Pe 8.1.2010 kello 10.05 aamulla juoksen kovaa tädin kanssa ja yritämme ehtiä bussiin no.6. Bussi oli 5min etuajassa. Kiitos setä kun ajoit vain ohitsemme vaikka juoksin hirveän kovaa ja jätit meidät tädin kanssa 21- pakkaseen kävelemään.
Tyttö pieni 3v
Bussi jättä myös 21- pakkasessa
9
346
Vastaukset
- neekerikuski
olis vaan pitäny lähtee vähän aikaisemmin pysäkille.
sähän oot nero kun osaat 3v. kirjoittaa- Ökkö ökkö
Suomessa ei sanota 21-pakkasessa vaan 21 asteen pakkasessa tai pakkasta oli 20° C.
- löytyy
Ökkö ökkö kirjoitti:
Suomessa ei sanota 21-pakkasessa vaan 21 asteen pakkasessa tai pakkasta oli 20° C.
Suomen kielessä käytetään pilkkujakin, vai oletko nekin n......t.
- 2+20
"hirveän kovaa"????????????????????????
olisko tietoo km/h . - sano nääs
Jaa että millälailla? Kyä pysäkillä tulis olla silloin kun nysse tulee, ei se ketään jää varta vasten vartoon. Jämpti on niin.
- so not
Kannattaa olla ensi kerralla ajoissa pysäkillä. Sitten pääsee mukisematta kyytiin, eikä tartte juasta, oli sitte pakkasta tai ei.
- pysäkki ojossa
Se ei katso ikää, ihonväriä, kiirettä, pakkasta, etc. Ole ajoissa, just do it!
- 123!"#456¤%&
pysäkkikohtaiset aikataulut eivät ole sitovia, kannattaa lähteä ajoissa liikkeelle.
- eivät..
ole sitovia ja satavarmaa on, että se auto olikin edellinen vuoro, joka oli huomattavasti myöhässsä.
Törkeä temppu se silti oli, mutta ei näiltä monivärisiltä muuta voi odottaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164