Olen pitkään harkinnut hankkivani liskon. Ehkä parta-agaman.. onko teillä kokemuksia niistä? Onko se hyvä aloittelijalle? Olen lukenut niistä paljon, mutta onko jotain, mitä kokeneet vois kertoo..?
Kokemuksia parta-agamista..?
3
401
Vastaukset
- Turkulainen.tyttö
Olen kuullut että se on aloittelijalle sopiva, itsellä on sellainen ollut kohta 8 vuotta. Liskoksi se on yllättävän helppo, perusasiat tietty täytyy olla kohdallaan eli tarpeeksi iso terraario ja valaistus jne... itse olen huomannut että tykkää todella paljon katsella terraariostaan mitä huoneessa tapahtuu, kannattaa siis terraario sijoittaa niin että sillä on jotain katseltavaa :) ei liikaa tietty että partis ei stressaannu! Netistä löytyy tosi paljon hyvää tietoa, mutta näin perusasioiksi vois ehkä sanoa että tosiaan se terraario VÄH. 150x50x50cm yhdelle kun se saa niitä spurtteja välillä ja lämpötilaero saadaan sopivaksi tarpeeksi ison terraarion avulla. Terraarion toiseen päähän siis lämpölamppu ja lämpömatto minne partis pääsee lämmittelemään ja terran toinen pää on sitten se viileä pää. Myös piilopaikkoja pitäis olla, meijän partis menee kantojen "koloon" talvehtimaan. Ja kalkkia aina tarjolla ja lisävitamiinia ravintoon. Toivottavasti oli jotain apua! :)
- partis <3
Itselläni on partis joka täyttää kohta 3.v voin kertoa muutaman kommentin mitä mieltä olen niistä jne..
- on ollut tosi helppohoitoinen
- Ei oo pelottava, on tottunut käsien kosketteluun, sylissä olemiseen jne..
- Kun siihen kiintyy, huomaa ku sille tulis oma luonne :)
Mun partis aika aktiivinen ja iha ku se kuunteliski mua..
- on ollut mukavaa viihdettä ku sitä kylvettää, hän ottaa aurinkoa jne..
- Välineistöön meni aluksi rahaa (terraario, hiukan, lämpömatto, lamput) nii joku 500 paikkeilla.
terraario on mulla tosi mukavan kokoinen 150/60/60 cm.. eli aika iso. (mahtuu kaksikin partista)
Suosittelen partista jos on kiinnostunut liskoista.. ja tää on aika helppohoitoinen ja hellyyttävä :)- liskofanii:D:D
kiitos paljon hyvistä vinkeistä ja omista kokemuksistanne!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27810189K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2305888Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735374PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *905003Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot163290Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe52662- 2142562
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172394- 282204
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3812171