Moneen kertaan oireillut

uupelo....

Hei, onko teillä ollut pahenemisvaiheessa kuumeilua senkan kohoamista,minulla on ollut nyt kolme sairastumis jaksoa käytän tätä sanontaa koska aina lääkärit vain vähättelevät oireitani ja itsehän sitä tietää milloin jokin asia on tosi pielessä,ensin oli 4v sitten kasvojen halvausoireita tasapainovaikeuksia puutumisia täysin veto pois ei jaksanu mitään, sitten siitä noin 2v kova päänsärky joka kesti ainakin 3kk ja näkö huononi huimas väsytti ym. sitten nyt on tullut oireyhtymä pientä lämpöilyä senkan kohoaminen ja jalat semmoseks ettei pysty käveleen kuin vajaan kilometrin se on huippu nyt koska 4kk sitten en pystyny käveleen juuri lainkaan oli kipuja hartioiden alueella ja reisiä särki aivan mahdottomasti väsyttää niin että nukahtaa milloin vaan oli päivä tai yö tikkuilee jalat ja kädet,sitten lihaksiin on tullut aina välillä semmoisia nykimisiä ilkeimpinä tuntee kun menee nukkuun,tasapaino on huono ja huimaa välillä jopa istuessa,olen ollut sairaalassa tutkimuksissa monet käyny läpi mutta nyt ei otettu pään mangneettia.Tähän viimeseen oireyhtymääni sain kortisoni pillereitä 20mg pvä, muuten aina vaan sanotaan että stressi on syynä,eikä oteta tosissaan jäi vielä mainitsematta että muisti ja huomiokyky on todella huonontunu mutta eihän sitä lääkäri voi tietää minkälainen on ns.terveinä päivinään ollu joka tosiaan mulla oli monta vuotta sitten,väsytys ja huonomuistisuus on seurannu siitä ensimmäisestä kipukerrasta mukana nyt tuo tasapainokin vielä huono mutta lääkärien mukaan kaikki normaalia .En tiedä enää mitä tekisin alan oleen aivan avuton todistaan jo etten tosiaankaan ole niinkuin terveenä päivinäni.Kiitos jos joku viitsi lukee tai jopa vastata.

0

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
        Nurmijärvi
        116
        5383
      2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
        Luterilaisuus
        436
        1691
      3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
        Ikävä
        200
        1203
      4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
        Ikävä
        111
        1163
      5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
        Maailman menoa
        20
        1139
      6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
        Ikävä
        86
        1053
      7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
        Ikävä
        47
        951
      8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
        Ikävä
        64
        941
      9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
        Ikävä
        64
        896
      10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
        Ikävä
        64
        846
      Aihe