Paljon painaa...

lyhyt&laiha

Eli paljon painaa perus taisteluvarustus?? Oon aika pienikokoinen mieheksi vaikka harrastan urheilua, ni lähinnä mietityttää miten "pienet" miehet on selvinneet armeijassa?

6

6278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

...täyteen ahdettu tetsari painaa viitisen kiloa, plus rynkky 4 kiloa, eli jotain sinne 8-10 kiloa veikkaisin.

TST-vyö rasittaa erityisesti olkapäitä/selkää, ja rynkyn hihna niskaa (se hihna kannattaa tunkea tetsarin koukkujen taakse).

• lyhyt&laiha

Jotkut "pelotelleet" että voi joutua kantamaan 40-50 kg, ja vaikka olen yrittänyt kasvattaa massaa tuntuu se hankalalta kun perintötekijät ja kilpirauhanen tuntuvat olevan vastaan :D Mutta ens kesänä selviää kuis äijän käy..

• ...............
        lyhyt&laiha kirjoitti:

Jotkut "pelotelleet" että voi joutua kantamaan 40-50 kg, ja vaikka olen yrittänyt kasvattaa massaa tuntuu se hankalalta kun perintötekijät ja kilpirauhanen tuntuvat olevan vastaan :D Mutta ens kesänä selviää kuis äijän käy..

Joutuuhan nuita tavaroita siellä kantamaan joskus, mutta ne matkat ei ole paljon mitään, puhutaan sadoista metreistä jos niistäkään kun kannetaan reppu kuormiksen lavalta leiripaikalle. Riippuu tietty mihin sissiyksikköön oot menossa että joudutteko siirtelemään happy camp:a siellä metsässä.

Kaikista kamalin kantokokemus tulee heti ensimmäisellä viikolla kun raahaatte porukalla mosa säkkejä varusvarastolta yksikköön, siinä meinasi itsellä pienen rasitusastman kanssa lähteä taju....ja kun tuo lihaskuntokaan ei ole kummoinen niin se kävi kipeää. "Kannetaan, ei raahata" sano alikessu ja virnuili siinä, sillon oli ensimmäinen hetki armeijassa että halutti antaa alikille turpaan :D

• tuleva mortti
        lyhyt&laiha kirjoitti:

Kaveri joutui jättämään intin jo 2 viikossa, syynä pieni koko. Sai ainakin lykkäytystä ja joutuu lääkärillä kaymään kilpirauhas tutkimuksissa. Toivottavasti pitävät sut, mutta voi olla että saat lykkäystä/vapautuksen.

• lyhyt&laiha
        tuleva mortti kirjoitti:

Kaveri joutui jättämään intin jo 2 viikossa, syynä pieni koko. Sai ainakin lykkäytystä ja joutuu lääkärillä kaymään kilpirauhas tutkimuksissa. Toivottavasti pitävät sut, mutta voi olla että saat lykkäystä/vapautuksen.

Oisin pettymys koko suvulle jos jäis palvelus kesken, mutta mulla kilpirauhasen kanssa ongelmia ollut koko iän ja astma myös..Mutta kai nämä otetaan huomioon palvelukseen astuessa. En kuitenkaan haluais lusmuilla ni pitää yrittää parhaansa niinkun kunto antaa myöten.

• agfagagagag
        lyhyt&laiha kirjoitti:

Oisin pettymys koko suvulle jos jäis palvelus kesken, mutta mulla kilpirauhasen kanssa ongelmia ollut koko iän ja astma myös..Mutta kai nämä otetaan huomioon palvelukseen astuessa. En kuitenkaan haluais lusmuilla ni pitää yrittää parhaansa niinkun kunto antaa myöten.

vitun mortti aamut sulla painaaa.......hahahahaaaaaaaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      342
      4332
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2428
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1571
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1107
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1094
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      22
      1005
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe