Hei, onko teillä ollut pahenemisvaiheessa kuumeilua senkan kohoamista,minulla on ollut nyt kolme sairastumis jaksoa käytän tätä sanontaa koska aina lääkärit vain vähättelevät oireitani ja itsehän sitä tietää milloin jokin asia on tosi pielessä,ensin oli 4v sitten kasvojen halvausoireita tasapainovaikeuksia puutumisia täysin veto pois ei jaksanu mitään, sitten siitä noin 2v kova päänsärky joka kesti ainakin 3kk ja näkö huononi huimas väsytti ym. sitten nyt on tullut oireyhtymä pientä lämpöilyä senkan kohoaminen ja jalat semmoseks ettei pysty käveleen kuin vajaan kilometrin se on huippu nyt koska 4kk sitten en pystyny käveleen juuri lainkaan oli kipuja hartioiden alueella ja reisiä särki aivan mahdottomasti väsyttää niin että nukahtaa milloin vaan oli päivä tai yö tikkuilee jalat ja kädet,sitten lihaksiin on tullut aina välillä semmoisia nykimisiä ilkeimpinä tuntee kun menee nukkuun,tasapaino on huono ja huimaa välillä jopa istuessa,olen ollut sairaalassa tutkimuksissa monet käyny läpi mutta nyt ei otettu pään mangneettia.Tähän viimeseen oireyhtymääni sain kortisoni pillereitä 20mg pvä, muuten aina vaan sanotaan että stressi on syynä,eikä oteta tosissaan jäi vielä mainitsematta että muisti ja huomiokyky on todella huonontunu mutta eihän sitä lääkäri voi tietää minkälainen on ns.terveinä päivinään ollu joka tosiaan mulla oli monta vuotta sitten,väsytys ja huonomuistisuus on seurannu siitä ensimmäisestä kipukerrasta mukana nyt tuo tasapainokin vielä huono mutta lääkärien mukaan kaikki normaalia .En tiedä enää mitä tekisin alan oleen aivan avuton todistaan jo etten tosiaankaan ole niinkuin terveenä päivinäni.Kiitos jos joku viitsi lukee tai jopa vastata.
Moneen kertaan oireillut
uupelo....
0
296
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165383Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361691- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201139Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861053Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64941
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846