AdaFlinkin edustamassa maailmassa hyvien ja pahojen jako on kärjistetysti seuraava:
Pahikset:
Juntunen, Pitkänen, Kavonius, Kailajärvi, Hentunen, Columbo, Uoti, Leivo, EOK, 12.000 WinCapitan jäsentä ja heistä erityisesti sponsoreina toimineet. Pahoja ovat myös kaikki, jotka rohkenevat kyseenalaistaa mustamaalaajien epäloogiset sepostukset.
Hyviksiä:
Vuorikoski, Eronen, Laiho, Soronen, Roth, Kyngäs, Nars, Kantanen, Puttonen, Heikelä, Rautava, Vuorivirta-Heikkinen, Lumiala, KRP. Hyviä ovat myös kaikki keskustelupalstojen tylyttyjät.
Mikä on joidenkin yksittäisten ihmisten motiivi tuottaa keskustelupalstoille nimimerkin takaa satoja tai jopa tuhansia WinCapitan vastaisia viestejä?
RUAAAHHHHHHHH
Columbon Blogi
50
2835
Vastaukset
- jespers
Mikä lie puolueettoman ja riippumattoman tarkkailijan motiivi kirjoittaa kaikkia (verifioituja)todisteita välttelevää mielikuvitus tarinaa?
- Ei kai
kukaan ole Uotia "pahiksiin" laskenut? Hän on rehellisesti kirjoittanut, että WinCapitalaisia tullaan tuomitsemaan ja kehoittanut kiihkoilijoita rauhoittumaan.
- on on
Sääli että Hannu otti "avioerodumarin" asianajajakseen. No on kai sitten halukas menemään istumaan.
... sitten omalla nimellä. Onko sinusta siihen? Miksi ei ole?
Ensinnäkin suurin osa noista henkilöistä on mulle tuntemattomia. Edes nimet ei kerro mulle yhtään mitään. Ja kirjoittaja voi kait omalla nimellään kertoa mulle ja muille lukijoille, jotta missä oon luokitellu Uotin pahikseksi. Päinvastoin olen aina pitäny Uotin tavasta toimia ja sen olen täällä sanonut. Olkoonkin sitten talousrikollinen, mutta se osasi hyödyntää kakkunsa.
Ja mitaan ette voi...- HyvisPahis
on WinCapitaa tai EOK:ta tai niiden jäseniä vastaan, on hyvis ja siten Tylyttäjän ystävä.
Tylyttäjä ei voi sietää lainkaan WinCapitaan liittyviä positiivisia uutisia tai sitä, että joku voi puolustaa WinCapitaa. Tylyttäjän mukaan jäsen ei tarvitse esim. puolustajaa oikeudessa.
Jäsenen tulisi ottaa vastaan sitä mitä annetaan.- jespers
""Tylyttäjä ei voi sietää lainkaan WinCapitaan liittyviä positiivisia uutisia tai sitä""
Tuota ei voi tietää, koska empiiristä aineistoa tylyttäjän suhtautumisesta positiivisiin capita-uutisiin ei ole,koska positiivisia uutisia ei ole näkynyt.
... henkilöllisyys? Kyllä se vaan niin on, että jos vaatii muiden kirjoittajien henkilöllisyyttä kehiin, niin silloin kirjoittajan pitää esittää vaatimuksensa omalla nimellään.
Melkoisen noloa on, jos heppu häpee niin paljon nimeään (ja samalla toki vanhempiaan), ettei voi vaatimusta esittää omalla nimellään.
Ja mitaan ette voi...- voi voi
Kyllä vaatii jonkinlaista mielenvikaisuutta jutella täällä muutaman nettiriippuvaisen kanssa. Samat jorinat päivästä toiseen, ja Ada ottaa kantaa kerta toisensa jälkeen.
"Kyllä se vaan niin on, että jos vaatii muiden kirjoittajien henkilöllisyyttä kehiin, niin silloin kirjoittajan pitää esittää vaatimuksensa omalla nimellään."
Jos joku anonyymi "vaatii" kirjoittamaan omalla nimellä, niin Ada kirjoittaa. Toivottavasti ei vaadi laittamaan visakortin tietoja. Tiedä mitä saat päähäsi?
Outoo porukkaa... voi voi kirjoitti:
Kyllä vaatii jonkinlaista mielenvikaisuutta jutella täällä muutaman nettiriippuvaisen kanssa. Samat jorinat päivästä toiseen, ja Ada ottaa kantaa kerta toisensa jälkeen.
"Kyllä se vaan niin on, että jos vaatii muiden kirjoittajien henkilöllisyyttä kehiin, niin silloin kirjoittajan pitää esittää vaatimuksensa omalla nimellään."
Jos joku anonyymi "vaatii" kirjoittamaan omalla nimellä, niin Ada kirjoittaa. Toivottavasti ei vaadi laittamaan visakortin tietoja. Tiedä mitä saat päähäsi?
Outoo porukkaa...... silleen, jotta vanha totuus sanoo: Sen mikä uskallat kertoa takanapäin tuntemattomana, niin mikäli totuutta etsit, niin sen saman voit kertoa myös omalla nimelläsi.
Onko sinusta siihen?
Ja mitaan ette voi...- itkupillit.
voi voi kirjoitti:
Outoo porukkaa...uskalla mitään nimiä laittaa.
- Eri mieltä
voi voi kirjoitti:
Outoo porukkaa...Jos Columpo nyt vaatii Ada:n käyttävän oikeata nimeä täällä, eikä "piiloutuvan nikin taakse", niin kyllä sitä uskoisi Columpokin uskaltavan tulla esille omalla nimellä. Hiljasta on!
Taitaa Ada:ssa olevan enemmän mu*aa kun Columpossa! Tilanne 6-0 Adalle. Hyvin provottu Ada!!! - David Toma
RailiSuominen kirjoitti:
... Columbosta löydy "miestä".
Ja mitaan ette voi...* Eihän Adan jutut todellakaan vakuuta ketään muita kuin "finninaamaisia suolimuroja" joiden silmissä Ada on kiistaton johtaja, koska hän kirjoittaa paljon ja jos ei ymmärrä esim. Wincapitaa niin hänen kirjoituksensa saattavat kuulostaa pikkusuolimurojen korvissa jopa uskottavilta, mutta ajattelevia capitalaisia ne eivät vakuuta, vaan päinvastoin jopa ihmetyttää pitkän paneutumisenkin jälkeinen tietämättömyys ihan jopa perusasioista?
* Ada omaa selvästi myös narsistisia piirteitä mm. siinä, että hän ei myönnä tapiotaan, vaikka se olisi todistettu oikeudessa, vaikka hän muuten luottaa oikeuslaitokseemme, niin se ristiriita ei häntä häiritse mm. Moven tapauksessa, mitä hän vastusti huijauksena Wincapitan tapaan vuosia. - tutkailija_
David Toma kirjoitti:
* Eihän Adan jutut todellakaan vakuuta ketään muita kuin "finninaamaisia suolimuroja" joiden silmissä Ada on kiistaton johtaja, koska hän kirjoittaa paljon ja jos ei ymmärrä esim. Wincapitaa niin hänen kirjoituksensa saattavat kuulostaa pikkusuolimurojen korvissa jopa uskottavilta, mutta ajattelevia capitalaisia ne eivät vakuuta, vaan päinvastoin jopa ihmetyttää pitkän paneutumisenkin jälkeinen tietämättömyys ihan jopa perusasioista?
* Ada omaa selvästi myös narsistisia piirteitä mm. siinä, että hän ei myönnä tapiotaan, vaikka se olisi todistettu oikeudessa, vaikka hän muuten luottaa oikeuslaitokseemme, niin se ristiriita ei häntä häiritse mm. Moven tapauksessa, mitä hän vastusti huijauksena Wincapitan tapaan vuosia.Mitäs se Columbo on tehnyt asian selvittämisen eteen? Haukkunut muita ja puhunut viranomaisrikollisuudesta. Eikö olisi jo aika laittaa todisteet pöytään ja puhua asiasta?
- AdaFlink
David Toma kirjoitti:
* Eihän Adan jutut todellakaan vakuuta ketään muita kuin "finninaamaisia suolimuroja" joiden silmissä Ada on kiistaton johtaja, koska hän kirjoittaa paljon ja jos ei ymmärrä esim. Wincapitaa niin hänen kirjoituksensa saattavat kuulostaa pikkusuolimurojen korvissa jopa uskottavilta, mutta ajattelevia capitalaisia ne eivät vakuuta, vaan päinvastoin jopa ihmetyttää pitkän paneutumisenkin jälkeinen tietämättömyys ihan jopa perusasioista?
* Ada omaa selvästi myös narsistisia piirteitä mm. siinä, että hän ei myönnä tapiotaan, vaikka se olisi todistettu oikeudessa, vaikka hän muuten luottaa oikeuslaitokseemme, niin se ristiriita ei häntä häiritse mm. Moven tapauksessa, mitä hän vastusti huijauksena Wincapitan tapaan vuosia...., että mua loukkaa jossain hurlum-hei-blogissa Adasta kirjoittelu, niin vetää vesiperän. Ei haittaa niin pätkääkään. Jos joku vaivautuu kirjoittamaan noinkin paljon Adasta, niin se osoittaa, että Adan sanomisilla on merkitystä.
Ja mitaan ette voi... - 7+18
AdaFlink kirjoitti:
..., että mua loukkaa jossain hurlum-hei-blogissa Adasta kirjoittelu, niin vetää vesiperän. Ei haittaa niin pätkääkään. Jos joku vaivautuu kirjoittamaan noinkin paljon Adasta, niin se osoittaa, että Adan sanomisilla on merkitystä.
Ja mitaan ette voi...et sääkään täälä notkuis jos olisit joku valopää.
7+18 kirjoitti:
et sääkään täälä notkuis jos olisit joku valopää.
... valopää olekaan. Valopäähän on sellanen, joka katkaisijasta painaen tottelee käskyä; on/off.
Ja mitaan ette voi...
- meirän poikii
>Mikä on joidenkin yksittäisten ihmisten motiivi tuottaa keskustelupalstoille nimimerkin takaa satoja tai jopa tuhansia WinCapitan vastaisia viestejä?
Hänhän puhuu tuossa monikossa, mistä taasen logiikan alkeilla pitäisi muodostaa käsitys, että hän ei puhunut pelkästään sinusta, joka tosin myöskin olet nimimerkkisi "Ada Flink" kautta suoltanut palstoille tuhansia Wincapitan vastaisia viestejä, siis ei mitään väärää tuossa ihmettelyssä?
Eikä tuossa kirjoituksessa mielestäni ollut pääpaino sanalla "nimimerkki", vaan sanoilla "mikä motiivi" ja "tuhannet Wincapitan vastaiset kirjoitukset", mutta kaikenhan voi kääntää ammattiräksyttäjät päälaelleen.
Se että Columbo myöskin haluaa pysyä anonyyminä on hänen varmaankin hyvin perusteltu valintansa ja sitä tulisi myöskin muiden kunnioittaa, eikä heitellä tänne nimiä, sillä meidäthän on tuomittu (toki lain vastaisesti)
erittäin tehokkaasti kaikilla mahdollisilla välineillä rikollisiksi ja se vaikuttaa valitettavasti myös työpaikoilla ja muissa merkittävissä tehtävissä ihan rippumatta siitä onko henkilö syytön tai syyllinen ja siitähän on todisteita olemassa. Toisen ihmisen uran tuhoaminen ei nimittäin ole aivan pikkujuttu ja varsinkin, jos se on suoritettu syyttömälle, niin voi joutua todella koviin korvauksiin.- Odottelen vielä
Syylliset pitää rahat itsellään, vai mitä ?
Niin nyt näytä rehellisyytesi ja palauta rahat
Kiitos
Ps. ei tarvii maksaa korkoa jos lähipäivinä maksat, vedän sitten rikosilmoituksen pois - äijä eikä neiti
Odottelen vielä kirjoitti:
Syylliset pitää rahat itsellään, vai mitä ?
Niin nyt näytä rehellisyytesi ja palauta rahat
Kiitos
Ps. ei tarvii maksaa korkoa jos lähipäivinä maksat, vedän sitten rikosilmoituksen poisVoisi olla minulla??? Ja jos joku on varastanut rahasi, niin toivottovasti olet tehnyt rikosilmoituksen siitä kuka ne on sinulta varastanut. Antoiko oikein kunnolla sinulle selkään, ennenkuin pakosta annoit rahasi hänelle.;)
Vai uhkasiko kenties aseella?
Itse ostin osakkeita ja kimppaosuuksia Wincapitalta ja ei sponsorillani ole centtiäkään rahojani.:)
Tietysti myös äijänä vastaan tekemisistäni itse ja olen aina vastannut! - 16
äijä eikä neiti kirjoitti:
Voisi olla minulla??? Ja jos joku on varastanut rahasi, niin toivottovasti olet tehnyt rikosilmoituksen siitä kuka ne on sinulta varastanut. Antoiko oikein kunnolla sinulle selkään, ennenkuin pakosta annoit rahasi hänelle.;)
Vai uhkasiko kenties aseella?
Itse ostin osakkeita ja kimppaosuuksia Wincapitalta ja ei sponsorillani ole centtiäkään rahojani.:)
Tietysti myös äijänä vastaan tekemisistäni itse ja olen aina vastannut!siinä, että osalle "sijoittajista" valehdeltiin sponsoreiden toimesta kyseessä olevan valuuttasijoittamisen, jota ei siis ollutkaan. Esimerkkinä vaikkapa lapuan pauli, joka ihan TV:ssä kertoi saaneensa satoja tuhansia euroja VALUUTTAKAUPPAVOITTOJA ilman, että teki itse ainuttakaan valuuttakauppaa.
Ne, joille valehdeltiin rahoja sijoitettavan voitollisesti valuuttakauppaan voivat aivan syystä vaatia sponsoreiltaan rahojaan takaisin, koskapa ne on huijattu valheellisin lupauksin.
Ei siinä väkivaltaa ole käytetty, pelkkää petoksellisuutta. - AdaFlink
... yhteydessä mainitaan tuollainen lause, niin kyllä se silloin on mun nikkiin kohdistettu. Ja toisekseen mun henkilöllisyys on vuosikausia ollut kaikkien halukkaiden saatavilla. Se on kyllin selvästi ollut mainittu mun nikin esittelyssä. Mites Columbon?
Ja mitaan ette voi... - kaketsu
16 kirjoitti:
siinä, että osalle "sijoittajista" valehdeltiin sponsoreiden toimesta kyseessä olevan valuuttasijoittamisen, jota ei siis ollutkaan. Esimerkkinä vaikkapa lapuan pauli, joka ihan TV:ssä kertoi saaneensa satoja tuhansia euroja VALUUTTAKAUPPAVOITTOJA ilman, että teki itse ainuttakaan valuuttakauppaa.
Ne, joille valehdeltiin rahoja sijoitettavan voitollisesti valuuttakauppaan voivat aivan syystä vaatia sponsoreiltaan rahojaan takaisin, koskapa ne on huijattu valheellisin lupauksin.
Ei siinä väkivaltaa ole käytetty, pelkkää petoksellisuutta.tuhansia euroja VALUUTTAKAUPPAVOITTOJA ilman, että teki itse ainuttakaan valuuttakauppaa.
Eipä siellä moni,moni muukaan tehnyt itse valuuttakauppaa vaan Wincapita sijoitti varojaan
valuuttakauppaa tekevään firmaan ja sai sitä kautta tuottoja,jäsen vaan osti sijoittamillaan rahoilla
lisenssejä ?????? - Lakia luikurillekin
16 kirjoitti:
siinä, että osalle "sijoittajista" valehdeltiin sponsoreiden toimesta kyseessä olevan valuuttasijoittamisen, jota ei siis ollutkaan. Esimerkkinä vaikkapa lapuan pauli, joka ihan TV:ssä kertoi saaneensa satoja tuhansia euroja VALUUTTAKAUPPAVOITTOJA ilman, että teki itse ainuttakaan valuuttakauppaa.
Ei siinä väkivaltaa ole käytetty, pelkkää petoksellisuutta.Sehän on jokaisen oma asia ja itke sitten taasen lisää kun poltit näppisi.
Onneksi en tunne yhtään jäsentä, joka on tehnyt rikosilmoituksen sponsoristaan.
Tietysti, jos on sponsoroitu ohjeiden vastaisesti, mutta ihmettelen sittenkin, koska säännöt velvoitettiin lukemaan ja ymmärtämään myös itse, niin kumpi sinulla enempi tihkoo ymmärtäminen vai lukeminen, sillä olisithan voinut nostaa kaiken vaikka heti pois, kun huomasit, että sponsorisi oli pettänyt sinua?
Tuo edellinen on muuten yksi kysymys, mikä sinulle käräjillä esitetään, että alahan miettimään vastauksia ja pienenä vinkkinä, niin ahneus ei välttämättä paranna asemaasi vastineena.;)
Jos olet ollut viikonkin jäsenenä ennen sulkemista, etkä ole nostanut kytkintä, niin saattaa tulla hankalia kysymyksiä linjalla mikä pidätti? Tyhmyyden vedoten ei juurikaan voiteta käräjillä, vaan vastuunkantoa edellytetään myöskin itseltä. - Baobab
kaketsu kirjoitti:
tuhansia euroja VALUUTTAKAUPPAVOITTOJA ilman, että teki itse ainuttakaan valuuttakauppaa.
Eipä siellä moni,moni muukaan tehnyt itse valuuttakauppaa vaan Wincapita sijoitti varojaan
valuuttakauppaa tekevään firmaan ja sai sitä kautta tuottoja,jäsen vaan osti sijoittamillaan rahoilla
lisenssejä ??????Perustuuko sun kommenttisi kuulopuheisiin, tai ootko itse nähnyt jotain konkreettista, jolla voisit verifioida ton todeksi? Ei tarvitse vastata, riittää että mietit hetken tota itse.
- Hullula sano ruotta
AdaFlink kirjoitti:
... yhteydessä mainitaan tuollainen lause, niin kyllä se silloin on mun nikkiin kohdistettu. Ja toisekseen mun henkilöllisyys on vuosikausia ollut kaikkien halukkaiden saatavilla. Se on kyllin selvästi ollut mainittu mun nikin esittelyssä. Mites Columbon?
Ja mitaan ette voi...Jos Ada Flink alias Raili Suominen Hollolasta (tai mistä vaan ja miten vaan) haluaa esiityä omalla nimellään
tai nikillään täällä, niin se on ok.
Jos Columbo haluaa pitää blogia nimellä Columbo, niin sekin on ok.
Molemmat taitavat olla yhtä laillisia? Mistä puristaa? - 22
Hullula sano ruotta kirjoitti:
Jos Ada Flink alias Raili Suominen Hollolasta (tai mistä vaan ja miten vaan) haluaa esiityä omalla nimellään
Molemmat taitavat olla yhtä laillisia? Mistä puristaa?Columboa suuresti pelottavan, että hänen todellinen henkilöllisyytensä tulee yleiseen tietoisuuteen. Ja hyvin tuntuu kalikka kalahtaneen, koskapa kaikki asiasta käyty keskustelu poistatetaan alta aikayksikön foorumeilta.
Eli onkohan niin, että Columbo häpeää oman henkilöllisyytensä yhdistämistä siihen paskaan, mitä hän on nettiin suoltanut? Ja jos näin on, mitä on ajateltava ko. paskan totuudellisuudesta - ei kai kukaan totuutta häpeäisi? Onko sittenkin pelko Columbon pers'silmän ympärillä? - Senkin pers'silmä
22 kirjoitti:
Columboa suuresti pelottavan, että hänen todellinen henkilöllisyytensä tulee yleiseen tietoisuuteen. Ja hyvin tuntuu kalikka kalahtaneen, koskapa kaikki asiasta käyty keskustelu poistatetaan alta aikayksikön foorumeilta.
Eli onkohan niin, että Columbo häpeää oman henkilöllisyytensä yhdistämistä siihen paskaan, mitä hän on nettiin suoltanut? Ja jos näin on, mitä on ajateltava ko. paskan totuudellisuudesta - ei kai kukaan totuutta häpeäisi? Onko sittenkin pelko Columbon pers'silmän ympärillä?> Columboa suuresti pelottavan, että hänen todellinen henkilöllisyytensä tulee yleiseen tietoisuuteen.
Tiedätkö kuka Columbo on?
- Jos tiedät, niin hänen henkilöllisyytensä on yleisessä tietoisuudessa. Sinä myös jatkat sitä levittämistä mielelläsi vaikka heti? Eikö näin?
- Jos et tiedä, niin postaat tänne täysin ulkopuolisen ihmisen nimeä ja tietoja. Eikö näin?
Kummanko vaihtoehdon valitset, Pers'silmä? - 32
Senkin pers'silmä kirjoitti:
> Columboa suuresti pelottavan, että hänen todellinen henkilöllisyytensä tulee yleiseen tietoisuuteen.
- Jos tiedät, niin hänen henkilöllisyytensä on yleisessä tietoisuudessa. Sinä myös jatkat sitä levittämistä mielelläsi vaikka heti? Eikö näin?
- Jos et tiedä, niin postaat tänne täysin ulkopuolisen ihmisen nimeä ja tietoja. Eikö näin?
Kummanko vaihtoehdon valitset, Pers'silmä?perin kohtelias kirjoittelija!
Löytyisiköhän joku, joka tuntee nimen Pres*silmä, kun Senkin pers'silmä:llä tuntuu hänelle kovinkin olevan asiaa.
Oletteko ihan sukua?
Vai oletko Columbo - ihan Kemin poikia? Vai tiedätkö, kuka hän sitten onkaan? - Velllihousu
Lakia luikurillekin kirjoitti:
Sehän on jokaisen oma asia ja itke sitten taasen lisää kun poltit näppisi.
Onneksi en tunne yhtään jäsentä, joka on tehnyt rikosilmoituksen sponsoristaan.
Tietysti, jos on sponsoroitu ohjeiden vastaisesti, mutta ihmettelen sittenkin, koska säännöt velvoitettiin lukemaan ja ymmärtämään myös itse, niin kumpi sinulla enempi tihkoo ymmärtäminen vai lukeminen, sillä olisithan voinut nostaa kaiken vaikka heti pois, kun huomasit, että sponsorisi oli pettänyt sinua?
Tuo edellinen on muuten yksi kysymys, mikä sinulle käräjillä esitetään, että alahan miettimään vastauksia ja pienenä vinkkinä, niin ahneus ei välttämättä paranna asemaasi vastineena.;)
Jos olet ollut viikonkin jäsenenä ennen sulkemista, etkä ole nostanut kytkintä, niin saattaa tulla hankalia kysymyksiä linjalla mikä pidätti? Tyhmyyden vedoten ei juurikaan voiteta käräjillä, vaan vastuunkantoa edellytetään myöskin itseltä.Älä viitsi jauhaa sontaa!
Tuusulan Onnista on tehty 9 ilmoa. Onnin 1,5 milliä on varikossa.
Kumulotumaan pantuja rahoja ei saanut ulos, kuin 7,5 kk jälkeen. Kaikilta, jotka lähtivät mukaan huussiin kesäkuun 07 jälkeen, jäivät rahat sinne. - 7+20
32 kirjoitti:
perin kohtelias kirjoittelija!
Löytyisiköhän joku, joka tuntee nimen Pres*silmä, kun Senkin pers'silmä:llä tuntuu hänelle kovinkin olevan asiaa.
Oletteko ihan sukua?
Vai oletko Columbo - ihan Kemin poikia? Vai tiedätkö, kuka hän sitten onkaan?Tiedätkö kuka Columbo on?
Kummanko vaihtoehdon valitset, Pers'silmä? - Rahat kiinnostaa
7+20 kirjoitti:
Kummanko vaihtoehdon valitset, Pers'silmä?En ymmärrä, etä rahan saantiin sotketaan joku Columbo !
Rahat me halutaan takaisin, pitääkö paljonkin maksaa MC-pojille että käypi hakemassa minun rahani pois ?
MITTA ON NYT TÄYNNÄ - WC on vedetty
7+20 kirjoitti:
Kummanko vaihtoehdon valitset, Pers'silmä?henkilöllisyydestä on esitetty tällä foorumilla näkemyksiä (= nimi), joka on sitten johtanut välittömiin poistopyyntöihin. Eli jos tässä nyt jonkun nimen kirjoittaisi, niin ketju katosisi kuin pieru Saharaan.
Jos "kukkapukettimies" on syyttä suotta yhdistetty "poplarimieheen", miksei tämä hankilö ihan omalla nimellään oikaise väärää tietoa ja asia olisi siltä osin loppuun käsitelty. Pakostakin tulee mieleen, että raivokas poistopyyntöjen suoltaminen enemminkin vahvistaa epäilyn mainitusta henkilöllisyydestä.
Ja jo palstan säännöt kieltävät nimien kirjoittelun, joten on siis tyytyminen vain kiertoilmaisuihin. Pyyntösi, arvon nimimerkki "Senkin pers'silmä", on siten mahdoton toteuttaa loukkaamatta foorumin sääntöjä. - Cabrioletti
WC on vedetty kirjoitti:
henkilöllisyydestä on esitetty tällä foorumilla näkemyksiä (= nimi), joka on sitten johtanut välittömiin poistopyyntöihin. Eli jos tässä nyt jonkun nimen kirjoittaisi, niin ketju katosisi kuin pieru Saharaan.
Jos "kukkapukettimies" on syyttä suotta yhdistetty "poplarimieheen", miksei tämä hankilö ihan omalla nimellään oikaise väärää tietoa ja asia olisi siltä osin loppuun käsitelty. Pakostakin tulee mieleen, että raivokas poistopyyntöjen suoltaminen enemminkin vahvistaa epäilyn mainitusta henkilöllisyydestä.
Ja jo palstan säännöt kieltävät nimien kirjoittelun, joten on siis tyytyminen vain kiertoilmaisuihin. Pyyntösi, arvon nimimerkki "Senkin pers'silmä", on siten mahdoton toteuttaa loukkaamatta foorumin sääntöjä.Olevansa kyseinen mk rienauksessa.
Ojankaivuun kääntömies. - AdaFlink
Hullula sano ruotta kirjoitti:
Jos Ada Flink alias Raili Suominen Hollolasta (tai mistä vaan ja miten vaan) haluaa esiityä omalla nimellään
Molemmat taitavat olla yhtä laillisia? Mistä puristaa?... on. Jos joku haluaa kirjoittaa nikillä tai omalla nimellä niin se sallittakoon. Jokainen tekee valintansa itse. Myös Columbon pitäisi se hyväksyä, eikä kuvitella olevansa jonkun yläpuolella.
Hän sanoo hurlum-hei-blogissaan näin viitatessaan Ada Flinkiin:
"""""Mikä on joidenkin yksittäisten ihmisten motiivi tuottaa keskustelupalstoille nimimerkin takaa satoja tai jopa tuhansia WinCapitan vastaisia viestejä?"""""
Jos hän arvostelee muita nikillä kirjoittajia siitä, että he kirjoittavat nikillä, niin hänenhän kannattaisi näyttää esimerkkiä ja kirjoittaa omalla nimellään, eikä piiloutua nikin taakse. Ei taidä hörhöstä olla miestä/naista siihen. Miksiköhän? Tollaset Columbot eivät ole koskaan valmiita ottamaan vastuuta sanomisistaan. Ne suoltaa paskaa kirjoituksissaan ja kuvittelevat olevansa maailman napa. Säälittäviä perseelle potkittujahan tuollaiset ovat.
Toi Columbo on vähän samaa kastia typeryydessään, kuin eräs kirjoittaja tässä taannoin. Olin eräänä sunnuntaiaamuna koneella ennen klo kuutta. Heitin läppää kusetuksista. Mun viestiini vastasi eräs tod.näk. verkostomarkkinoija, joka sanoi suunnilleen näin: "Mä en voi ymmärtää sellaisia jotka ovat sunnuntaiaamuna tietokoneella tähän aikaan.". Hän jatkoi jotenkin silleen, että "tollanen, kuin tilasto (=mun vanha nikki Jippiillä) on perkeleen köyhä ja sillä ei ole elämää, kun tähän aikaan kirjoittelee täällä". Lisäksi hän lisäsi, että hän on tulossa hienoista pippaloista ja ihan Mersu on tuonut hänet kotiin.... yms. yms... kuinka hieno ja ylhäinen hän ja hänen verkostomarkkinointiystävänsä ovatkaan......
Ja mitaan ette voi... - aijaijaaiiii
22 kirjoitti:
Columboa suuresti pelottavan, että hänen todellinen henkilöllisyytensä tulee yleiseen tietoisuuteen. Ja hyvin tuntuu kalikka kalahtaneen, koskapa kaikki asiasta käyty keskustelu poistatetaan alta aikayksikön foorumeilta.
Eli onkohan niin, että Columbo häpeää oman henkilöllisyytensä yhdistämistä siihen paskaan, mitä hän on nettiin suoltanut? Ja jos näin on, mitä on ajateltava ko. paskan totuudellisuudesta - ei kai kukaan totuutta häpeäisi? Onko sittenkin pelko Columbon pers'silmän ympärillä?Sieltä se mies (n. 30 vuotias ja lyhyehkö) on, uskokaa jo pois. Lappeenrannasta. Rahaa on laittanut kiinni,mutta itse ei saanut vielä euroakaan tuottoja ole. Sponsoriko se termi sitten.
- _epävarma _
kaketsu kirjoitti:
tuhansia euroja VALUUTTAKAUPPAVOITTOJA ilman, että teki itse ainuttakaan valuuttakauppaa.
lisenssejä ??????olet kakkatsu aina oman viestisi sisällöstä, kun lopussa on aina läjä kysymysmerkkejä. Ihan turhaan. Ei noita kukaan jaksa (pun intended).
Pelleksi sinut on todettu jo vuosia.
- 125124213614
kuuluu pinke, sorjonen, hartikainen etc. phiksii, hyviksii vai kusettajii
- elää........
Annetaan kirjallisen varkaan elää omaa elämäänsä.
- _siis_
Kolumboa?
- faniddaja
_siis_ kirjoitti:
Kolumboa?
kaksi uutta juttua.
On se kone:))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082503
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402168Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461781Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4631749- 1011729
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91624Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384