Hei! Sain lokakuussa keskenmenon ensimmäistä lasta odottaessani. Kiertoni on ollut aina ennen keskenmenoa 30-38 päivää. Nyt se on lyhentynyt 26-28 päivään. Onhan tuo normaalin puitteissa, mutta onko normaalia, että kuukautiskierto on lyhentynyt? Minulle tehtiin kaavinta ja ikää on 27. Myös muutamia päiviä ennen kuukautisia alavatsakivut vaivaavat. Uusi raskaus ei ole vielä tärpännyt. Kiitos jos joku osaisi vastata mieltä painavaan asiaan!
lyhentynyt kuukautiskierto km jälkeen
2
873
Vastaukset
- vm.1982
terve!
mulla myös aiemmin ennen keskenenoa todella epäsäännöllinen kierto ,välillä 27-37 päivää,ensimmäisen keskenmenon/kaavinnan jälkeen kierto muuttui tasan 28päivää ja säännölliseksi,kolmannesta kierrosta tärppäsi mutta meni ikävä kyllä sekin kesken,toisen kaavinnan jälkeen taas kierto tasan 28 päivää ja säännöllinen,ihmetellyt tätä itsekin,mutta oviksen tunnistan aina kierron puolivälissä joten normaalia se onneksi on,uutta tärppiä myös odotellessa,joten en usko että sinulla mitään poikkeavaa epänormaalia olisi,joten ole huoleti=) - Salla_1991
Hei! Minulle tuli keskenmeno, 15.4.2007, kun olin 15- vuotias. Kuukautiskiertoni ennen raskautta oli tasan 29 päivää. Keskenmeno oli tullut 6. -7. viikolla, mutta huomattiin vasta 13. viikon alussa. Kiertoni lyheni 23-26 päivään. Minulle myös tehtiin kaavinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481342Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1541116Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551098- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647