Pe 8.1.2010 kello 10.05 aamulla juoksen kovaa tädin kanssa ja yritämme ehtiä bussiin no.6. Bussi oli 5min etuajassa. Kiitos setä kun ajoit vain ohitsemme vaikka juoksin hirveän kovaa ja jätit meidät tädin kanssa 21- pakkaseen kävelemään.
Tyttö pieni 3v
Bussi jättä myös 21- pakkasessa
9
350
Vastaukset
- neekerikuski
olis vaan pitäny lähtee vähän aikaisemmin pysäkille.
sähän oot nero kun osaat 3v. kirjoittaa- Ökkö ökkö
Suomessa ei sanota 21-pakkasessa vaan 21 asteen pakkasessa tai pakkasta oli 20° C.
- löytyy
Ökkö ökkö kirjoitti:
Suomessa ei sanota 21-pakkasessa vaan 21 asteen pakkasessa tai pakkasta oli 20° C.
Suomen kielessä käytetään pilkkujakin, vai oletko nekin n......t.
- 2+20
"hirveän kovaa"????????????????????????
olisko tietoo km/h . - sano nääs
Jaa että millälailla? Kyä pysäkillä tulis olla silloin kun nysse tulee, ei se ketään jää varta vasten vartoon. Jämpti on niin.
- so not
Kannattaa olla ensi kerralla ajoissa pysäkillä. Sitten pääsee mukisematta kyytiin, eikä tartte juasta, oli sitte pakkasta tai ei.
- pysäkki ojossa
Se ei katso ikää, ihonväriä, kiirettä, pakkasta, etc. Ole ajoissa, just do it!
- 123!"#456¤%&
pysäkkikohtaiset aikataulut eivät ole sitovia, kannattaa lähteä ajoissa liikkeelle.
- eivät..
ole sitovia ja satavarmaa on, että se auto olikin edellinen vuoro, joka oli huomattavasti myöhässsä.
Törkeä temppu se silti oli, mutta ei näiltä monivärisiltä muuta voi odottaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214638Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403137IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966