Astro Tv:tä ei ole enää tullut tän vuoden puolella. Tietääkö kukaan onko vallan lopetettu ?
Oli ihan hauskaa ja välillä mielenkiintoista katsottavaa. Kurja juttu jos se kokonaan lopetettiin.
ASTRO TV
3
479
Vastaukset
- Uskoen eläen.
Uskon ohjelman pian alkavan.
- poixpoi
Se oli pelkkä maksettu mainos, ei sillä muuta funktiota ollut eikä se ollut niin suosittu kuin väitettiin. Siitä syystä toimittajakin koko ajan mainosti ja kehotti ihmisiä soittamaan. Koko ohjelma oli muutenkin niin irrallinen rahastusmentaliteetin vuoksi ettei siitä saanut mitään irti niiden typerien mainostusten vuoksi. Olisi ollut edes kohtuuhintainen se soitto, mutta kun se oli ihan helvetin kallis palvelu mikä verotti osallistujia tehokkaasti.
- on tietoo
Astro-Tv:n pitäisi jatkua taas helmikuussa 2010. Palvelunumerot ovat tilapäisesti poissa käytöstä, mutta uudet palvelunumerot otetaan käyttöön lähipäivinä/-viikkoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244