Mutta missä siis. Itsellä on oikealla kylkiluiden rintalastan keskikohdan alapuolella, siis aika ylhäällä, vatsanpuoleisella sivulla usein tai miltei aina näkyvissä sellainen punaisista täplistä muodostuva selvä kaari, jäljet eivät ole luista tulleet, siis tässäkö on maksan kaari. Tiedän ettei siit mitään jälkiä pitäisi näkyä, tuo lause tuolla alussa on lääkärin palpoiden tuntema kaari, mutta mulla siis on tuossa kohtaa selvä kaari näkyvissä täplinä. Onko mulla maksakirroosi ja suurentunut maksa vai? En kyllä tunnusta olevani juoppo.
tuttu lause: maksan reuna kylkikaaressa
2
2868
Vastaukset
- Ei maksa vaivaa
Maksan arvellaan olevan ok, mikäli se on kylkikaaressa (ts. maksa ei ole tunnusteltavissa oikean alimmaisen kylkiluun alapuolelta). Eli siis maksa ei ole suurentunut. Tosin pelkkä ulkotutkimus ei ole tae siitä, että kaikki on ok, mutta jos maksa tuntuu alempana, voidaan epäillä, että jotain on vialla.
Nuo mainitsemasi täplät tuskin liittyvät asiaan mitenkään.- kanseroottinen suku
kyllä, kysymykseni sikäli jäi epäselväksi, että tarkoitus oli selvittää missä maksa on suurin piirtein ikään kuin. Mutta se asia minulle selvisi jo aikaisemmin, kun katsoin Henrik VIII:sta tehtyä dokumenttia, siinähän tuo elimistö oli kuvattu ja aivan oikein maksa juuri siinä missä itsekin sen niitten täplämäisten ääriviivojen perusteella ajattelin olevan. Itse kyllä ajattelen myös, että kun se ääriviiva siinä selvästi piirtyy, niin jossain vikaa.............. Mutta kiitos sinulle, olet oiva lääkäri taas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907