- Valtaosa asiakkaistamme käyttää Windowsia ja Exploreria, toteaa kehityspäällikkö Marko Huhdanpää.
http://www.iltalehti.fi/digi/2010010710889137_du.shtml
Kohtuullisen typerää. Sampo kieltäytyy käyttämästä standardeja ja luottaa yksittäisen toimijan epästandardiin järjestelmään. Mikäli Sammossa ajatellaan että asiakkaista 100 % käyttää Windowsia, niin sitten tämän ymmärtää. Tällä tavoin toimiessaan Sampo lähettää viestin että jatkossakaan he eivät aio noudattaa standardeja, alistuvat yksittäisen toimijan mielivallalle, sen mahdollisista puutteista huolimatta ja kenties tietoturvaongelmille joita ei kyseinen firma edes tule koskaan korjaamaan. Jostakin syystä Sampo vielä edellyttää asiakkailtansa tämän järjettömyyden hyväksymistä. Kun moinen idioottimaisuus näkyy jopa pankin tiedoksiannoissa, niin ajattelevalle ihmiselle se merkitsee jatkossa aivan jonkin muun pankin kanssa asioimista.
Mitähän siellä Sammossa taotaan?
3
373
Vastaukset
- se lainkaan
on kuten sanot mutta toisaalta eihän ole vaikeata tilapäisesti vaihtaa Exploreriin tai Operaan, kun ne napit on helppo pitää tuossa alapaneelissa pikäkäynnistyksenä...Opera kai on paras selain sinänsä.
Kuinka sitten Linuxit jakelut pelaavat?
Sampo oli siitä metka veijari ,että se talletti jonkin java-skriptin kiintolevylle ,eikä rasittanut sillä tiedolla koneen omistajaa...- ..........
Danpo on kyllä siinä mielessä onnistunut "ylittämään" itsensä, että se on onnistunut tekemään alustariippuvaisen sovelluksen maailman ainoalla alustariippumattomalla ohjelmointikielellä, Javalla.
Fiksut päivät Danpossa taisivat tosiaankin päättyä pääsiäisenä pari vuotta sitten.
- onnellinen.
joo luin tuon ja kokeilin Googlella, Sampoon, tänään hyvin toimi, mutta pitäähän juttuja kirjoittaa jotta iltapäivälehdet saavat rahastettua ja työllistettyä.
ja tietokone on vanhana saatu 2-3 vuotta takaperin, käytettynä alan ammattilaiselta,
aina ennen olen käyttänyt Mozilla Firefoxia, sähköposteissa aukeaa Google automaattisesti.
Minä ainakin pidän rahani vain sellaisissa pankeissa joissa on päässä pidettävä tunnusluku,
ja sellainen on mm. Sammossakin, se sama joka on puhelimeni pin ja yms.
ja nytkin on siellä kiva pitää käteisvaroja, kun saa säästötilille loppuvuoteen tasan 2 % korkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671