Kaikki tietämäni kauriit ovat ihmeen yliaktiivisia ja -sosiaalisia ja yrittävät revetä joka puolelle, ja tämä puoli tuntuu räjähtävän näillä tuntemillani kauriilla käsiin eron jälkeen. Parisuhde tuntuu rauhoittavan, mutta auta armias, niin eron jälkeen mennään koko ajan vielä monen vuoden ajan, eikä jäädä ollenkaan paikoilleen. Tuntuu, että meno muistuttaa enemmän oinasta. Minulla ei ole ketään kaurista hyvin lähellä, sillä en halua juuri tuon yliaktiivisuuden takia päästää heitä liian lähelle, se nimittäin ärsyttää todella paljon, kun toinen juoksentelee kaikkialla ja yliaktiivisista kauriista on ollut aika pahoja kokemuksia, joista ei suinkaan vähimmiten raivostuta se nainen, joka yritti vikitellä mieheni ns. laastariksi.
Miten nopeasti ja miten kauriin yliaktiivisuus rauhoittuu eron jälkeen, jos tämä on tyypillistä? Rauhoittaako esimerkiksi lemmikki? Eräälle tuttavalle on tulossa pieni lemmikki ja olen alkanut pelätä sitä, että pystyykö hän sitoutumaan sen hoitoon, sillä hän repeilee kaikkialle, juoksee baarissa ja ystävien luona, pelaa rahansa, eikä ole paljoa ikinä kotona.
Onko tyypillistä, että kauris on yliaktiivinen eron jälkeen?
2
646
Vastaukset
- WWWW...
ns revetä joka paikkaan ja tykkään sosiaalisista tilanteista(vaikka viihdyn kyllä kotonakin jonkun verran) ja mulla on kaksi koiraa ja hyvin ne pystyn hoitamaan. En usko että hän lemmikkinsä heitteille jättää.
Eikai shän nyt kuitenkaan ihan koko aikaa kotoa pois ole? ja jos hän on lemmikkiä hommaamassa uskoisin että viihtyy kotona paremmin tai sitten hän ottaa lemmikkinsä mukaan=) Olen siis kauris nainen.
Itteäni lähinnä ihmetytää ihmiset ,jotka viihtyy melkein koko ajan kotona. mutta kaikkihan me ollaan erilaisia. - yliaktiivisuuden
aiheuttamat ongelmat voi selvittää...
WWW.GIVEMEALLYOURMONEY.COM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1486891Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142538Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471760Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141421Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901285- 711107
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631073Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271059- 63976