Mikko Haapakoski. Näin ollaan kaavailtu ja näin todennäköisesti tulee tapahtumaan. Mitä mieltä olette muut Kärppäfanit? Itseäni hiukan pelottaa tämä "sisäsiittoisuus", eli otetaan nyt liikaa sisäympyröistä porukkaa leimalla kuhan on pohojosesta. Terveessä määrin pitää olla myös sisäpiirin ulkoisia tekijöitä sekä pelaajistossa että johdossa.Näin sen näen. Toivon Mikolle kaikkea hyvää,jos hänestä todellakin tulee pääluotsi, kaikesta huolimatta. Toivoisin kuitenkin,että ykkösvalkku olisi jo kannuksensa päävalmentajana hankkinut. Onhan Haapakoski toki useamman vuoden ollut jo valmennuspuolella,mutta silti hiukan epäilyttää.
Miten on, onko jollain paremmin tietoa Mikon taidoista valmentajana?Mulle hän on ns.pelaamaton kortti.
Kärppien uusi päävalmentaja
9
404
Vastaukset
- Lauta1
pelannu korttia sen kanssa ja nähnykin sen kortit...ei ne nii kauhean kauhean hyvät ollu!Sil o kans ihan ihqu peba,joten varmaan muutki yh:t tykkäis siit tosi paljo!Ja mun miälest toi sisäsiittoisuus o iha ok,ollaanha tääl Oulus jo totuttu siihen!
Mä en tiiä,et millane se Mikko o valmentajana,mut sängys se o iha ok!Mut niinkö sanoin jo,nii sen kortit o kyl pelattu jo aikoi sitte. - ....................
On aika nostaa uusi Suomalainen huippuvalmentaja terävimpään kärkeen ja sen tekee jälleen kerran Oulun Kärpät. Luotan edelleen Kärppien kaukonäköisyyteen ja Mikkoon. Hän tulee nousemaan valmentajien eliittiin.
- klojks
Onhan Mikko hyvässä opissa ollut viime vuosina. Karit Heikkilä ja Jalonen näyttänyt miten asiat pitää tehdä ja Alatalo taas miten ei pidä tehdä joten uskon että hyvä siitä tulee.
- Laura1
uusia pääluotseja täytyy liigaan tulla. Mikseipä siis Mikko voisi siinä onnistua kuin joku muukin:)
- Kärpätforever.
Laura1 kirjoitti:
uusia pääluotseja täytyy liigaan tulla. Mikseipä siis Mikko voisi siinä onnistua kuin joku muukin:)
kuulkaas tule yhtään mitään. Kärpät ei ens kaudella juhli. Valitettavasti asia on näin. Käykää kuiteski luomassa pelitili tuolla. Saa bonuksia 50 euroa. http://www.voitotkotiin.com/40
- JYPPII
kärppien dynastia joukkuella ei ole enää samaa veto voimaa,nyt on syytä tyytyä matalampaan profiiliin. toivottavasti nyt ei tarvii hakea vauhtia divarista saakka.
- klojks
Tämä sinun kommentti liittyy mitenkään kärppien valmentaja valintoihin?
- herääätys
Kirjoitin syksyllä tässä viestissä ja haukuin Alatalon ja omistajat:
Valmentaja vaihtoon
herääätyyys 24.9.2009 22:03
Vastasit ja puolustelit Alatola. Omistajatkin heräsivät ja antoivat Alatalolle potkut. Voisivat vaihtaa valmentajan heti, ettei tiputtaisi pudotuspeleistä.
Haapakosken valinnasta minäkin olen hämmästynyt. Voidaan mennä ojasta allikkoon...- Laura1
on toisessa viestissä, aloituksessasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399