Mtv3 kanavatunnus= Chaisse

pettynyt65

Tämä tunnus takaisin!
http://www.youtube.com/watch?v=sT0cvzSw5DE&NR=1
eikö mtv3:n omistajat tajua että nykyinen tunnus on paska ja huonompi kuin edellinen?
En tiedä kuuluuko tänne,mutta ärsyttää vaan todella paljon.
Käyttivät entistä tunnusta vain neljä vuotta,sitä voisi vieläkin käyttää.
Monet tuntemani ihmiset eivät myöskään pidä mtv3:sen nykyisestä kanavailmeestä koska se on tylsä.
Jos mennään sillä perusteella miten mtv3 vaihtuu kanavatunnuksiaan,niin heidän vaihtaa kohta nykyinen tunnus koska se otettiin käyttöön 2006.
4 vuotta on jo tullut täyteen.

11

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se kun maikkari

      ei oo enään Suomalainen...se on Ruottalainen...valita sinne...

    • volvo.v40

      Itse en pidä myöskään nykyisestä maikkarin kanavailmeestä,se on aika tylsä kun taustaväri on sellainen valkoinen tai harmaa.
      Tämähän tarkoittaa sitä että maikkarilta on rahat lopussa kun eivät pysty vaihtaa kanavailmettä vaikka se olisi nyt tarpeen.
      Tai heillä ei ollut varaa pitää entistä kanailmettä (2001-2005) :D
      Mielestäni yksi parhaimpia,ehdottamasti.
      Tämäkin on yksi parhaimpia:
      http://www.youtube.com/watch?v=m4fTNwTqsVI&feature=related
      Ja
      http://www.youtube.com/watch?v=BZsR5hBlS-o.

    • Saap 900

      Onhan se parempi kuitenkin kun Nelosella ja SuomiTV:llä

      • nostalgia59

        On toi maikkarin nykyinen kanavailme aika suolesta kun muistelen mitä oli esim 2002 vuonna.
        Ne jotka eivät pidä nykyisestä kuten minä,niin valittakaa.
        Kyllä ne varmasti pistävät asian korvan taakse odottamaan.
        Tosin kun viimevuosi oli pelkkää taantumaa niin heillä on ollut pakko pitää nykyistä ilmettä koska heillä ole rahaa. Ei varmaan ole vieläkään,nykyinen ilme on aika vanhanaikaisen näköinen ja yksinkertainen.


      • Haiseva maikkari
        nostalgia59 kirjoitti:

        On toi maikkarin nykyinen kanavailme aika suolesta kun muistelen mitä oli esim 2002 vuonna.
        Ne jotka eivät pidä nykyisestä kuten minä,niin valittakaa.
        Kyllä ne varmasti pistävät asian korvan taakse odottamaan.
        Tosin kun viimevuosi oli pelkkää taantumaa niin heillä on ollut pakko pitää nykyistä ilmettä koska heillä ole rahaa. Ei varmaan ole vieläkään,nykyinen ilme on aika vanhanaikaisen näköinen ja yksinkertainen.

        Rahaa on mutta se valuu ruotsalaisten omistajien taskuun, viis suomalaisista katsojista. Pönttö tuulipukukansa tuijottaa maikkaria tylsänä kun ei osaa vaihtaa kanavaa.


    • jkhkglh

      samaa mieltä! ärsyttävä tunnus!

      • v2001

        vihaan tätä jatkuu tunnuksen "melodiaa" se ottaa korviin.
        Muka mtv3 "pelkisti" tunnusta,paskat vaihtoivat sen kokonaan paljon ärsyttävämpään ja paskempaan tunnukseen.
        mtv3:sen pahimpia muutoksia 2000-luvulla.
        Kun syyskuussa 2001 tuli edellinen mtv3:sen tunnus käyttöön niin otin sen positiivisin mielin vastaan tätä nykyistä en. Enkä koskaan.


      • swedupellet
        v2001 kirjoitti:

        vihaan tätä jatkuu tunnuksen "melodiaa" se ottaa korviin.
        Muka mtv3 "pelkisti" tunnusta,paskat vaihtoivat sen kokonaan paljon ärsyttävämpään ja paskempaan tunnukseen.
        mtv3:sen pahimpia muutoksia 2000-luvulla.
        Kun syyskuussa 2001 tuli edellinen mtv3:sen tunnus käyttöön niin otin sen positiivisin mielin vastaan tätä nykyistä en. Enkä koskaan.

        joo 2001-2005 käytetty kanailme takaisin!
        eikö ne swedut jotka määrää tajua että nykyinen "pelkistetty" tunnus on paska ja tylsä?


      • sthdfsh
        swedupellet kirjoitti:

        joo 2001-2005 käytetty kanailme takaisin!
        eikö ne swedut jotka määrää tajua että nykyinen "pelkistetty" tunnus on paska ja tylsä?

        Minua ärsyttää se, kun nykyään MTV3 laittaa jatkuu-tunnareihinkin mainoksia, puhumattakaan itse ohjelmista, jolloin kuvaruutuun paukahtaa toisinaan häiritsevää tekstiä. Tulee tosiaan jotenkin ahdistavan amerikkalainen vaikutelma.

        Suomalainen luonto ja maisemat voisivat olla suuremmassa roolissa noissa tunnareissa. Ihan vinkkinä vaan.


    • multi shit

      Ei pätkääkään kiinnosta vaikka olis tunnus keskel ruutuu ja hemmetin iso. Niin vähän maikkaria katon, kun sielt ei oikeen tuu mitään kunnon kamaa.

      Mitä niihin viiittun kanavatunnareihin tulee muuten, niin aivan PERSEESTÄ ovat. Varmaan jenkki keksintö, jotta maksukanavat tietää, et joku on niiltä nauhottanut leffaa. Voisvat kaikki luopuu tyhmistä tunnareista. Kyl ihminen tietää mitä kattoo ja näin digidigi aikana voi kurkkaa siitä "info" nappulast mikä kanava on päällä.

      Surkeempi riesa kun kanavatunnukset on nää MAINOKSET, jotka pilaa ohjelmat. Kiitos ei kesken ohjelmii vaan niitten välissä, kun sillon voi mennä vaikka veskiin.

    • Pöllönsilmätakas

      Nyt kun vuonna 2019 ajattelee oli se parempi kuin nykyinen paskailme. Sub ja MTV3 on lopullisesti pilalla kun ne uudet ilmeet. Ja kokoajan mainostauon alussa pyörii ne rahalaitoksen, momondon ja trivagon mainokset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe