Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

PS3 Storesta ei onnistu pelin osto Visalla

...

Yritin ostaa PS3 Storesta pelin. Konsoli on liitetty nettiin ja laitoin voimassa olevan luottokortin tiedot ao. valikkoon. Osuuspankin VISA credit (tavallinen, ei siis Electron) ei käynyt vaan näytölle tuli viesti, jonka mukaan maksua ei voida varmistaa. Myöskään S-pankin VISA (debit) ei käynyt. Onko vastaavia kokemuksia ja tietoa, miten asia korjaantuisi?

24

3979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Mullakin on ongelmia tuon kaa,yritin ladata biisejä singstariin mutta mulle tulee ilmoitus,ettei korttia voi päivittää.
      toivottavasti joku vois auttaa?
      Muilla se lataaminen onnistui niin helposti,mutta mulla on vaikeuksia tuon kaa.
      jos asuis amerikas tai kanadas vois ostaa sen network cardin...mutta niitä ei myydä euroopassa ei ainakaan tällä hetkellä :(

      • dsadsdsaasd

        Ettei olisi teillä unohtunut laittaa rahaa tonne "lompakkoon". Se estää, ettei voi ostaa tietyn summan yli. Niin ensiks laitat sinne rahaa ja sitten voit ostaa mitä vaan. Lompakkoon laitto onnistuu niin pleikkaristakin, kuin koneeltakin.


      • ...
        dsadsdsaasd kirjoitti:

        Ettei olisi teillä unohtunut laittaa rahaa tonne "lompakkoon". Se estää, ettei voi ostaa tietyn summan yli. Niin ensiks laitat sinne rahaa ja sitten voit ostaa mitä vaan. Lompakkoon laitto onnistuu niin pleikkaristakin, kuin koneeltakin.

        Yritin laittaa kohdasta Add Funds tietyn summan ja sen jälkeen luottokorttitiedot, mutta ei hyväksynyt. Ehkä se on jostakin kortin verkkomaksuominaisuuksista kiinni. Verkkokauppa.com:sta olen kyllä ostanut ko. kortilla ongelmitta luottokorttiominaisuudella.
        Voiko sinne ns. lompakkoon laittaa rahaa myös tietokoneen kautta Play Stationin omille sivuille kirjautuneena? En kyllä löytänyt sellaista kohtaa sieltä.


      • dsadsadad
        ... kirjoitti:

        Yritin laittaa kohdasta Add Funds tietyn summan ja sen jälkeen luottokorttitiedot, mutta ei hyväksynyt. Ehkä se on jostakin kortin verkkomaksuominaisuuksista kiinni. Verkkokauppa.com:sta olen kyllä ostanut ko. kortilla ongelmitta luottokorttiominaisuudella.
        Voiko sinne ns. lompakkoon laittaa rahaa myös tietokoneen kautta Play Stationin omille sivuille kirjautuneena? En kyllä löytänyt sellaista kohtaa sieltä.

        Voi laittaa... Mutta on hankala päästä sinne munkin mielestä, mutta neuvon nyt miten pääset sinne tietokoneelta laittamaan rahaa:

        Eli sisäänkirjaudut ja painat "oma tili" kohtaa siitä missä on ne kaikki "trophini,henkilökorttini jne.."
        Sitten menet alemmas sivulla "pysy ajan tasalla" kohtaan ja siellä on sitten "haluttu yhteydenottotapa". Sitten siinä alla on punaisella kirjoitettu jotenkin, että "jos haluat saada päivityksiä jne..." niin painat sitä ja sisäänkirjaudut sinne niin siellä voit muuttaa rahahommia ja kaikkee..

        Toivotaan, että tämä toimisi, mutta jos ei niin mietitään sit jotain muita juttuja, mikä auttaisi.


      • ...
        dsadsadad kirjoitti:

        Voi laittaa... Mutta on hankala päästä sinne munkin mielestä, mutta neuvon nyt miten pääset sinne tietokoneelta laittamaan rahaa:

        Eli sisäänkirjaudut ja painat "oma tili" kohtaa siitä missä on ne kaikki "trophini,henkilökorttini jne.."
        Sitten menet alemmas sivulla "pysy ajan tasalla" kohtaan ja siellä on sitten "haluttu yhteydenottotapa". Sitten siinä alla on punaisella kirjoitettu jotenkin, että "jos haluat saada päivityksiä jne..." niin painat sitä ja sisäänkirjaudut sinne niin siellä voit muuttaa rahahommia ja kaikkee..

        Toivotaan, että tämä toimisi, mutta jos ei niin mietitään sit jotain muita juttuja, mikä auttaisi.

        Kiitos avusta, nyt löysin tietokoneelta Play Stationin sivuilta sen kohdan, jossa maksut tehdään. Maksun suoritus ei kuitenkaan onnistu edelleenkään kumpaakaan kautta, eli täytynee kai kysyä pankista onko kortissani joku asetus, joka estää. Vaikuttaa siltä, että sama ongelma on ollut tai on monilla muillakin.


      • senkin pösilö

        Noinko vähän seuraat aikaasi, latauskortteja on ollu myynnissä suomessa jo pitkän aikaa. Mene verkkokaupan sivuille ja tilaa sieltä suoratoimituksena niin saat vielä ilman alv:tä.


      • dsadsadsadasd
        senkin pösilö kirjoitti:

        Noinko vähän seuraat aikaasi, latauskortteja on ollu myynnissä suomessa jo pitkän aikaa. Mene verkkokaupan sivuille ja tilaa sieltä suoratoimituksena niin saat vielä ilman alv:tä.

        Mitä järkee on käyttää jotain ihme latauskortteja, kun voi ostaa visalla.. En kyllä sinun logiikkaasi ymmärrä. Kumpikohan on nyt fiksumpi ajatus. Tilata jotain ihme kortteja, vaiko ostaa suoraan klikkaamalla ohjaimesta??? Ei hitto, että on niitä tyhmiä ihmisiä täälläkin palstalla. Ehkä olet sitten niin teini, ettei visaa sinulle anneta, eikä isi anna käyttää omaansa, mutta se on sitten huono homma sulle vaan.

        Mutta kyllähän tuo pitää saada toimimaan tuo rahan laitto "lompakkoon". Kysy tosiaan omalta pankiltasi ja ilmottele asiasta miten homma etenee.


      • jepmastera
        dsadsadsadasd kirjoitti:

        Mitä järkee on käyttää jotain ihme latauskortteja, kun voi ostaa visalla.. En kyllä sinun logiikkaasi ymmärrä. Kumpikohan on nyt fiksumpi ajatus. Tilata jotain ihme kortteja, vaiko ostaa suoraan klikkaamalla ohjaimesta??? Ei hitto, että on niitä tyhmiä ihmisiä täälläkin palstalla. Ehkä olet sitten niin teini, ettei visaa sinulle anneta, eikä isi anna käyttää omaansa, mutta se on sitten huono homma sulle vaan.

        Mutta kyllähän tuo pitää saada toimimaan tuo rahan laitto "lompakkoon". Kysy tosiaan omalta pankiltasi ja ilmottele asiasta miten homma etenee.

        Minä sitten taas miettisin kahdesti ennen suuni aukomista ilman että on ottanut asioista selvää.

        Verkkokauppa.com - Suoratoimitus

        PSN 50e = 40,40 toimituksineen

        PSN 50e = Visalla/jne 50e.

        Mieti hetki "pösilö" ennenkuin syytät niitä jotka säästävät n.10e tilaamalla kortteja.


      • ...
        jepmastera kirjoitti:

        Minä sitten taas miettisin kahdesti ennen suuni aukomista ilman että on ottanut asioista selvää.

        Verkkokauppa.com - Suoratoimitus

        PSN 50e = 40,40 toimituksineen

        PSN 50e = Visalla/jne 50e.

        Mieti hetki "pösilö" ennenkuin syytät niitä jotka säästävät n.10e tilaamalla kortteja.

        Onhan nuo latauskortit hyvä vaihtoehto, jos ei halua, voi tai uskalla käyttää verkossa luottokorttia. Suoraan PS:n Storesta luottokortilla netin kautta ostaessa on kuitenkin se etu, ettei jää turhia muutaman euron jäännöksiä latauskortille jos ei ostosten summa ole tarkalleen latauskortin arvon suuruinen, eikä tarvi odotella postia Ahvenanmaalta tai lähteä esim. tonne lumipyryyn kauppaan ostamaan 20 tai 50 euron latauskorttia.
        Olis muuten kiva, jos tänne kirjoittavat (viittaus nimimerkin senkin pösilö otsikointiin) olisivat sen verran (henkisestikin) aikuisia, että osaisivat kirjoittaa asialliseen sävyyn;/


      • leuhka idiootti
        dsadsadsadasd kirjoitti:

        Mitä järkee on käyttää jotain ihme latauskortteja, kun voi ostaa visalla.. En kyllä sinun logiikkaasi ymmärrä. Kumpikohan on nyt fiksumpi ajatus. Tilata jotain ihme kortteja, vaiko ostaa suoraan klikkaamalla ohjaimesta??? Ei hitto, että on niitä tyhmiä ihmisiä täälläkin palstalla. Ehkä olet sitten niin teini, ettei visaa sinulle anneta, eikä isi anna käyttää omaansa, mutta se on sitten huono homma sulle vaan.

        Mutta kyllähän tuo pitää saada toimimaan tuo rahan laitto "lompakkoon". Kysy tosiaan omalta pankiltasi ja ilmottele asiasta miten homma etenee.

        itse ainakin haluan säästää rahaa jos se on mahdollista. 50€ latauskortti maksaa verkkokauppa.comista tilattuna 40,40€. Joten KUMPIKOHAN ON FIKSUMPI AJATUS?


      • vittua........
        ... kirjoitti:

        Onhan nuo latauskortit hyvä vaihtoehto, jos ei halua, voi tai uskalla käyttää verkossa luottokorttia. Suoraan PS:n Storesta luottokortilla netin kautta ostaessa on kuitenkin se etu, ettei jää turhia muutaman euron jäännöksiä latauskortille jos ei ostosten summa ole tarkalleen latauskortin arvon suuruinen, eikä tarvi odotella postia Ahvenanmaalta tai lähteä esim. tonne lumipyryyn kauppaan ostamaan 20 tai 50 euron latauskorttia.
        Olis muuten kiva, jos tänne kirjoittavat (viittaus nimimerkin senkin pösilö otsikointiin) olisivat sen verran (henkisestikin) aikuisia, että osaisivat kirjoittaa asialliseen sävyyn;/

        ai ettei jää muutaman euron jämiä kortille. ei ne kortille jää vaan wallettiin ja sitä paitsi itse kun viimeksi ostin kortilla storesta niin sinnekin piti ladata ensin rahaa 5€ välein kasvavin summin eli 5, 10, 15 jne. eikö siitä muka jää wallettiin hiluja roikkumaan?


      • anteeeeeeksi
        jepmastera kirjoitti:

        Minä sitten taas miettisin kahdesti ennen suuni aukomista ilman että on ottanut asioista selvää.

        Verkkokauppa.com - Suoratoimitus

        PSN 50e = 40,40 toimituksineen

        PSN 50e = Visalla/jne 50e.

        Mieti hetki "pösilö" ennenkuin syytät niitä jotka säästävät n.10e tilaamalla kortteja.

        lukisitko viestini (olen tuo pösilö).
        "Noinko vähän seuraat aikaasi, latauskortteja on ollu myynnissä suomessa jo pitkän aikaa. Mene verkkokaupan sivuille ja tilaa sieltä suoratoimituksena niin saat vielä ilman alv:tä."

        Omasta mielestä tuossa neuvoin käyttämään mainitsemaasi verkkokauppaa ja sen suoratoimitusta joten en oikein käsitä viimeistä lausettasi "Mieti hetki "pösilö" ennenkuin syytät niitä jotka säästävät n.10e tilaamalla kortteja"


      • dasdasdasda
        leuhka idiootti kirjoitti:

        itse ainakin haluan säästää rahaa jos se on mahdollista. 50€ latauskortti maksaa verkkokauppa.comista tilattuna 40,40€. Joten KUMPIKOHAN ON FIKSUMPI AJATUS?

        Mikä järki on odotella näitä "lappuja" postista kun voi hoitaa sen ihan luottokorttihommilla verkossa.. Kyllä se säästö ei niin suuri ole, että tollaseen hommaan lähtisin mukaan.

        Esimerkkinä sinä ilmeisesti kuulut myös siihen porukkaan, joka autoon ostaa polttoainetta 10 tai 20 eurolla kerralla ja ravaa tankilla vähän väliä. Itse kuulun niihin tyyppeihin, jotka ostavat sen tankin aina täyteen. Asia ihan eri, mutta periaate sama.

        Maailmassa on niin paljon parempiakin säästönpaikkoja, kuin tuollainen, mutta minulle ihan sama mitä sinä teet. Minä teen omalla tavallani ja yritän opastaa henkilöä ihan ystävällisesti, joka pyrkii tekemään asiat samalla tavalla kuin itsekin. Ei siinä tarvitse heti ruveta nimittelemään ketään!


      • kun kun ja kun
        ... kirjoitti:

        Onhan nuo latauskortit hyvä vaihtoehto, jos ei halua, voi tai uskalla käyttää verkossa luottokorttia. Suoraan PS:n Storesta luottokortilla netin kautta ostaessa on kuitenkin se etu, ettei jää turhia muutaman euron jäännöksiä latauskortille jos ei ostosten summa ole tarkalleen latauskortin arvon suuruinen, eikä tarvi odotella postia Ahvenanmaalta tai lähteä esim. tonne lumipyryyn kauppaan ostamaan 20 tai 50 euron latauskorttia.
        Olis muuten kiva, jos tänne kirjoittavat (viittaus nimimerkin senkin pösilö otsikointiin) olisivat sen verran (henkisestikin) aikuisia, että osaisivat kirjoittaa asialliseen sävyyn;/

        täällä on sun kaltaisia idiootteja


      • että maailmassa
        dasdasdasda kirjoitti:

        Mikä järki on odotella näitä "lappuja" postista kun voi hoitaa sen ihan luottokorttihommilla verkossa.. Kyllä se säästö ei niin suuri ole, että tollaseen hommaan lähtisin mukaan.

        Esimerkkinä sinä ilmeisesti kuulut myös siihen porukkaan, joka autoon ostaa polttoainetta 10 tai 20 eurolla kerralla ja ravaa tankilla vähän väliä. Itse kuulun niihin tyyppeihin, jotka ostavat sen tankin aina täyteen. Asia ihan eri, mutta periaate sama.

        Maailmassa on niin paljon parempiakin säästönpaikkoja, kuin tuollainen, mutta minulle ihan sama mitä sinä teet. Minä teen omalla tavallani ja yritän opastaa henkilöä ihan ystävällisesti, joka pyrkii tekemään asiat samalla tavalla kuin itsekin. Ei siinä tarvitse heti ruveta nimittelemään ketään!

        on kaltaisia ihmisiä, kyllä maailma parantuu. Minkä takia muuten pitäisi olla juuri luottokortti, itse kun en tuollaista tarvitse vaan käytän visa varmenteista pankkikorttia. Tälläkään hetkellä en ole velkaa mihinkään suuntaan joten luottokortit voit tunkea puolestani vaikka silppurista läpi. Auton tankkaan kyllä aina täyteen kerralla joten koita nyt keksiä jotain muuta, tuo on lähinnä säälittävää.

        Varmaan hankit pelisi suoraan marketeista koska eihän ole JÄRKEÄ odottaa niitä saapuvaksi postista vaikka saisikin englannista 60-70% halvemmalla. Eihän tuossa 50€ latauskortissakaan säästä kuin n. 20%.


      • dadasdasda
        että maailmassa kirjoitti:

        on kaltaisia ihmisiä, kyllä maailma parantuu. Minkä takia muuten pitäisi olla juuri luottokortti, itse kun en tuollaista tarvitse vaan käytän visa varmenteista pankkikorttia. Tälläkään hetkellä en ole velkaa mihinkään suuntaan joten luottokortit voit tunkea puolestani vaikka silppurista läpi. Auton tankkaan kyllä aina täyteen kerralla joten koita nyt keksiä jotain muuta, tuo on lähinnä säälittävää.

        Varmaan hankit pelisi suoraan marketeista koska eihän ole JÄRKEÄ odottaa niitä saapuvaksi postista vaikka saisikin englannista 60-70% halvemmalla. Eihän tuossa 50€ latauskortissakaan säästä kuin n. 20%.

        No kyllä se Visa varmenteinen pankkikortti on ihan luottokortti myös.. Minullakin kyseinen kortti kyllä jota käytän.. Jos ei ole luottoa, niin silloin se ei tietenkään ole, mutta oletettavasti on sinullakin luottoa. Mutta ei se nyt tähän liity..

        Siis kyllä minäkin olen valmis säästämään tietyissä asioissa ja tietenkin säästäminen on aina hyvästä, mutta en nää tuota säästöä riittävän suurena, että jaksaisin tollaista ruveta tekemään, mutta mutta...

        Jos kertoisit, mistä saan pelit 60-70 % halvemmalla?? Jos luotettavia paikkoja kertoisit, niin ilman muuta alan käyttämään myös tällaisia paikkoja. Tällä hetkellä olen pysytellyt Magnet-e:n käyttäjänä ja sieltä olen pelini tilannut..


      • xx xxx xx
        dadasdasda kirjoitti:

        No kyllä se Visa varmenteinen pankkikortti on ihan luottokortti myös.. Minullakin kyseinen kortti kyllä jota käytän.. Jos ei ole luottoa, niin silloin se ei tietenkään ole, mutta oletettavasti on sinullakin luottoa. Mutta ei se nyt tähän liity..

        Siis kyllä minäkin olen valmis säästämään tietyissä asioissa ja tietenkin säästäminen on aina hyvästä, mutta en nää tuota säästöä riittävän suurena, että jaksaisin tollaista ruveta tekemään, mutta mutta...

        Jos kertoisit, mistä saan pelit 60-70 % halvemmalla?? Jos luotettavia paikkoja kertoisit, niin ilman muuta alan käyttämään myös tällaisia paikkoja. Tällä hetkellä olen pysytellyt Magnet-e:n käyttäjänä ja sieltä olen pelini tilannut..

        Numerot pitää kirjoittaa yhteen ilman mitään väliviivoja tai välilyöntejä
        Varmistusnumero pitää kirjoittaa kanssa
        Luottokortissa myös pitää olla verkko-ostelu mahdollisuus päällekytkettynä.


      • luottoa
        dadasdasda kirjoitti:

        No kyllä se Visa varmenteinen pankkikortti on ihan luottokortti myös.. Minullakin kyseinen kortti kyllä jota käytän.. Jos ei ole luottoa, niin silloin se ei tietenkään ole, mutta oletettavasti on sinullakin luottoa. Mutta ei se nyt tähän liity..

        Siis kyllä minäkin olen valmis säästämään tietyissä asioissa ja tietenkin säästäminen on aina hyvästä, mutta en nää tuota säästöä riittävän suurena, että jaksaisin tollaista ruveta tekemään, mutta mutta...

        Jos kertoisit, mistä saan pelit 60-70 % halvemmalla?? Jos luotettavia paikkoja kertoisit, niin ilman muuta alan käyttämään myös tällaisia paikkoja. Tällä hetkellä olen pysytellyt Magnet-e:n käyttäjänä ja sieltä olen pelini tilannut..

        siis kortissani, se on vain visa varmenteinen pankkikortti, näitä uusia siru-kortteja.

        Et siis jaksa odottaa latauskorttia saapuvaksi postin kautta mutta silti tilaat pelit postitse, en oikein käsitä järjen juoksuasi.

        Tuo 60-70% oli oletuksen markettien hinnoille, mainitsemaasi liikkeeseen nähden saan pelit n.40-50% halvemmalla play.com tai thehut.com liikkeistä. playn hinnat sisältää toimituskulut jotka suomessa on yleensä törkeän kalliit, hut lisää 1,15€/tuote.

        Kertaakaan ei ole mainitsemistani liikkeistä jäänyt pelit/elokuvat saapumatta, kestää tosin vähän pidempään kuin kotimaisilta toimittajilta. Kerran thehut otti laskutti ostoksen kahteen kertaan, sieltä tuli pahoitteluviesti ja korjaus ennenkuin itse edes huomasin mitään ja lisäksi alennuskoodi seuraavaan tilaukseen. esim. Batman, Operation flashpoint olivat n. 20€/kpl, Tom Clancy's H.A.W.X. olisi nytkin vain 12,99€. Mutta hei, SE NYT VAAN ON TYHMÄÄ MAKSAA LIIKAA. P-E-A-C-E


      • xx xxx xx
        luottoa kirjoitti:

        siis kortissani, se on vain visa varmenteinen pankkikortti, näitä uusia siru-kortteja.

        Et siis jaksa odottaa latauskorttia saapuvaksi postin kautta mutta silti tilaat pelit postitse, en oikein käsitä järjen juoksuasi.

        Tuo 60-70% oli oletuksen markettien hinnoille, mainitsemaasi liikkeeseen nähden saan pelit n.40-50% halvemmalla play.com tai thehut.com liikkeistä. playn hinnat sisältää toimituskulut jotka suomessa on yleensä törkeän kalliit, hut lisää 1,15€/tuote.

        Kertaakaan ei ole mainitsemistani liikkeistä jäänyt pelit/elokuvat saapumatta, kestää tosin vähän pidempään kuin kotimaisilta toimittajilta. Kerran thehut otti laskutti ostoksen kahteen kertaan, sieltä tuli pahoitteluviesti ja korjaus ennenkuin itse edes huomasin mitään ja lisäksi alennuskoodi seuraavaan tilaukseen. esim. Batman, Operation flashpoint olivat n. 20€/kpl, Tom Clancy's H.A.W.X. olisi nytkin vain 12,99€. Mutta hei, SE NYT VAAN ON TYHMÄÄ MAKSAA LIIKAA. P-E-A-C-E

        Itsellä on Visa Electron jossa ei ole luottoa, koska sekään ei ole luottokortti mutta se toimii täydellisesti Storessa, noudata nyt vain nuita ohjeitani niin alkaa toimimaan.

        Numerot pitää kirjoittaa yhteen ilman mitään väliviivoja tai välilyöntejä
        Varmistusnumero pitää kirjoittaa kanssa
        Luottokortissa myös pitää olla verkko-ostelu mahdollisuus päällekytkettynä.


      • dasdasdsaad
        luottoa kirjoitti:

        siis kortissani, se on vain visa varmenteinen pankkikortti, näitä uusia siru-kortteja.

        Et siis jaksa odottaa latauskorttia saapuvaksi postin kautta mutta silti tilaat pelit postitse, en oikein käsitä järjen juoksuasi.

        Tuo 60-70% oli oletuksen markettien hinnoille, mainitsemaasi liikkeeseen nähden saan pelit n.40-50% halvemmalla play.com tai thehut.com liikkeistä. playn hinnat sisältää toimituskulut jotka suomessa on yleensä törkeän kalliit, hut lisää 1,15€/tuote.

        Kertaakaan ei ole mainitsemistani liikkeistä jäänyt pelit/elokuvat saapumatta, kestää tosin vähän pidempään kuin kotimaisilta toimittajilta. Kerran thehut otti laskutti ostoksen kahteen kertaan, sieltä tuli pahoitteluviesti ja korjaus ennenkuin itse edes huomasin mitään ja lisäksi alennuskoodi seuraavaan tilaukseen. esim. Batman, Operation flashpoint olivat n. 20€/kpl, Tom Clancy's H.A.W.X. olisi nytkin vain 12,99€. Mutta hei, SE NYT VAAN ON TYHMÄÄ MAKSAA LIIKAA. P-E-A-C-E

        Joo peace tosiaan vaan :).. Mutta ei noissa sun mainitsemissasi liikkeissä uudet pelit ole sen halvemmat, kun Magnet-e:ssäkään, mutta hyviä vanhempia pelejä saa edullisesti. Lopetetaan nää väittelyt nyt ja tehdään niin kuin parhaimmaksi nähdään asiat :)


    • Luottokortiton

      Onko olemassa minkäänlaista mahdollisuutta lisää rahaa "Lompakkoon" pankkikortilla?

      • kortteja on

        Debit Visan saa ihan jokainen.
        Tilillä pitää vain olla rahaa, aina toimii.


    • Helppo juttu

      Sun pitää ostaa gamestopista lahjakortti ps3 storeen ja sitten laittaa sen lahjakortin koodi.

    • jokisenjanne

      "Ehkä olet sitten niin teini, ettei visaa sinulle anneta, eikä isi anna käyttää omaansa, mutta se on sitten huono homma sulle vaan. "

      joo joo joo vitun vatipää en minäkään mitään vitun visoja koskaan ole tarvinnut enkä saisikaan, kylläpä on helkkarinmoisen monimutkainen paskasysteemi, ei ihmekään jos porukka ei tilaile sieltä mitään.
      tekisivät vittu yksinkertaisemmiksi ja sunlaiset räkyttävät vittupäät vois ampua vitun kuuseen, kermapersekakara kun olet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe