haluaisin tietää nopeasti että voiko leopardi gekkoa ja vaippa kilpikonnaa pitää samassa terrassa ku meinasin ostaa nuo molemmat ja ei oo ku yks terra koot on 60x40x34 (leveys syvyys ja korkeus) kiitos jo etukäteen tiedoista en halua missään nimessä sijoittaa eläimiä yhteen jos niitä ei voi tai terra on liian pieni mutta se vaippa kilpikonna on sitten aikuisena 12 cm kiitos jo etukäteen :)
apua tarviin
6
461
Vastaukset
- Natina92
Pidäppä kuule ihemeessä eri lajit erillään ;)
Molemmilla on omat olosuhde vaatimukset ruoka valiot yms. Ei kannata ottaa ollenkaan jos ei pysty tarjoamaan kullekkin lajille omaaa kotia´. Terraario on kuitenkin liian pieni aikuiselle leopardigekollekkin joten älä edes haaveile ;)- jansgu97
en tietenkään sitten voi ottaa niitä molempia samaan joten ostan vaik kilpparille erin mut se myyjä joka myi noita terroja ja liskoja sano et toi on just sopiva leopardigekolle mut sit ku se kasvaa ni jos huomaan et se on sille liian pieni ni otan sanoistas opiks ja ostan uuden isomman terran ps. olen lukenut leopardigekoista aivan kaiken ja siskollani on sellainen tai siis kaksi sellaista mutta se on jo niin vanha siis siskoni että se on jo muuttanut kotoa ja ne liskot ovat kyllä olleet meillä hoidossa joten on minulla muutenkin 1/9 osa kokemusta niistä :D paitsi nyt olen lukenut kolmeen kertaan kaikki terra sivut mistä vaan löytyy tietoa leopardigekoista :)
- Natina92
jansgu97 kirjoitti:
en tietenkään sitten voi ottaa niitä molempia samaan joten ostan vaik kilpparille erin mut se myyjä joka myi noita terroja ja liskoja sano et toi on just sopiva leopardigekolle mut sit ku se kasvaa ni jos huomaan et se on sille liian pieni ni otan sanoistas opiks ja ostan uuden isomman terran ps. olen lukenut leopardigekoista aivan kaiken ja siskollani on sellainen tai siis kaksi sellaista mutta se on jo niin vanha siis siskoni että se on jo muuttanut kotoa ja ne liskot ovat kyllä olleet meillä hoidossa joten on minulla muutenkin 1/9 osa kokemusta niistä :D paitsi nyt olen lukenut kolmeen kertaan kaikki terra sivut mistä vaan löytyy tietoa leopardigekoista :)
http://matelijat.info/leopardigekko/hoito-ohjeet/
Itseltäni löytyy myös noita muutama ja tänä keväänä toivottavasti tulee munia ! :)
Suosittelen! Ovat oikein kivoja eläimiä, mutta pidäthän aina lajit erillään maalaisjärjellä :) - jansgu97
Natina92 kirjoitti:
http://matelijat.info/leopardigekko/hoito-ohjeet/
Itseltäni löytyy myös noita muutama ja tänä keväänä toivottavasti tulee munia ! :)
Suosittelen! Ovat oikein kivoja eläimiä, mutta pidäthän aina lajit erillään maalaisjärjellä :)joo en kato tienny et voisko niit laittaa yhtee mut hiukka ajattelin kans et ei ne varmaa tuu toimee joten varmistin asian täältä kokeneimmilta ihmisiltä :)
kiitos kaikille tiedoista - Natina92
jansgu97 kirjoitti:
joo en kato tienny et voisko niit laittaa yhtee mut hiukka ajattelin kans et ei ne varmaa tuu toimee joten varmistin asian täältä kokeneimmilta ihmisiltä :)
kiitos kaikille tiedoistaHerppi.net Matelijoiden ystäville :) Suosittelen !
- jansgu97
Natina92 kirjoitti:
Herppi.net Matelijoiden ystäville :) Suosittelen !
oon kyl käyny jo tuollaki :) hyvä paikka kiitos kumminkin ku jaksoit vaivata itseäsi kirjoittamalla vinkin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483