Kertokaapa Ihmiset, Jotka Seuraatte Suomi-Sarjaa Ja Kannatatte Jotain Joukkuetta, Että Miltä Kyseisen Sakin Tulevaisuus Näyttää..??
Ite Oon Pitkäaikainen Ketterä Fani Ja Tämä Kausi Nyt Siis Vei Varsinaiseen Suomi-Sarjaan Lohkovoittajana. Toisinkin Olis Kuitenkin Voinut Käydä, Kun Kaikenlaista Tapahtu Ja Välil Pelattiin 4 Pakilla, Joista 1 Oli vm 90 ja 2 vm 91...Mielenkiinnolla Odotetaan Kun Kiekko Tippuu Jäähän Viikonloppuna, Et Mikä Se Oikea Taso Sitten On..
Tulevaisuutta Valaisee Uusi Jäähalli, Joka Vie Imatrankin 2000-luvulle Hallin Puolesta Ja Pitäs Valmistuu 2011 Syksyksi Käyttöön..
Junioreista Taas On Vaikea Sanoa Enempää Ens Kautta Ajatellen, Mut A:sta On Pelaajia Noussu Edustukseen Ja Tulee Varmaan Jatkossakin Nousemaan..Nuorempien Junnujen 95 Alaspäin Menestystä On Ollut Ilo Seurata Ja Kun Jääaika Tulee Uuden Kahen Kaukalon Hallin Myötä Lisääntymään, Niin Se Näyttää Ihan Hyvältä...
Nyt Vaan Kertoilemaan Kaikki Tilanteita.. :O
Suomi-Sarja Joukkueiden Tulevaisuus...??
2
762
Vastaukset
- HEIKKILÄ
ketterä ikuinen kakkonen !EI NOUSE VAIKKA SAIS HEIKIT.
- dorkalle kyytiä
Ei perkele, että osaakin näyttää tyhmältä tollanen kirjoitusasu. Ei ole tainnut ala-asteella mennä oppi perille, kun ei tajua että isoja alkukirjaimia käytetään pisteiden jälkeen lauseita aloitettaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733724Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261343- 1351246
- 1121138
- 1111106
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701030Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6985- 60984
- 35896