Moi,
Audi A4 1.8t -05 :ssa tuli esiin että autoon ei tule lämmintä ilmaa alla kahden tonnin kierroksen.
sitten kun kierrokset nousee yli tuon niin normaalisti lämpenee.
Onko jollain vastaavia kokemuksia mikä on rikki??
Hexa_
Audin lämmitysongelma
6
636
Vastaukset
- frangrabba
vikaa en tiedä,mutta vaihda Craisleriin niin eipähän tule vilu,tyhjäkäynnilläkin lämpöä tulee yli tarpeiden
Tarkista toimiiko sähköpumpulla! Omegassa sähköinen pumppu, en tunne Audia
- vw sama
Vaihda vesipumppu (tyyppivika)
- TT quattro
vesipumppu mäsä, jos koneen lämmöt ok mutta kajuuttaan ei tule lämmää voi olla termari menny koneesta, kennossa tukos, ILMALUKKO !! , toki vesipumppukin voi olla, tarpeeksi jäähdytin nestettä eli järjestelmässä ei ole ilmaa voi olla myös likaa AUDIT ON LÄMPIMIÄ...
- Audi 100.....
TT quattro kirjoitti:
vesipumppu mäsä, jos koneen lämmöt ok mutta kajuuttaan ei tule lämmää voi olla termari menny koneesta, kennossa tukos, ILMALUKKO !! , toki vesipumppukin voi olla, tarpeeksi jäähdytin nestettä eli järjestelmässä ei ole ilmaa voi olla myös likaa AUDIT ON LÄMPIMIÄ...
Kuka helvetti noin uuteen autoon on likaa laittanut. Ne vaan ei lämpiä, lämppärin kenno jotain alumiini sekoitusta eli aivan perseestä!
- normi juttu
TT quattro kirjoitti:
vesipumppu mäsä, jos koneen lämmöt ok mutta kajuuttaan ei tule lämmää voi olla termari menny koneesta, kennossa tukos, ILMALUKKO !! , toki vesipumppukin voi olla, tarpeeksi jäähdytin nestettä eli järjestelmässä ei ole ilmaa voi olla myös likaa AUDIT ON LÄMPIMIÄ...
edelleen vaida se niin toimii.
Mistähän se ilma sinne on tullut?
Se on sitten kalliimpi juttu, kansipahvi tai kansi sökö.
Jos moottorin lämmöt on normaalit niin termari toimii todennäköisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701