Olin niin onnellinen kun väsymys helpotti rv 11-12. Mutta sit se tuli takaisin rv 14 ja monta kertaa pahempana.. Nukun yössä 10-12h, 3-4 tunnin pätikissä (eli siis herään 3-4h välein) Yleensä pissalle, juomaan tai muuten vain vaihdan asentoa.. Yöunien lisäksi nukun VÄHINTÄÄN 5h päikkärit tai sitten kahet lyhyemmät päikkärit.. Nukun vuorokaudessa 15-17h ja siltikin väsyttää. ONKO TÄMÄ NORMAALIA? Mistäköhän tämä hirveä väsymys johtuu? Ainakin viimeksi neuvolassa rv 12, hemoglobiini oli normaali. Onko se yks kaks voinut laskea näin nopeasti alas? Olen sairaslomalla hirveitten liitoskipujen takia joten onneksi ei nyt siitä tarvitse murehtia.. Syön säännöllisesti ja ulkonakin käyn päivittäin.
Hirveä väsymys rv 15
6
2793
Vastaukset
- -merita_
testauttaisit kilpirauhasarvosi? ne voivat tehdä hurjaa väsymystä...
- fdksosö
normaalia.Mulla oli myös karsea väsymys kolmannessa raskaudessa ja nukuttua tuli ja paljon! se kyllä helpottaa sitten jossain vaiheessa, mutta tulee loppuraskaudessa takaisin- ainakin mulla. kilpirauhaskokeista puhuttiin neuvolassa, muttei niitä otettu kun oletettiin(ja todettiin sittemmin) että väsymys johtui raskaudesta. koita jaksaa, mulla se väsymys alkoi käydä niinsanotusti nupoliin:)
- alkp.
Että se lähtee ja tulee 2-3 viikon päästä takaisin.. Jos väsymys johtuu kilpirauhasesta niin onko se silloin vajaatoimintaa vai liikatoimintaa?
- _merita_
alkp. kirjoitti:
Että se lähtee ja tulee 2-3 viikon päästä takaisin.. Jos väsymys johtuu kilpirauhasesta niin onko se silloin vajaatoimintaa vai liikatoimintaa?
vajaatoimintaa, jossa väsymys on tuskallista. itseäni on väsyttänyt enemmän kuin koskaan, mutta se taitaa johtua siitä, kun kaksi ihanaa lastani valvottavat yöt. kolme ja puolivuotias on valvottanut aina, joten olen käytännössä valvonut jo lähes neljä vuotta putkeen(raskausaika oli vaivalloinen ja valvotti paljon). toinen lapseni sairastaa paljon, joten sen vuoksi valvottaa. raskaus, työnteko, päivähoitorumba, selkäkivut sekä kotityöt lasten passaamisineen siihen vielä lisäksi,niin eipähän tarvitse ihmeetellä ainaista kiukkuisuuttani ja väsymystäni=) odotan innolla niitä synnytyksen jälkeen tulevia hormooneja, jotka piristävät!!!
alkp. onko kyseessä ensimmäinen raskaus? - alkp.
_merita_ kirjoitti:
vajaatoimintaa, jossa väsymys on tuskallista. itseäni on väsyttänyt enemmän kuin koskaan, mutta se taitaa johtua siitä, kun kaksi ihanaa lastani valvottavat yöt. kolme ja puolivuotias on valvottanut aina, joten olen käytännössä valvonut jo lähes neljä vuotta putkeen(raskausaika oli vaivalloinen ja valvotti paljon). toinen lapseni sairastaa paljon, joten sen vuoksi valvottaa. raskaus, työnteko, päivähoitorumba, selkäkivut sekä kotityöt lasten passaamisineen siihen vielä lisäksi,niin eipähän tarvitse ihmeetellä ainaista kiukkuisuuttani ja väsymystäni=) odotan innolla niitä synnytyksen jälkeen tulevia hormooneja, jotka piristävät!!!
alkp. onko kyseessä ensimmäinen raskaus?Ensimmäinen tulossa :) LA 2.7.
- fdrexulo
alkp. kirjoitti:
jup,mullakin tuli taukoa siihen väsymykseen ja luulin että se loppui kunnes jatkuikin sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell492359Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1501940Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581875- 411747
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1151569Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551191- 721152
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831115Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.142916Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103901