Hiekan pölyä varpaissa
lauluja
tuntemattomille jumalille
ehkä silti jossakin
kivun ja ahdistuksen rajalla
kärsimykselle
löytyy tarkoitus
vaikka vain yhden
ainoan kerran
viimeisenä päivänä.
Matkalauluja
12
231
Vastaukset
- Minanoita
Viimeisenä päivänä
kärsimys kuoriutuu
kääreistä...
Pidin runosi tunnelmasta, se pisti miettimään...miettinyt itsekin monesti tuota
kärsimysasiaa ja sielun riisumista.
Onko siihen täydellistä vastusta vai jääkö
se tarkoituksella käsityskyvyn ulkopuolelle.
Matkalaulua syvällisten kysymysten tunnelmissa. Matkanteko elämän ja ajankulun allegoriana - pohdiskelu rajallisuudesta (mitä on rajojen takana, ja onko elämällä ja sen kivuilla tarkoitus) sekä tarkoituksellisuuden [mahdollisesta] avautumisesta. Kiva ja kokonaisuutena eheä runo.
miettinyt jo kauan tuota.
Ehkä tosiaan löydän jonakin päivänä siihen vastauksen.
Tai sitten vastaus on se, ettei sitä ole.
Edessä sumuun kääriytyvät kukkulat,
niiden välissä
näkymättömiin kiemurteleva tie
Tammen rosopinta, kasteisten ruohonkorsien
hidas liikahtelu
ottaessani repusta termospullon,
katson kuinka käteni taittaa aamulla leivottua leipää
Lepäävässä ruumiissa matkustamisen tunne
verisuonten kohiseva tietoisuus
Äärettömän kaunis tähdenlento on elämä
Tie alkaa jostain ja päättyy johonkin
Aivan!
Ja nyt juuri eikä missään toisaalla,
tuoreen leivän ja teen maku
täyttymyksenä väreilevässä maisemassa,
lahja putoaa syliin
Kuplii uurteisen sielun onkaloissa
Kukkuloiden väliin katoava tie
tanssii ja hymyilee
- - -
Hyvää yötä.sumuun käärityistä kukkuloista.
Kuitenkin on päiviä, jolloin vain tuijottaa sitä kaikkea kaunista
näkemättömin silmin, ajatukset omissa murheissa.jääneito kirjoitti:
sumuun käärityistä kukkuloista.
Kuitenkin on päiviä, jolloin vain tuijottaa sitä kaikkea kaunista
näkemättömin silmin, ajatukset omissa murheissa.Ja ehkä vasta sitten... sielunsa syviä ja synkkiäkin polkuja tallattuaan... kun pääsee taas avarammalle, osaa arvostaa kauneutta minkä näkee, koska tietää ettei se (tai sen näkeminen) ole itsestäänselvyys.
Tsemppiä. Ja HALAUS.
-partaaitiparta kirjoitti:
Ja ehkä vasta sitten... sielunsa syviä ja synkkiäkin polkuja tallattuaan... kun pääsee taas avarammalle, osaa arvostaa kauneutta minkä näkee, koska tietää ettei se (tai sen näkeminen) ole itsestäänselvyys.
Tsemppiä. Ja HALAUS.
-parta... neidon kiitos!
Matkalauluja -
kuin matkalaukussa tavaroita monenlaista
tarvittavaa että uusia muistoja pakattaviksi
kotiinpaluuta varten että tunnelmien satoja
muistien varastoissa joita voi purkaa.
Kärsimyskin - kokemusta kuin työtä sen
purkamiseksi jotta voisin omaksua tuonkin
tarkoituksen voimaksi tulevaan että opiksi
tuleviin hetkiin niistä selviytymään,sillä elämä
on pitkä tie taivallettavaksi.
Viimeinen päivä voi olla myös kaunis jos on
löytänyt sen avaimen koko elämänkirjansa
aarreaittaan.
Olet kuitenkin lämmöllä varustettu persoona !on Sinun käyntikorttisi,
taitavasti mustalla reunustettu runo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439
