Eli paljon painaa perus taisteluvarustus?? Oon aika pienikokoinen mieheksi vaikka harrastan urheilua, ni lähinnä mietityttää miten "pienet" miehet on selvinneet armeijassa?
Paljon painaa...
6
5331
Vastaukset
- ..........
...täyteen ahdettu tetsari painaa viitisen kiloa, plus rynkky 4 kiloa, eli jotain sinne 8-10 kiloa veikkaisin.
TST-vyö rasittaa erityisesti olkapäitä/selkää, ja rynkyn hihna niskaa (se hihna kannattaa tunkea tetsarin koukkujen taakse).- lyhyt&laiha
Jotkut "pelotelleet" että voi joutua kantamaan 40-50 kg, ja vaikka olen yrittänyt kasvattaa massaa tuntuu se hankalalta kun perintötekijät ja kilpirauhanen tuntuvat olevan vastaan :D Mutta ens kesänä selviää kuis äijän käy..
- ...............
lyhyt&laiha kirjoitti:
Jotkut "pelotelleet" että voi joutua kantamaan 40-50 kg, ja vaikka olen yrittänyt kasvattaa massaa tuntuu se hankalalta kun perintötekijät ja kilpirauhanen tuntuvat olevan vastaan :D Mutta ens kesänä selviää kuis äijän käy..
Joutuuhan nuita tavaroita siellä kantamaan joskus, mutta ne matkat ei ole paljon mitään, puhutaan sadoista metreistä jos niistäkään kun kannetaan reppu kuormiksen lavalta leiripaikalle. Riippuu tietty mihin sissiyksikköön oot menossa että joudutteko siirtelemään happy camp:a siellä metsässä.
Kaikista kamalin kantokokemus tulee heti ensimmäisellä viikolla kun raahaatte porukalla mosa säkkejä varusvarastolta yksikköön, siinä meinasi itsellä pienen rasitusastman kanssa lähteä taju....ja kun tuo lihaskuntokaan ei ole kummoinen niin se kävi kipeää. "Kannetaan, ei raahata" sano alikessu ja virnuili siinä, sillon oli ensimmäinen hetki armeijassa että halutti antaa alikille turpaan :D - tuleva mortti
lyhyt&laiha kirjoitti:
Kaveri joutui jättämään intin jo 2 viikossa, syynä pieni koko. Sai ainakin lykkäytystä ja joutuu lääkärillä kaymään kilpirauhas tutkimuksissa. Toivottavasti pitävät sut, mutta voi olla että saat lykkäystä/vapautuksen.
- lyhyt&laiha
tuleva mortti kirjoitti:
Kaveri joutui jättämään intin jo 2 viikossa, syynä pieni koko. Sai ainakin lykkäytystä ja joutuu lääkärillä kaymään kilpirauhas tutkimuksissa. Toivottavasti pitävät sut, mutta voi olla että saat lykkäystä/vapautuksen.
Oisin pettymys koko suvulle jos jäis palvelus kesken, mutta mulla kilpirauhasen kanssa ongelmia ollut koko iän ja astma myös..Mutta kai nämä otetaan huomioon palvelukseen astuessa. En kuitenkaan haluais lusmuilla ni pitää yrittää parhaansa niinkun kunto antaa myöten.
- agfagagagag
lyhyt&laiha kirjoitti:
Oisin pettymys koko suvulle jos jäis palvelus kesken, mutta mulla kilpirauhasen kanssa ongelmia ollut koko iän ja astma myös..Mutta kai nämä otetaan huomioon palvelukseen astuessa. En kuitenkaan haluais lusmuilla ni pitää yrittää parhaansa niinkun kunto antaa myöten.
vitun mortti aamut sulla painaaa.......hahahahaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k921312- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214820Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718