Onko tyypillistä, että kauris on yliaktiivinen eron jälkeen?

h n

Kaikki tietämäni kauriit ovat ihmeen yliaktiivisia ja -sosiaalisia ja yrittävät revetä joka puolelle, ja tämä puoli tuntuu räjähtävän näillä tuntemillani kauriilla käsiin eron jälkeen. Parisuhde tuntuu rauhoittavan, mutta auta armias, niin eron jälkeen mennään koko ajan vielä monen vuoden ajan, eikä jäädä ollenkaan paikoilleen. Tuntuu, että meno muistuttaa enemmän oinasta. Minulla ei ole ketään kaurista hyvin lähellä, sillä en halua juuri tuon yliaktiivisuuden takia päästää heitä liian lähelle, se nimittäin ärsyttää todella paljon, kun toinen juoksentelee kaikkialla ja yliaktiivisista kauriista on ollut aika pahoja kokemuksia, joista ei suinkaan vähimmiten raivostuta se nainen, joka yritti vikitellä mieheni ns. laastariksi.

Miten nopeasti ja miten kauriin yliaktiivisuus rauhoittuu eron jälkeen, jos tämä on tyypillistä? Rauhoittaako esimerkiksi lemmikki? Eräälle tuttavalle on tulossa pieni lemmikki ja olen alkanut pelätä sitä, että pystyykö hän sitoutumaan sen hoitoon, sillä hän repeilee kaikkialle, juoksee baarissa ja ystävien luona, pelaa rahansa, eikä ole paljoa ikinä kotona.

2

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WWWW...

ns revetä joka paikkaan ja tykkään sosiaalisista tilanteista(vaikka viihdyn kyllä kotonakin jonkun verran) ja mulla on kaksi koiraa ja hyvin ne pystyn hoitamaan. En usko että hän lemmikkinsä heitteille jättää.
      Eikai shän nyt kuitenkaan ihan koko aikaa kotoa pois ole? ja jos hän on lemmikkiä hommaamassa uskoisin että viihtyy kotona paremmin tai sitten hän ottaa lemmikkinsä mukaan=) Olen siis kauris nainen.

Itteäni lähinnä ihmetytää ihmiset ,jotka viihtyy melkein koko ajan kotona. mutta kaikkihan me ollaan erilaisia.

• yliaktiivisuuden

aiheuttamat ongelmat voi selvittää...

WWW.GIVEMEALLYOURMONEY.COM

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1473
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      951
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      774
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      697
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      689
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      662
    Aihe