Kuntolaitteen vaikutus ?

epäselvä..

27

6131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti omena

vehje on tosi hyvä, en olis uskonutkaan kuinka tehokas ja mukava. muutamassa viikossa jo tuloksia! kerrankin vehje, joka toimii!

• makunsa kaikilla

Itse pysyn hoikkavatsaisena noilla "yksipuolisilla" vatsapunnerruksilla. En edes nouse lattiasta kuin sen verran, että ylävatsalihakset supistuvat kunnolla. Hyvin pysyy läskit vatsan alueelta poissa, mitään six-packiä en edes haluaisi. Mielestäni näyttää tosi hölmöltä, jos vain vatsassa on six-pack ja kaikki muut lihakset kropassa ovat treenaamattomia. Ei nättiä.

• ezzi_
        makunsa kaikilla kirjoitti:

Itse pysyn hoikkavatsaisena noilla "yksipuolisilla" vatsapunnerruksilla. En edes nouse lattiasta kuin sen verran, että ylävatsalihakset supistuvat kunnolla. Hyvin pysyy läskit vatsan alueelta poissa, mitään six-packiä en edes haluaisi. Mielestäni näyttää tosi hölmöltä, jos vain vatsassa on six-pack ja kaikki muut lihakset kropassa ovat treenaamattomia. Ei nättiä.

Eilen tuli postissa ja kasasin sen, tänään otan mitat ja aloitan harjoittelun. Katsotaan, saanko tämän mahan sulatettua ruokavalion kanssa pois :)

• ezzi_
        ezzi_ kirjoitti:

Eilen tuli postissa ja kasasin sen, tänään otan mitat ja aloitan harjoittelun. Katsotaan, saanko tämän mahan sulatettua ruokavalion kanssa pois :)

Aloitin treenauksen aloittelijan ohjelmasta ja se tuntui niin hyvältä ja helpolta, että jatkoin keskivertoharjoitteluun. Edistynyttä tein muutaman liikkeen. Tuntuu, että olisin tehnyt tunnin verran aerobicia, vaikka tein tällä laitteella noin puoli tuntia! Olen todella ylipainoinen, erityisesti vatsaan kertyy kaikki, ja tämä ei rasita esimerkiksi polvia, koska ei hypitä ja mennä steppilaudalla ylös ja alas. Yksi miinus on selkätela, joka tietyn ajan jälkeen alkaa olla hieman epämukavan tuntuinen, mutta varmasti pehmenee käytössä mukavammaksi. Ja senhän voi ottaa pois, jos haluaa.

Kerrankin laite, jonka osto ei kaduta!

• abtronikki
        ezzi_ kirjoitti:

Aloitin treenauksen aloittelijan ohjelmasta ja se tuntui niin hyvältä ja helpolta, että jatkoin keskivertoharjoitteluun. Edistynyttä tein muutaman liikkeen. Tuntuu, että olisin tehnyt tunnin verran aerobicia, vaikka tein tällä laitteella noin puoli tuntia! Olen todella ylipainoinen, erityisesti vatsaan kertyy kaikki, ja tämä ei rasita esimerkiksi polvia, koska ei hypitä ja mennä steppilaudalla ylös ja alas. Yksi miinus on selkätela, joka tietyn ajan jälkeen alkaa olla hieman epämukavan tuntuinen, mutta varmasti pehmenee käytössä mukavammaksi. Ja senhän voi ottaa pois, jos haluaa.

Kerrankin laite, jonka osto ei kaduta!

Välikommentti- voi yleistää ei tarkoita suoraan tätä aloitusta..
        Pienellä varauksella kyllä itse suhtaudun noihin kehuihin. En ole varma onko kehujilla ns. omalehmä ojassa. Edes aloittajasta usein en olisi niinkään varma välttämättä tässä tapauksessa kaikki on ok.

MUTTA ! treenaa mitä vain onse parempi vaihtoehto ei treenaamiselle ja varmasti kokeilemisen arvoinen tuote. Toisaalta samat liikkeet voisi tod.näk. toteuttaa kuminauhalla josta saa riittävän vasteen.

Kunhan kuntoilee oikealla syke alueella ja syö oikein niin tuloksia tulee tekee mitä vain kunhan tekee. Jos tämä laite helpottaa kuntoilua oleellisesti niin varmasti paikkansa ansainnut. Mainokset usein aivan yliampuvia jotta myyntiä saadaan aikaseksi.

• ezzi_
        abtronikki kirjoitti:

Välikommentti- voi yleistää ei tarkoita suoraan tätä aloitusta..
        Pienellä varauksella kyllä itse suhtaudun noihin kehuihin. En ole varma onko kehujilla ns. omalehmä ojassa. Edes aloittajasta usein en olisi niinkään varma välttämättä tässä tapauksessa kaikki on ok.

MUTTA ! treenaa mitä vain onse parempi vaihtoehto ei treenaamiselle ja varmasti kokeilemisen arvoinen tuote. Toisaalta samat liikkeet voisi tod.näk. toteuttaa kuminauhalla josta saa riittävän vasteen.

Kunhan kuntoilee oikealla syke alueella ja syö oikein niin tuloksia tulee tekee mitä vain kunhan tekee. Jos tämä laite helpottaa kuntoilua oleellisesti niin varmasti paikkansa ansainnut. Mainokset usein aivan yliampuvia jotta myyntiä saadaan aikaseksi.

Uskokoon ken tahtoo tai olkoon uskomatta, mutta minulle tämä laite ainakin sopii. Ensimmäinen kuntolaitteeni minkä olen hankkinut (lukuunottamatta vibratone-vyötä joka on aivan turha) ja tuntuu hyvältä tehdessä ja myös sen jälkeen! :)

• 23
        ezzi_ kirjoitti:

Uskokoon ken tahtoo tai olkoon uskomatta, mutta minulle tämä laite ainakin sopii. Ensimmäinen kuntolaitteeni minkä olen hankkinut (lukuunottamatta vibratone-vyötä joka on aivan turha) ja tuntuu hyvältä tehdessä ja myös sen jälkeen! :)

älyttömän kallis vehje
        selkä tulee kipiäksi tuosta

• jyui

Mulla laite toi nopeasti erittäin hyviä tuloksia,2 kuukaudessa lähti vyötäröltä 18 senttiä ja reisistä 7cm. tein joka päivä vaikean ohjelman paitsi yhden pvän viikossa pidin lepoa. tosi hyvä laite

• "epäuskoinen/epätoiv

Kertokaa muutkin millaisia tuloksia olette saaneet? Itse miettinyt tuon ostamista mutta ei vielä kauhean vakuuttunut. Kun laitteita tuntuu olevan tuolla tv:ssä joka lähtöön. Zumba-levyt kanssa ollut mielessä.
        Kannattaako kumpikaan noista tai muita ideoita?

• raiser man
        "epäuskoinen/epätoiv kirjoitti:

Kertokaa muutkin millaisia tuloksia olette saaneet? Itse miettinyt tuon ostamista mutta ei vielä kauhean vakuuttunut. Kun laitteita tuntuu olevan tuolla tv:ssä joka lähtöön. Zumba-levyt kanssa ollut mielessä.
        Kannattaako kumpikaan noista tai muita ideoita?

Tuleeko siinä minkälaisia vastustankoja mukana? Nehän mainostaa sitä lisäpakettia, mutta montako ja millaisia tulee siis vakiona?

Kovasti laite kiinnostaisi itseänikin, kun jää pullamössönörtiltä keskivartalo kokonaan vaille liikuntaa. Lattialla kun ei jaksa pyöriskellä. Lisää käyttäjäkokemuksia kaivataan.

• Jelinaaa
        raiser man kirjoitti:

Tuleeko siinä minkälaisia vastustankoja mukana? Nehän mainostaa sitä lisäpakettia, mutta montako ja millaisia tulee siis vakiona?

Kovasti laite kiinnostaisi itseänikin, kun jää pullamössönörtiltä keskivartalo kokonaan vaille liikuntaa. Lattialla kun ei jaksa pyöriskellä. Lisää käyttäjäkokemuksia kaivataan.

Itse tilasin kyseisen laitteen ja tänään haen sen postista. Ostin siihen myös vastustangot kun avopuoliso innostui kanssa laitteesta vaikka salilla käykin melkein päivittäin. Niitä vastustankoja tulee kolme kappaletta. "Tämän vastustankosarjan avulla voit lisätä tehoa AB-DOer® Twist™ -laitteeseen sarjan kolmen progressiivisen vastusvaihtoehdon ansiosta. Valitse joko kevyt [nro 1, värikoodattu] tehokkaampaa aerobista haastetta varten, keskitaso [nro 2, värikoodattu] aerobisen ja lihasharjoittelun yhdistelmää varten tai edistynyt taso [nro 3, värikoodattu] huipputason kalorien polttoa ja lihasten kiinteytystä varten." Kopsasin tvinssin sivuilta. Tankojen hinta on 39,95e jos tilaa erikseen mutta kun ostettiin ne samalla kun laitetta ostettiin niin tankojen hinta oli 9,95 postikulut 9,95 mutta halvemmaksi se silti tuli. Mittaan tänään vatsan seudulta ja merkkaan johonkin ylös ja ajattelin laitetta testailla kuukauden ja mittailla uudestaan, sitten voin tulla tänne kertomaan kokemukseni :) Myös minulla on ollut paljon selkä ja niska jäykkyyttä niin katsotaan mitä kroppa tykkää laitteesta!

• sarppapa
        Jelinaaa kirjoitti:

Itse tilasin kyseisen laitteen ja tänään haen sen postista. Ostin siihen myös vastustangot kun avopuoliso innostui kanssa laitteesta vaikka salilla käykin melkein päivittäin. Niitä vastustankoja tulee kolme kappaletta. "Tämän vastustankosarjan avulla voit lisätä tehoa AB-DOer® Twist™ -laitteeseen sarjan kolmen progressiivisen vastusvaihtoehdon ansiosta. Valitse joko kevyt [nro 1, värikoodattu] tehokkaampaa aerobista haastetta varten, keskitaso [nro 2, värikoodattu] aerobisen ja lihasharjoittelun yhdistelmää varten tai edistynyt taso [nro 3, värikoodattu] huipputason kalorien polttoa ja lihasten kiinteytystä varten." Kopsasin tvinssin sivuilta. Tankojen hinta on 39,95e jos tilaa erikseen mutta kun ostettiin ne samalla kun laitetta ostettiin niin tankojen hinta oli 9,95 postikulut 9,95 mutta halvemmaksi se silti tuli. Mittaan tänään vatsan seudulta ja merkkaan johonkin ylös ja ajattelin laitetta testailla kuukauden ja mittailla uudestaan, sitten voin tulla tänne kertomaan kokemukseni :) Myös minulla on ollut paljon selkä ja niska jäykkyyttä niin katsotaan mitä kroppa tykkää laitteesta!

Mulle tuli postista tuo laite reilu 2 viikkoa sitten ja olen tehnyt joka päivä sillä (vaikeimmalla harjoittelulla) Ja ainakaan itse en vielä ole suurempia muutoksia huomannut. käyn myös lenkillä joka päivä ja olen rajoittanut herkkujen syöntiä. Ehkä 0,5-1cm on vyötäröltä lähtenyt ?? Mulla on synnytyksestä reilu puoli vuotta joten löysää nahkaakin on jonkun verran.

Mutta siis kun teen vaikeimmalla harjoittelulla tuon niin kyllä siinä hiki tulee ja vatsassa tuntuu..myös jaloissa ja takapuolessa tuntuu. Ja niskavaivavoja ei ole nyt ollut! kyllä mä uskon ainakin että jotain vaikutusta sillä on! Ja varmasti vatsalle tosi hyvää treeniä ja helppo tehdä joka päivä!

• wwwh
        sarppapa kirjoitti:

Mulle tuli postista tuo laite reilu 2 viikkoa sitten ja olen tehnyt joka päivä sillä (vaikeimmalla harjoittelulla) Ja ainakaan itse en vielä ole suurempia muutoksia huomannut. käyn myös lenkillä joka päivä ja olen rajoittanut herkkujen syöntiä. Ehkä 0,5-1cm on vyötäröltä lähtenyt ?? Mulla on synnytyksestä reilu puoli vuotta joten löysää nahkaakin on jonkun verran.

Mutta siis kun teen vaikeimmalla harjoittelulla tuon niin kyllä siinä hiki tulee ja vatsassa tuntuu..myös jaloissa ja takapuolessa tuntuu. Ja niskavaivavoja ei ole nyt ollut! kyllä mä uskon ainakin että jotain vaikutusta sillä on! Ja varmasti vatsalle tosi hyvää treeniä ja helppo tehdä joka päivä!

Ja vatsalihakset on kipeät. Minulla on ennestään aika hyvät vatsalihakset ja silti tällä saa vatsat kipeäksi. Sit jos lisätehoa tarviin ostan vastustangot. Parasta tässä laitteessa on ettei mun selkä mene kipeäksi, niinkuin muilla laitteilla. Yllättävän tehokas peli ja todella monipuolisia liikkeitä saa tehtyä. Suosittelen

• Ylpeä Omistaja x)
        wwwh kirjoitti:

Ja vatsalihakset on kipeät. Minulla on ennestään aika hyvät vatsalihakset ja silti tällä saa vatsat kipeäksi. Sit jos lisätehoa tarviin ostan vastustangot. Parasta tässä laitteessa on ettei mun selkä mene kipeäksi, niinkuin muilla laitteilla. Yllättävän tehokas peli ja todella monipuolisia liikkeitä saa tehtyä. Suosittelen

Itselläni laite on ollut nyt jo reippaan kuukauden. En toki ole joka päivä käyttänyt vaikka piti x) mutta kyllähän se ekaks vaikutti oudolta vempaleelta.. Mutta parin viikon päästä kyllä sitä tuntee ainakin itse tunsin että se toimii. Positiivisesti olen huomannut että jalat ovat ruvenneet kiinteytymään kivasti ja muutenki. Itselleni siis tämä sopii hyvin kun en todellakaan hae mitään muskeleita xD
        Vastusta laitteesta saa aika hyvin mutta se on aika paljolti kiinni siitä miten kuki tykkää ;)

Joku taisiki sanoa että oli se sitten mikä vaan mutta kun harjoitelee niin kyllä sillä on aina vaikutusta.Totta =)

• misämisämisä...
        Ylpeä Omistaja x) kirjoitti:

Itselläni laite on ollut nyt jo reippaan kuukauden. En toki ole joka päivä käyttänyt vaikka piti x) mutta kyllähän se ekaks vaikutti oudolta vempaleelta.. Mutta parin viikon päästä kyllä sitä tuntee ainakin itse tunsin että se toimii. Positiivisesti olen huomannut että jalat ovat ruvenneet kiinteytymään kivasti ja muutenki. Itselleni siis tämä sopii hyvin kun en todellakaan hae mitään muskeleita xD
        Vastusta laitteesta saa aika hyvin mutta se on aika paljolti kiinni siitä miten kuki tykkää ;)

Joku taisiki sanoa että oli se sitten mikä vaan mutta kun harjoitelee niin kyllä sillä on aina vaikutusta.Totta =)

Missä tuota vempainta kehtaa säilyttää. saako sen näppärästi kasattua pienempään tilaan ? Pois vieraiden silmistä....

• Ylpeä Omistaja x)
        misämisämisä... kirjoitti:

Missä tuota vempainta kehtaa säilyttää. saako sen näppärästi kasattua pienempään tilaan ? Pois vieraiden silmistä....

Itse säilytän makkarin sänkyn alla x) en odota että joku konttaisi sinne saakka oikein mutta ei se nyt maailmaa kaataisi itselläni ainakaan jos joku näkis sen.

• -jjk-
        Jelinaaa kirjoitti:

Hei jos tuntuu, että ette tarvitse jäykintä lisätankoa voisin ostaa sen tai toiseksi jäykimmän. En viitsi koko sarjaa tilata.. Hyvä laite, hyvää treeniä. Tarvitsisi vain jo lisävastusta =)
        [email protected]

• mimininuba

Mitenkäs tuo laite vaikuttaa reisiin ja takapuoleen??

• Goudakis

Mistä lähtien immeiset ovat tarvinneet laitetta vatsalihasten treenaukseen?

• Pettynyt kuntoilija

Hei,
      Ostin ko. laitteen huhtikuussa ja käytimme laitetta joka päivä kunnon kohottamiseen vähintään kerran päivässä. Eli 2 käyttökertaa päivässä. Tulokset olivat todella hyviä jenkkakahvat sulivat ihan silmissä ja painokin putosi johtuen osaksi ruokailu muutoksista.
      Mutta kun olimme käyttäneet noin 3 vkoa. laite alkoi nitistä ja narista istuimen alta, lopulta joku jousiprikka murtui poikki ja tuoli oli rikki.
      Twins asiakaspalvelusta kerrottiin meille, että tämä oli ehkä satunnainen vika.
      Saimme uuden tuolin postissa jolle kävi ihan samalla tavalla.Nyt tuli epäilys koko laitteen kestävyyteen.
      Twins ehdotti että ottaisimme vielä yhden tuolin jonka he lähettivät postissa ilman meidän hyväksyntää.
      Haimme sen vielä käyttöön parin viikon kuluttua ja pyysin sille avokaupan 1kk, mutta heiltä ei tullut kysymykselle mitään vastausta. No käytimme tuolia vielä 2 viikkoa ja sama nitinä ja narina alkoi, silloin soitin Twins:ille ja pyysin kaupan purkua. Sitten tyttö vähän kakisteli että meillä ei ole tuolille palautusoikeutta. Kerroin mitä meille oli heidän tuotteille käynyt niin sitten tuli lopulta myöntyvä päätös kaupan purusta.
      Olimme todella tyytyväisiä laitteen toimintaan, mutta ei sen kestävyyteen. Ko laite pitää laittaa myynti kieltoon niin pitkäksi aikaa että laittavat ruuvi kiinnityksen paremmaksi.

t.Reijo Laine
      Turku

• Sissi13

Olisiko vaikuttanut teidän liikaa ylipainoa? Onko laitteella raijoitukset

• mimmmmmi
        Sissi13 kirjoitti:

Olisiko vaikuttanut teidän liikaa ylipainoa? Onko laitteella raijoitukset

Jos joku haluaa myydä omansa niin täällä olisi innokas ostaja!! Haluaisin tuon laitteen mutko on niiin kallis... :(

• Hermot menee

Hei,

Meille kävi ihan samalla tavalla. Käytettiin yhteensä 4 kk, n. 5 kertaa/vko. 1 kk jälkeen rupesi natisemaan todella paljon, ja 4 kk kohdalla penkin hitsaussauma hajosi/halkesi eli laite meni käyttökelvottomaksi. Nyt sitten tapellaan Tvinsin kanssa saadaanko rahat takaisin, väittävät että ei. Pitäisi ottaa uusi laite tilalle tai jotain muuta Tvinsin myymää kamaa, luottamus koko firmaan on mennyt eikä haluaisi kuin rahat takaisin.
        Laite sinänsä toimii kunhan vain sitä käyttää, mutta ei ole TODELLAKAAN laadukas ja Tvinsin asiakaspalvelu on ala-arvoista.

• La Luna
        Hermot menee kirjoitti:

Hei,

Meille kävi ihan samalla tavalla. Käytettiin yhteensä 4 kk, n. 5 kertaa/vko. 1 kk jälkeen rupesi natisemaan todella paljon, ja 4 kk kohdalla penkin hitsaussauma hajosi/halkesi eli laite meni käyttökelvottomaksi. Nyt sitten tapellaan Tvinsin kanssa saadaanko rahat takaisin, väittävät että ei. Pitäisi ottaa uusi laite tilalle tai jotain muuta Tvinsin myymää kamaa, luottamus koko firmaan on mennyt eikä haluaisi kuin rahat takaisin.
        Laite sinänsä toimii kunhan vain sitä käyttää, mutta ei ole TODELLAKAAN laadukas ja Tvinsin asiakaspalvelu on ala-arvoista.

Siis ostitko sen tv-shopin tai muun vastaavan kautta? Tv-shopin asiakaspalvelu on aivan järkyttävää. Eivät tiedä mistään mitään kun kyselee laitetiedusteluja ja lisäksi saa jonottaa puhelimessa älyttömiä aikoja (ja sekin maksaa!) Olisikohan NetAnttilalla hyvää asiakaspalvelua?

• Minityttö-1997

Noiden tuotteiden hehkutus ja kauhea mainonta saa tuotteet kuulostamaan epäaidoilta, en oikein luottaisi niihinn, kun koko ajan tv:ssä hoetaan näitä. pienellä lukee kaikkia ehtoja ja korkoja, en oikein tiedä, kun kaverín äidille kävi kurjasti.

• susiabdo

Täysin paska..virhe jo suunnittelussa. Rullan pitäisi hieroa yläselkää taaksetaivutuksessa, mutta miten taitat kun jousitanko on puoleenväliin täysin jäykkä jolloin alaselkä paukkuu koko ajan pystytangon alaosaan.
      Eli tätä liikettä ei käytännössä pysty tekemään lainkaan.
      Jousiosan pitäisi olla pidempi jotta liikerata lähtisi alempaa ja tästä syystä myös kiinnityksen pitäisi olla alempana. vein takaisin kauppaan..samaa paskaa kuin kaikki muukin ostostvkama.

• Kroppani on kunnossa

En ole kyseistä laitetta kokeillu, mutta tuntuu melko yksipuoliselta, mihin kyllästyy melko pian.
      Itse hommasin WEIDERPRO laitteen ja se on huomattavasti monipuolisempi.
      Kasaaminen ei ollut aivan helppoa ja tilaakin vaatii vähintään 3nm.
      Tyytyväinen olin, kunnes kyllästyin ja nyt se jököttää tossa nurkassa tyhjänpanttina.
      Kuntoilu kannattaa aina, mutta ulkoliikuntaa ei voita mikään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3184
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1731
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1569
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1290
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1254
    Aihe