Idea

Tulin kotiin yöllä ja ihan selvinpäin ja katsoin kirjoituksia hyvin nopeasti ,juuri kuuntelin radiosta mitä loppiaisen sanoma oli.
Onko niin,että täällä on tietäjiä myöskin?

Olen joutunut melkoiseen myllytykseen ja liitän nuo kirjeet ansioluetteloon ja pidän taidenäyttelyn noista kirjoituksista onhan joskus saatu apuraha kun koko lehden sivu on ollut tyhjä ja alla vaan taiteilijan nimi ilmeisesti haen siihen apurahaa, en tiedä olisiko missä näyttelytila vapaana homeinen huonekko kirjastossa jossa valtuustopuheen mukaan on myös korjaamista vai laittaisko sivistysviraston hissin paikalle joka on epäkunnossa ainakin alussa ollut vai laittaisiko keskuskoulun audiotorioon johon vammaiset ei pääse vai sitten toisen näyttelyn mielenterveystoimistoon jossa tohtori sykerö näkisi tilanteen ja kaikille näyttelyn katsojille lukijoille antaisi diapamia, ja niin sieltä tulisi iloisin ilmein Lieksalaisia ulos ja toteaisivat nyt ymmärrämme asian kyllä helpottaa ilmavaivatkin lähtee, ja paskakaivot alkaa ihan itestään ilman rahaa ja puhdistusta tyhjenemään ja terveyskeskuksessa hypitään vahasta muistista korkeutta mummot ja papat ja kaikki sairaat.
Ja mk kuuntelee Hiski salomaan laulua tiskatessaan astioita ja luudalla lakastessaan vaikka sitten pihaa ja toteaa näitä luutia saa kierrätyksestä pankakoskelta ja ne kestää aivan kuin nuo työllistämisasiat ja työttömyyskorvausten saaminen ja puhelinyhteydet virastoihin.MK

24

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomio vierestä

Oletteko luopumassa politiikasta ja rupeatte taiteilijaksi.
      Luuletteko, että vanhoilla suhteilla saatte apurahan toiminnalle. Jos näin on toivotan menestystä urallenne.

Antaisin kylläkin pienen varoituksen, mikäli tarkoituksenne on saattaa näyttely yleisö pillereiden kanssa
      näyttelykuntoon niin luulenpa, että se on luvanvaraista.

Minulle henkilökohtaisen avun ilmavaivoihin on tuonut väkevä kahvi tai samarin.
      Oletteko koettanut ?

Toivotan hiskin kanssa hyviä hetkiä.
      Ainut kysymys vain on kenet me saamme tilallenne ?
      Politiikkaan tietenkin tuleva taiteilja.

• On aika kaikella kuten tiedätte varmaan on aika itkeä ja aika nauraa.
        Kyllä eduskunnassa on jopa hiihtäjiä ja juoksioita ja myöskin urheilurahojen viejiä. Mutta toivottavasti täällä Lieksassa toimitaan terveellä pohjalla, olen kuitenkin kirjoittanut tuossa aloituksessa hieman ironisesti hyvinkin tärkeitä asioita ja tiedän, myöskin sen että hyvin suuri joukko käy myöskin mielenterveyskuntoutuksessa ja saavat avun tuolta tohtori sykeröltä mutta on myöskin suuri joukko jotka joa tarvitsevat apua ja yksi mahdollisuus on taideterapia ja jopa kirjoitus ja myöskin tuo humoristinen Hiski Salomaan laulu jossa on ajankohtaista sanomaa.
        Tiedän varsin hyvin,että ei lääkäri voi ihan turhaan määrätä noita pillereitä ja on myöskin sellaisia tapauksia,että tuo määräysvalta jos ei pysy asiallisella pohjalla, niin oikeus reseptin kirjoittamiseen menee, joten kovin asiatonta kieltä ei voi lääkärikään käyttää sen tiedän kun olen yhdelle ollut potkuja ajamassa aikanaan, mutta kuitenkin hyvin suuri joukko todella arvokkaita ihmisiä joita on kohdannut jokin mielenterveyttä horjuttava asia joka huomaa ettei ole yksin kuten tiedämme tuo masennus pitkään olessa johtaa hyvin suurelta osalta eläköitymiseen .
        Mitä tulee sitten tuohon ilmavaivaan niin tarkoitan sitä,että paha henki tuo käärme on paskannettava pieraistava ulos joka myrkyttää sisimpäämme joten vanha tuttu asiahan on tuo kahvi joka kielenkannat kirvoittaa.
        Olen saman ikäinen kuin Paavo Väyrynen ja toteaisin samalla tavalla joissakin asioissa kuin hän tunnen aika paljon noita maamme ministereitä aikaisemmin ja nyt henkilökohtaisella tasolla keskustellen joten voinen pyytää vaikka "fakiirina" suolaa suolaa enenmän suolaa.MK

• Nothing Copterman

Kuules MK, ei apurahoja jaella ihan kaikille taiteilijoille. Voit yrittää, mutta usko pois, sinä et sellaista tule koskaan saamaan.
      Muutenhan ideasi on todella hyvä. Sinun kannattaisi ehkä vuokrata joku näyttelytila (esim. Kulmalta tms.) ja periä näyttelyyn haluavilta pieni maksu.
      Esim. 5 euroa olisi aika hyvä. Saisit nopeasti kasaan 5000 euroa.
      Harva kirjailija saa vastaavaa summaa yhdestä kirjasta.
      Tila ei tietysti saisi olla kovin kallis ja näyttelyn esilläolo voisi olla enintään kuukausi.
      Näyttelyn aineiston pitäisi olla mahdollisimman tarkasti ajallisesti oikeassa järjestyksessä.
      Samoin kaikki mahdolliset asiakirjat yms. pitäisi olla esillä.

Sitten vaan oikein hoidettu tiedottaminen ja kyllä vaan onnistuu.

• Tiedän kokemuksesta asian, tiedän myöskin sen asian,että tuo kulttuurihistoriallisesti arvokas kulman talo vaatisi korjausta,onko niin,että aikanaan on jäänyt harjakaiset pitämättä, jolloin muurari voi laittaa savupiippuun kuusen eikö se ole jotain kulttuuria sekin ollut ainakin jossakin, voinette katsoa asian itse.
        Ennen oli myös säädökset,että turhat mainostaulut jotka harhauttavat ihmisiä pitää poistaa katukuvasta.
        Muuten aikanaan tuo näyttely oli kirjoituksista PKO marketin ravintolassa kun keskustelua oli Wc nimikkeistä koska siellä miesten vessassa oli yrjölä ja oliko sitten naisten vessassa tätinsuo ja siitäkun tuli jopa "hepreaa" lehden palstalla.MK

• Lieksaan saapuu korkea virkamies maahanmuuttovirastosta seuraavaan valtuuston kokoukseen joten oikea taho on siellä asiallesi.MK

Miten sanotaan kun ihminen auttaa toista, monet kulkivat ohi mutta kuka oli auttaja? Luukas 16-

• Sanoma oli sitten vain ja ainoastaan nelosella häiritä keskustelua kun noinkin asian voinee tehdä.

• Minulla on vuosien takaa arkistoituna aika järjestyksessä lehtileikkeet Lieksan valtuuston kokouksista sekä myöskin muita asiakirjoja vuosikymmeniltä kun olen mukana ollut sekä aloitteeni ja muut tarinat julkisessa sanassa.MK

• Nothing Copterman
        markkukorpinen kirjoitti:

Minulla on vuosien takaa arkistoituna aika järjestyksessä lehtileikkeet Lieksan valtuuston kokouksista sekä myöskin muita asiakirjoja vuosikymmeniltä kun olen mukana ollut sekä aloitteeni ja muut tarinat julkisessa sanassa.MK

Älä selitä vaan ryhdy toimeen!
        Onko sinusta sen näyttelyn pystyttäjäksi vai ei?

Se on nyt viidentuhannen taalan paikka!

• Nothing Copterman kirjoitti:

Älä selitä vaan ryhdy toimeen!
        Onko sinusta sen näyttelyn pystyttäjäksi vai ei?

Se on nyt viidentuhannen taalan paikka!

Tällä palstalla asiantuntijat ovat todenneet,etten mitään apurahaa tule saamaan joten ei apurahoja jaella kaikille taiteilijoille.

Niin sen tiedän minä taaplaan tyylilläni tuolla maailmalla hieman "kollikissana" ja sellainen ei mene meidän sivistystoimessa läpi koska siellä on vallalla vielä ajatus kuin aikanaan radion pääjohtajalla aikanaan Hella Vuolijoella joka särki noita renkutuslevyjä koska se ei kansaa sivistänyt hänen mielestä.
        Olihan spedelläkin aikanaan vaikeuksia saada elokuvileen tukea joten en ole mitenkään poikeus siinä suhteessa,Olemme siis ajassa jäljessä täällä.MK

• Kuotta

Siik haili!

Korpisen pitäisi sananvalinnoissaan tarkistella itseään, sekä opetella lauserakentamista, pilkkujen ja pisteiden käyttöä niin että hänen kirjoituksista jotain tolkkua saisi!

Onneksi Korpisesta ei tullut isompaa poliitikkoa sillä jos korpinen olisi esimerkiksi, eduskunnassa avannut puheensa, alustuksen tavoin, olisi hänet naurettu ja kannettu ulos!

Alustushan kuului näin:

((-Tulin kotiin yöllä ja ihan selvinpäin ja katsoin kirjoituksia hyvin nopeasti ,juuri kuuntelin radiosta mitä loppiaisen sanoma oli.
      Onko niin,että täällä on tietäjiä myöskin?-))

Alustuksen ensimmäinen lause antaa ymmärtää sen, että Korpnen tuli KERRANKIN KOTIIN selvinpäin !
      Tuo kysymys tietäjistä, avauslauseen jatkeeksi olisi ja aiheuttanut sen eduskunnasta ulonnauramisen ja kannon !

• eulooppa lomuks

Olehan valovainen Kuota. Se kun Mk suuttuu noiren valotusten jälkeen niin siet pilu tökkii.Vai mitenkä se meni..

• Kuotta siis jatkat aikuinen mies oletko? MK

• hyuomio kaukaa

asioita en ymmärrä (aina).
        Minulle itselle on ns.täyttä hepreaa mihin esim. pilkku pitää laittaa tai sitten vaan unohdan kirjaimia pois tai lyön väärinpäin. Käytän joskus abc-painiketta on vain niin outoja ehdotuksia.
        Piti ihan tarkistaa ammattikoulun todistus oppimäärän suorittamisesta 33 vuoden takaa.
        Työsunnittelu 9, matematiikka 9, äidinkieli 8 ja sitä ihmettelen, en vain muista mitä opetettiin.
        Matematiikka säilynyt (käytän päivittäin jossain muodossa, no työsuunnitelu on oikeastaan se ammatti ollut jossain vaiheessa.(, kaikki perustuu hyvään suunnitteluun)
        Mutta olen vasta opettelemassa vanhoilla päivillä tätä keskustelumuotoa ja joskus onnistuu joskus saa nenilleen.
        Lapsilta sain kerran palautetta kun he keskusteli keskenään.
        Palaute oli "en olisi uskonut et toi meidän faija oppii koneen käytön". Olin iloinen kun opettelin ihan ite.
        Kova poika se on korpinen kirjoittelemaan ja ottaa helpolla nokkiisa.
        Siitä hänen pitäisi päästä irti.
        Mutta semmonen asiallinen ohjaus olisi paikallaan "meille vanhoille ukoille".

• Raivoojatar

Kuotta päätti kokeilla miten tosissaan Korpinen on!

• hyuomio kaukaa kirjoitti:

asioita en ymmärrä (aina).
        Minulle itselle on ns.täyttä hepreaa mihin esim. pilkku pitää laittaa tai sitten vaan unohdan kirjaimia pois tai lyön väärinpäin. Käytän joskus abc-painiketta on vain niin outoja ehdotuksia.
        Piti ihan tarkistaa ammattikoulun todistus oppimäärän suorittamisesta 33 vuoden takaa.
        Työsunnittelu 9, matematiikka 9, äidinkieli 8 ja sitä ihmettelen, en vain muista mitä opetettiin.
        Matematiikka säilynyt (käytän päivittäin jossain muodossa, no työsuunnitelu on oikeastaan se ammatti ollut jossain vaiheessa.(, kaikki perustuu hyvään suunnitteluun)
        Mutta olen vasta opettelemassa vanhoilla päivillä tätä keskustelumuotoa ja joskus onnistuu joskus saa nenilleen.
        Lapsilta sain kerran palautetta kun he keskusteli keskenään.
        Palaute oli "en olisi uskonut et toi meidän faija oppii koneen käytön". Olin iloinen kun opettelin ihan ite.
        Kova poika se on korpinen kirjoittelemaan ja ottaa helpolla nokkiisa.
        Siitä hänen pitäisi päästä irti.
        Mutta semmonen asiallinen ohjaus olisi paikallaan "meille vanhoille ukoille".

Kuitenkin ihmisen halventaminen ei ole kovin suotavaa ja siksi olen varoittanut ja katsotaan jatkuuko, onko se artisti joka maksaa laskun vai kuka.
        Harkitsen yön yli.MK

• Raivoojatar

Kuitenkin ihmisen halventaminen ei ole kovin suotavaa ja siksi olen varoittanut ja katsotaan jatkuuko, onko se artisti joka maksaa laskun vai kuka.
        Harkitsen yön yli.MK

Sanoit harkitsevasi yön yli.
        Kuinka kävi, haastatko Kuotan käräjille?

• I lounastauko
        Raivoojatar kirjoitti:

Sanoit harkitsevasi yön yli.
        Kuinka kävi, haastatko Kuotan käräjille?

keskiraskaansarjan mestari Mk vastaan haastaja Kuotta
        siisnä normaali ottelijoiden välinen "läpänheitto" on meneillään
        tunnelma on kuin väinämöinen laulaisi joukahaista suohon
        yleisö odottaa hiiren hiljaa mitä tapahtuu
        ottelusta ototetaan tasavakista puurtamista, sanahelinää ,korvaan puremista, tanssia, laulua jne
        ottelu alkaa heti kun ottelijat ovat paikalla
        näiden ennakkotunnelmien myötä
        jännittävissä odotusta

matsiselostaja ilmo lounastauko
        lieksa/ tori

• syntiselle

Harkitsen yön yli.MK

Armoa !

Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi arvoisalta Herra Korpiselta!
        Anteeksi jos olen loukannut kirjoituksellani jotenkin!

Sanani lähtevät täältä pirtin lattialautojen välistä, jonne pakenin häpeämään omaa kuvottavaa alhaisuuttani !

Voi minua onnetonta, elämän kolhimaa rukkaa joka tahattomasti sattuu tuotamaan pahaa mieltä, itkua ja hammasten kiristystä kanssakirjoittelijoille!

Voi minua pian 'pallo jalassa taaplaavaa' ja konnunsuota kuokkivaa kurjaa!

Toivottavasti tuomari ja valamiehet ovat armollisia kohaani!

Näin melkein pappismiehenä, tulee tänäänkin, kuten joka päivänä mieleeni raamatun sanat!

Jos haluamme saada syntien anteeksiannon, meidän tulee ensinnäkin tunnustaa omat harha-askeleemme ja katua niitä. Jos olemme kyllästyneitä syntiin ja pyydämme Jumalalta anteeksi: ”Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.” 1. Joh. 1:9.

Joskus harha-askeleemme voivat olla sellaisia, että meidän täytyy tunnustaa ne myös ihmisille, myös tämä on tärkeä asia. Sillä jos olemme herjanneet tai loukanneet muita ihmisiä, on meidän puhdistettava välimme myös heidän kanssaan, eikä ”pelkästään” Jumalan kanssa – meidän tulee pyytää anteeksi myös ihmisiltä.

Jumalan rauhaa , toivoo Kuotta!

• syntiselle kirjoitti:

Armoa !

Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi arvoisalta Herra Korpiselta!
        Anteeksi jos olen loukannut kirjoituksellani jotenkin!

Sanani lähtevät täältä pirtin lattialautojen välistä, jonne pakenin häpeämään omaa kuvottavaa alhaisuuttani !

Voi minua onnetonta, elämän kolhimaa rukkaa joka tahattomasti sattuu tuotamaan pahaa mieltä, itkua ja hammasten kiristystä kanssakirjoittelijoille!

Voi minua pian 'pallo jalassa taaplaavaa' ja konnunsuota kuokkivaa kurjaa!

Toivottavasti tuomari ja valamiehet ovat armollisia kohaani!

Näin melkein pappismiehenä, tulee tänäänkin, kuten joka päivänä mieleeni raamatun sanat!

Jos haluamme saada syntien anteeksiannon, meidän tulee ensinnäkin tunnustaa omat harha-askeleemme ja katua niitä. Jos olemme kyllästyneitä syntiin ja pyydämme Jumalalta anteeksi: ”Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.” 1. Joh. 1:9.

Joskus harha-askeleemme voivat olla sellaisia, että meidän täytyy tunnustaa ne myös ihmisille, myös tämä on tärkeä asia. Sillä jos olemme herjanneet tai loukanneet muita ihmisiä, on meidän puhdistettava välimme myös heidän kanssaan, eikä ”pelkästään” Jumalan kanssa – meidän tulee pyytää anteeksi myös ihmisiltä.

Jumalan rauhaa , toivoo Kuotta!

Kutta on valinnut sanansa ja ei kovin tyyliä muuta, mutta kuitenkin?

Kuten olen todennut olen pitkämielinen ja armahtava, joten anteeksi myös.
        Tiedätkö on aina helpottavaa myös itsellä jos on kokenut loukkausta, kun olen aikaisemmin puhunut asiat ihmisen kanssa ja ei tarvitse kenenkään kaupan hylyjen takana lymytä vaan tervehtiä.

Me vanhemman polven ihmiset tuomme ajatuksemme esiin ja joukossamme on vielä sellaisia ihmisiä joille nyt kansalaisopisto järjestää alkeiskursseja tietokoneen käsittelyssä.

Toteaisin kuitenkin niinkuin aikanaan kansalaisverkossa todettiin,"Korpisella kuitenkin on elämän maku kirjoituksissa" eli vaikka kirjoitukseni on ontuvaa siitä huolimatta edes joskus asiaa.

Lähden tästä nyt kirkolliseen toimitukseen saattamaan taas jälleen kerran sotaveteraania haudan lepoon, laulamaan kappeliin viimeinen iltahuuto ja haudalle vaipuos helmaan synnyinmaasi armaan. Terveisin markku korpinen

• postina

Tiedätkö on aina helpottavaa myös itsellä jos on kokenut loukkausta, kun olen aikaisemmin puhunut asiat ihmisen kanssa ja ei tarvitse kenenkään kaupan hylyjen takana lymytä vaan tervehtiä.

Me vanhemman polven ihmiset tuomme ajatuksemme esiin ja joukossamme on vielä sellaisia ihmisiä joille nyt kansalaisopisto järjestää alkeiskursseja tietokoneen käsittelyssä.

Toteaisin kuitenkin niinkuin aikanaan kansalaisverkossa todettiin,"Korpisella kuitenkin on elämän maku kirjoituksissa" eli vaikka kirjoitukseni on ontuvaa siitä huolimatta edes joskus asiaa.

Lähden tästä nyt kirkolliseen toimitukseen saattamaan taas jälleen kerran sotaveteraania haudan lepoon, laulamaan kappeliin viimeinen iltahuuto ja haudalle vaipuos helmaan synnyinmaasi armaan. Terveisin markku korpinen

Suuret Kiitokset arvoisa Herra Korpinen!

Raskas kivi vierähti sydämeltäni, sinne kankkulan kaivoon !

Jumalan rauhaa!

Tv:Kuotta, hurskaasti katuva syntinen.

• I lounastauko
        I lounastauko kirjoitti:

keskiraskaansarjan mestari Mk vastaan haastaja Kuotta
        siisnä normaali ottelijoiden välinen "läpänheitto" on meneillään
        tunnelma on kuin väinämöinen laulaisi joukahaista suohon
        yleisö odottaa hiiren hiljaa mitä tapahtuu
        ottelusta ototetaan tasavakista puurtamista, sanahelinää ,korvaan puremista, tanssia, laulua jne
        ottelu alkaa heti kun ottelijat ovat paikalla
        näiden ennakkotunnelmien myötä
        jännittävissä odotusta

matsiselostaja ilmo lounastauko
        lieksa/ tori

mestaruusotteluksi tarkoitettu matsi missä olisi mitattu Lieksan miehen mitta on peruttu.
        Kansa poistuu pettyneenä ja toivoo mestarille ja haastajalle keskittymisrauhaa.

Ei kaikki ole niinkuin ennen.

Ilmo lounastauko, menossa kohden uusia haasteita.

• Tartartar

... pitkämielinen ja...
        En ajatuksiani sanoiksi pukea taida.

• ite urpo
        Tartartar kirjoitti:

... pitkämielinen ja...
        En ajatuksiani sanoiksi pukea taida.

Kuulin kylältä,että kuotta on kääntynyt korpisen tukiryhmään ja liittynyt kepuun.
        En tiedä pitääkö paikkansa, olivat kuitenkin luotettavia hevosmiehiä.
        On se maailma menossa mahdottomaksi kun entiset kapinalliset kääntyvät konservatiiveiksi.

Poistun lieksan taajudelta.

Radiotoimittaja

• ite urpo kirjoitti:

Kuulin kylältä,että kuotta on kääntynyt korpisen tukiryhmään ja liittynyt kepuun.
        En tiedä pitääkö paikkansa, olivat kuitenkin luotettavia hevosmiehiä.
        On se maailma menossa mahdottomaksi kun entiset kapinalliset kääntyvät konservatiiveiksi.

Poistun lieksan taajudelta.

Radiotoimittaja

Kuotta on vaan saanut pitää ajatuksensa polittisen näkemyksen asioihin sekä vakaumuksen muuten minun puolesta.Muistutin vain asiasta että olen ihminen ja yksilö .Hän on havainnut erheensä ja niin sitä pitääkin kunnioitan vilpitöntä anteeksipyyntöä, jota kaikki ei osaa tehdä ja edes anteeksipyyntö ei ole kaikille riittänyt kun on tullut loukatuksi vaan käräjiä on käyty jopa lapsen kanssa Lieksassa.
        Toisaalta sekin asia opettaa ja siihen vetosin Kiitos

Hyvissä asioissa olkaamme taitavia mutta pahassa ymmärtämättömiä.,

Mutta mitkäs vaalit nyt on tulossa heti? ei minua ainakaan ole Lieksassa pyydetty ehdokkaaksi ne asiat ymmärretään ilmeisesti paremmin muualla aivan kuin lauluni.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että yhteistyötä on tehty ja puolestani teen eri henkilöiden kanssa vain siten toimimme Lieksalaisten parhaaksi varsinkin poliittisella saralla,sooloilu ura kuuluu vain tälläiselle poskisolistille viihteen puolelle.MK

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5308
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      484
      2474
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1219
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      992
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      947
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      924
    7. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      41
      802
    8. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      774
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      764
    10. Siellä taas pyörin

Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?
      Tunteet
      8
      713
    Aihe