Product key jo käytössä

dasdffg

Mulla on ollut vista home premium käytössä pari vuotta ja nyt tuli aika asentaa uusiksi. Visva ei kuitenkaan enään huoli product keytä vaan väittää sen olevan jo käytössä. Raivostuttaa kun oon maksanu tuosta paskasta ja nyt en voi enään sitä käyttää. Mistäköhän tuo nyt johtuu, voisiko olla mahdollista että joku muu olisi sattumalta jollain key generaattorilla saanut tuon saman avaimen ? Kyseessä OEM versio.

4

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenties

      rauta muuttunut tuossa välissä?

      Mulla kävi noin kanssa OEM:in kanssa.
      Soitto Mä$älle ja sieltä sai jonkuun koodin pätkän jolla lähti Vista rokkaamaan jälleen.

      • Pyyhis

        Ja soitto tosiaan sinne mikrosohvalle.Sitten selittelet M$:n tyypille mikä on homman nimi, jonka jälkeen mukava tietokoneääni luettelee sinulle uuden product keyn. Helppoa ja vitun mukavaa näpytellä luuri kädessä jotain saatanan 16- numeroista koodia. Minulta hajosi aikoinaan kovalevy kuukausi xp:n oem-version asennuksesta. Koneessa ei muuttunut mikään laite, uusi kovalevykin oli identtinen hajonneen kanssa, mutta aktivointi ei mennyt läpi.

        Ihan vinkkinä: hommaa varmuuskopio-ohjelma (esim Norton Ghost), jolla saat tehtyä levyimagen systeemistäsi. Levyimagesta palauttaminen on paljon helpompaa, kuin uudelleenasentaminen ja mä$älle soittelu.


      • micetti

        Paljonkohan toi microsoftalle soittelu maksaa minuutilta??


    • kertoi jo...

      enään -> enää


      :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe