin, mikäli on tarpeen. Taitojani en tule koskaan käyttämään, ellei kimppuuni olla hyökätty ensin.

        Mutta en minä rupea näistä asioista kinaamaan. Se on aivan sama, vaikka jotkut teinit (tai lieneekö tässä tapauksessa kyseessä jopa lapsi) uhoaisivatkin. Tulette kuitenkin joskus olemaan itsekin tässä iässä, joten etteköhän ymmärrä sitten paremmin. Teinien uhoamiset jätän omiin arvoihinsa, kuten jätän kaikkien muidenkin ihmisen uhoamiset. Armeijan käynyttä miestä ei uhoamiset hetkauta suuntaan tai toiseen. Tiedän, ettei kukaan tule vittuilemaan mulle enää elämässäni samalla tavalla niin kuin armeijan isot herrat tekivät meille joka ikiselle varusmiehelle joka ainoa päivä.

        ei sillä intin johtajakoulutuksella opi minkäänlaisia taistelutaitoja. kannattais lopettaa uhoominen vielä kun ehdit ettei atrkyn japanilainen kaveri tuu ja anna sulle isän kädestä.


      • Vinc
        Atrky kirjoitti:

        Mul on kuule yks japanilaine kaveri jol on karates musta vyö. Että sinuna varoisin!

        Artky olit ennen ihan hyvä trolli, mutta nyt taitosi ovat selvästi laskeneet. Ps. tuskin se sun Kung Fu Panda pehmolelu ketään pelottaa ;)


      • kakskymppinen mies
        herbertto kirjoitti:

        ei sillä intin johtajakoulutuksella opi minkäänlaisia taistelutaitoja. kannattais lopettaa uhoominen vielä kun ehdit ettei atrkyn japanilainen kaveri tuu ja anna sulle isän kädestä.

        "ei sillä intin johtajakoulutuksella opi minkäänlaisia taistelutaitoja. kannattais lopettaa uhoominen vielä kun ehdit ettei atrkyn japanilainen kaveri tuu ja anna sulle isän kädestä."

        Sanoo tyyppi, joka ei ole inttiä käynytkään.


      • kakskymppinen mies
        Vinc kirjoitti:

        Artky olit ennen ihan hyvä trolli, mutta nyt taitosi ovat selvästi laskeneet. Ps. tuskin se sun Kung Fu Panda pehmolelu ketään pelottaa ;)

        "Artky olit ennen ihan hyvä trolli, mutta nyt taitosi ovat selvästi laskeneet. Ps. tuskin se sun Kung Fu Panda pehmolelu ketään pelottaa ;)"

        Hehe, aika hyvin :D


      • Vinc kirjoitti:

        Artky olit ennen ihan hyvä trolli, mutta nyt taitosi ovat selvästi laskeneet. Ps. tuskin se sun Kung Fu Panda pehmolelu ketään pelottaa ;)

        Oon kuullu tän jo aika useesti. Sillo mun kulta-aikoina 2v en ollu oikeestaan trolli vaa pelkkä peelo ku puhuin vaa irstaasta masturboinnista ja munan silpomisestä höylällä yms. Se ei vaan enää oikeen nappaa. Toine syy on varmaa mun feimi. Jarkko Ruutukaa ei pysty trollaamaa enää kaikkia samanlailla ku kaikki tietää mitä se yrittää. Mulla on sama homma, kaikki suhtautuu mun viesteihi eri tavalla ku aluks. Trollaukses trollattava ei saa tietää et trollaaja trollaa ja tämä harmittaa )=


      • Anonyymi

        Kuinka voi kirjoittaa noin tyhmästi,mutta sanotaan ,että siitä puhe mistä puute


    • Sitruunaperhonen<3

      Hirveen huonoa keskustelua. Suomalaisten sivistystaso on näköjään yhtä olematonta sekä nuorilla että vanhoilla. Poliitikkojen pulleat puheet on yhtä silmänkääntötemppua johon ei kukaan vähänkään ajatteleva luota. Ei niitä viitsi edes kuunnella. Nuoret jotka voisivat muuttaa paremmalla tyylillään asioiden huonoa tilaa, ovat tällä palstalla käydyn keskustelun tasolla. Pelkkää pönötystä. Ei yhtään tasokkaampaa. Hävetkää.

    • Drazir

      Oma pituuskavuni rupesi hidastumaan, kun täytin 15. Nyt olen 27v ja tällainen 184 senttinen "järkäle". Oikea järkeleidenjärkäle siis

    • 30v. asti kasvaa

      voi perhana tää kin keskustelu on niin hukassa!
      .muuten bb annika tippu jos ette tiennyt

    • Yksilöllistä

      Itellä loppu 18 vuotiaana. 2 vuotta kasvamatta. 20-vuotias ja 172 cm. Lyhyemmän sortin miehiä

      • Anonyymi

        Normaali miehen pituus on just 171 et ole lyhyt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe