Vastaisitko sinä... olen 52 vuotias nuorekas nainen. Tällä hetkellä vailla vakituista työtä. Olen ollut kovin positiivinen ja lähtellyt hakemuksia kaikkiin mahdollisiin paikkoihin. Olen ottanut myös osa-aikaisen työn vastaan jotta se näyttäisi paremmalta CV:ssä enkä enää tiedä mitä muuta voisi tehdä. Pyydänkin vastausta, koskahan minulle näkyy tulevan vakituista työtä, tai työtä yleensä. Olen kyllä positiivinen mutta välillä tulee tällainen olo, että on mahdoton nähdä valoa tulevaisuudessa. Paljon on elämässäni tapahtunut ja viimeaikoina on ollut suunta parempi. Kun vielä työn löytäisin. Joten, voisitko minua auttaa...
Zonette
1
148
Vastaukset
- zonette
Täällä näkyy sinulle nousevan työpaikka oman valppautesi takia kiitä siitä itseäsi.Tunne puolella näkyy vahvuutta ja hyvää oloa.,Älä uuvuta itseäsi liikaa niin vältyt sairauksilta .Hyvää Uude Vuoden alkua .Zonette
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117161Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594737- 954721
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493869- 513798
- 2163762
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263343- 512721
- 372614
- 382299