Onko tyypillistä, että kauris on yliaktiivinen eron jälkeen?

h n

Kaikki tietämäni kauriit ovat ihmeen yliaktiivisia ja -sosiaalisia ja yrittävät revetä joka puolelle, ja tämä puoli tuntuu räjähtävän näillä tuntemillani kauriilla käsiin eron jälkeen. Parisuhde tuntuu rauhoittavan, mutta auta armias, niin eron jälkeen mennään koko ajan vielä monen vuoden ajan, eikä jäädä ollenkaan paikoilleen. Tuntuu, että meno muistuttaa enemmän oinasta. Minulla ei ole ketään kaurista hyvin lähellä, sillä en halua juuri tuon yliaktiivisuuden takia päästää heitä liian lähelle, se nimittäin ärsyttää todella paljon, kun toinen juoksentelee kaikkialla ja yliaktiivisista kauriista on ollut aika pahoja kokemuksia, joista ei suinkaan vähimmiten raivostuta se nainen, joka yritti vikitellä mieheni ns. laastariksi.

Miten nopeasti ja miten kauriin yliaktiivisuus rauhoittuu eron jälkeen, jos tämä on tyypillistä? Rauhoittaako esimerkiksi lemmikki? Eräälle tuttavalle on tulossa pieni lemmikki ja olen alkanut pelätä sitä, että pystyykö hän sitoutumaan sen hoitoon, sillä hän repeilee kaikkialle, juoksee baarissa ja ystävien luona, pelaa rahansa, eikä ole paljoa ikinä kotona.

2

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WWWW...

      ns revetä joka paikkaan ja tykkään sosiaalisista tilanteista(vaikka viihdyn kyllä kotonakin jonkun verran) ja mulla on kaksi koiraa ja hyvin ne pystyn hoitamaan. En usko että hän lemmikkinsä heitteille jättää.
      Eikai shän nyt kuitenkaan ihan koko aikaa kotoa pois ole? ja jos hän on lemmikkiä hommaamassa uskoisin että viihtyy kotona paremmin tai sitten hän ottaa lemmikkinsä mukaan=) Olen siis kauris nainen.

      Itteäni lähinnä ihmetytää ihmiset ,jotka viihtyy melkein koko ajan kotona. mutta kaikkihan me ollaan erilaisia.

    • yliaktiivisuuden

      aiheuttamat ongelmat voi selvittää...

      WWW.GIVEMEALLYOURMONEY.COM

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe