Kohuttu kuva kirjasta NOIDAN KÄSIKIRJA !!!

!!!!!!!

22

5014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfffffffffff

ehkä koomisin kuva ikinä

• Nefilim

Olis kaveri hammaslääkärin tarpeessa.

• pelkäsin itse lapsena tuota kyseistä kuvaa niin paljon, että en voinut lukea koko kirjaan, nyt vanhempana kuva enemmänkin huvittaa, muistaakseni kuva oli kopioitu jostain leffasta johon taitelija sitten on lisännyt omia näkemyksiään.

• traumatisoitunut -87

http://www.fixgalleria.net/release.php?id=3613

Joskus törmäsin tuon hirvityksen kaksoisolentoon kitjastossa vanhojen videokasettien keskellä :( Nyt kun reilusti yli kymmenen vuotta myöhemmin juteltiin kavereiden kanssa Noidan käsikirjasta sekä sen pelottavimmista jutuista, muistin veripään sekä ton sydämeni pysäyttäneen leffan kannen! Taitaa olla sama kaveri..

• Lyylinro1

Se vähän muistuttaa yhtä meidän entistä naapuria päissään kun kerran törmäsi meidän kukkapenkin kiviin ja löi päänsä. Ihan mukava kaveri kuitenkin mutta hassu. Haisee aina hiivalle.
      Minä olen valinnut sen että nauran.

• ...

Penskana pelkäsin tuota kuvaa yli kaiken. Noidan käsikirja oli kirjaston lasten -ja nuortenosaston suosituin kirja joskus 90-luvun alussa, jatkuvasti lainassa. En edes uskaltanut nukkua samassa huoneessa kirjan kanssa, se oli sen verran jännä 8-vuotiaalle. Näin jälkeenpäin ajateltuna järjetöntä sijoittaa moinen opus lastenosastolle.

Nykyään Huuto.netissä maksetaan järjettömiä hintoja kys. opuksesta. Kaikki kirjan jutut kuvineen löytyvät netistä googlettamalla ja silti moni on valmis maksamaan about 50 euroa saadakseen kirjan omakseen, vaikka kirja olisi todella huonossa kunnossa. Jos joku on aikoinaan ostanut kirjan halvalla kirjaston poistomyynnistä niin Huuto.netissä kirjasta saa hyvän hinnan...

• lily potter

en saa nyt sitä linkkiä auki, mutta liekö kyse kuvasta jossa verinen irtopää leijuu seinällä?! olen kolmekymppinen ja vieläkin joskus öisin se kuva nousee mieleen.. luin sen kirjan lapsena kirjastossa läpi, kun en uskaltanut lainata :D

• 4.lk lainen

tosi suosittu kirja 2-4 luokkalaisilla

• Iiiiiikh!

Ohoh, löysin tuon muutamalla eurolla pari vuotta sitten nettiantikvariaatista. Onko uusi sukupolvi nyt siis löytänyt tuon kauhean opuksen :D

Vastasin jo toiseenkin ketjuun samasta aiheesta mutta laitetaan nyt tähänkin; Muistuttaako tuo hirveä irtopää kenenkään mielestä Vesa-Matti Loiria..? Minun mielestäni yhdennäköisyys on huomattava.

• c
        Iiiiiikh! kirjoitti:

Ohoh, löysin tuon muutamalla eurolla pari vuotta sitten nettiantikvariaatista. Onko uusi sukupolvi nyt siis löytänyt tuon kauhean opuksen :D

Vastasin jo toiseenkin ketjuun samasta aiheesta mutta laitetaan nyt tähänkin; Muistuttaako tuo hirveä irtopää kenenkään mielestä Vesa-Matti Loiria..? Minun mielestäni yhdennäköisyys on huomattava.

:DD

• .....,,,........

Mitä vittua, maksaako joku 50euroa siitä paskasta? Itselläni on hyvässä kunnossa oleva noidan käsikirja. Kannattaakohan myydä, vai odottaa vielä parikymmentä vuotta?

• samaa näköä on
        Iiiiiikh! kirjoitti:

Veskuhan se siellä :D

http://naurunappula.com/z/521709/

Mulla ainakaan alotuksen linkistä ei näy mitään kuvia..

• Teini 1998

Iiiik, iik, apua !!!

• Kauhea pää

Siis tarkotatteko sitä sinistä päätä, joka leijui sängyn yllä? Oliko se tarina jostain talosta, johon muutti joku Horace, joka näki sitten tuon pään. Ja kun hän juosi karkuun, niin hänen kaulansa ympärille kuristui siniset kädet, oliko se tuo?

Kavahdin itsekin nuorena tuota kuvaa :D

• fffyyyyyyyyyffffff

mun mielestä se on on pelottava se kun sesheriffii menee koputteleen jonnekkin ovelle ja kysyy onko häätää se omistajaa vaasta aei mja siinä on asunu ennen joku kirves tyyppi ja joku poika on menny ärsyttä siitä niin se kirves tyyppi on jahdannu sitä poikaa

• Janne vm. 78.

Kiva lukea tuota kirjaa pitkästä aikaa, Otin sen iltalukemiseksi.

• yabbafiles
    • Onko kirja jo palautettu Nokian kirjastoon. Vuosia sitten Riku Rinne vaati sen poistamista.
      Koska en saa kuvaa auki toivon täällä stadissa olevan suvaitsevaisempia uskovaisia jotka ei hyökkää kirjasto tätiä vainoamaan.

• 80-luvun mukula

Sininen leijupää on tosiaan piirtynyt muistiin :) Lapsena itsekin kirjan luin, enkä yhtään tykännyt sen jälkeen avata silmiä yöllä, jos vaikka leijupää olisi minunkin sängyn päädyssä leijumassa. Eihän se enää kovin pelottavalta näytä.

Toinen lapsena pelottanut kuva oli siitä naiskummituksesta, jolta oli kieli leikattu irti ja kuulemma vaelteli jossain osoittaen verta valuvaa suutaan.

• Willemberg

Joo, se sininen veripää kyllä traumatisoi minutkin pienenä. Opettelin kirjasta vielä sen edellisen sivun, oliko peräti jotain Amerikan kummituksiin viittaavaa, jotta pystyin skippaamaan katsomatta sen seuraavan aukeaman ja päädyinkin siitä muistaakseni Australian kummituksiin.

On kyllä ihme, jos yksi kuva on voinut olla niin vaikuttava aikoinaan...

• Frans Sahlberg

Se on eräs nettikummituksen monista ediintymismuodoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1421
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1395
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      311
      1164
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1087
    5. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      32
      906
    6. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      231
      894
    7. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      868
    8. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      835
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      807
    10. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      804
    Aihe