Eli paljon painaa perus taisteluvarustus?? Oon aika pienikokoinen mieheksi vaikka harrastan urheilua, ni lähinnä mietityttää miten "pienet" miehet on selvinneet armeijassa?
Paljon painaa...
6
6039
Vastaukset
- ..........
...täyteen ahdettu tetsari painaa viitisen kiloa, plus rynkky 4 kiloa, eli jotain sinne 8-10 kiloa veikkaisin.
TST-vyö rasittaa erityisesti olkapäitä/selkää, ja rynkyn hihna niskaa (se hihna kannattaa tunkea tetsarin koukkujen taakse).- lyhyt&laiha
Jotkut "pelotelleet" että voi joutua kantamaan 40-50 kg, ja vaikka olen yrittänyt kasvattaa massaa tuntuu se hankalalta kun perintötekijät ja kilpirauhanen tuntuvat olevan vastaan :D Mutta ens kesänä selviää kuis äijän käy..
- ...............
lyhyt&laiha kirjoitti:
Jotkut "pelotelleet" että voi joutua kantamaan 40-50 kg, ja vaikka olen yrittänyt kasvattaa massaa tuntuu se hankalalta kun perintötekijät ja kilpirauhanen tuntuvat olevan vastaan :D Mutta ens kesänä selviää kuis äijän käy..
Joutuuhan nuita tavaroita siellä kantamaan joskus, mutta ne matkat ei ole paljon mitään, puhutaan sadoista metreistä jos niistäkään kun kannetaan reppu kuormiksen lavalta leiripaikalle. Riippuu tietty mihin sissiyksikköön oot menossa että joudutteko siirtelemään happy camp:a siellä metsässä.
Kaikista kamalin kantokokemus tulee heti ensimmäisellä viikolla kun raahaatte porukalla mosa säkkejä varusvarastolta yksikköön, siinä meinasi itsellä pienen rasitusastman kanssa lähteä taju....ja kun tuo lihaskuntokaan ei ole kummoinen niin se kävi kipeää. "Kannetaan, ei raahata" sano alikessu ja virnuili siinä, sillon oli ensimmäinen hetki armeijassa että halutti antaa alikille turpaan :D - tuleva mortti
lyhyt&laiha kirjoitti:
Kaveri joutui jättämään intin jo 2 viikossa, syynä pieni koko. Sai ainakin lykkäytystä ja joutuu lääkärillä kaymään kilpirauhas tutkimuksissa. Toivottavasti pitävät sut, mutta voi olla että saat lykkäystä/vapautuksen.
- lyhyt&laiha
tuleva mortti kirjoitti:
Kaveri joutui jättämään intin jo 2 viikossa, syynä pieni koko. Sai ainakin lykkäytystä ja joutuu lääkärillä kaymään kilpirauhas tutkimuksissa. Toivottavasti pitävät sut, mutta voi olla että saat lykkäystä/vapautuksen.
Oisin pettymys koko suvulle jos jäis palvelus kesken, mutta mulla kilpirauhasen kanssa ongelmia ollut koko iän ja astma myös..Mutta kai nämä otetaan huomioon palvelukseen astuessa. En kuitenkaan haluais lusmuilla ni pitää yrittää parhaansa niinkun kunto antaa myöten.
- agfagagagag
lyhyt&laiha kirjoitti:
Oisin pettymys koko suvulle jos jäis palvelus kesken, mutta mulla kilpirauhasen kanssa ongelmia ollut koko iän ja astma myös..Mutta kai nämä otetaan huomioon palvelukseen astuessa. En kuitenkaan haluais lusmuilla ni pitää yrittää parhaansa niinkun kunto antaa myöten.
vitun mortti aamut sulla painaaa.......hahahahaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213650
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt513383Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka523066Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222859Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1351379