Hivuttamista

Tänään luin Lieksan lehdestä,että pielisentie asiasta on tehty kunnallisvalitus.
No asiat tietysti kannatta tutkia.
Mutta kuitenkin päätöksenteossa mielestäni toimitaan hivuttaen toiminta voinee olla kuin kekosen patsas jota todetaan olevan umpikiero eli sellainen patsas on kajaanissa ja se on kuin korkkiruuvi.Kansa oli sellaisen nimityksen antanut taideteokselle.
Onko siteen meillä asioiden hoito hieman korkkiruuvimaista eli noiden jääviyskysymysten osalta, nyt katsotaan että jääviyttä ei ole kun vasta asia on luonnosvaiheessa.
Toisaalta valittajat ovat oikeassa monessakin suhteessa noiden jääviysasioitten kanssa ,mutta miksi sitä ei ole aikaisemmin tuotu julki , onko toiminta millaista tehdään vähin erin ensin päätetään pienestä osasta eli suunnitelmasta kun se saadaan päätettyä niin sitten vasta urakkatarjousten osalta tulee jääviydet?
Kuitenkin jääviys tulee silloin jos on asianosainen toimija ja osakeyhtiön määräävissä elimissä tai muissa elimissä jolle on odotettavissa haittaa tai hyötyä jopa sukulaisuussuhteet. mutta katsotaan.MK

9

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 007600

Katotko rivi-ilmoituksista oliko myytävänä soutuvenettä

• Venettä ei sattunut olemaan mutta suihkukaappi.

Nimittäin tunnelmaan sopivan missä pääsee myöskin märkään,eli käytetty suihkukaappi.
        Olisiko se sopiva ,siellä myöskin roiskuu ja saattaa myöskin hieman vuotaa,joten ahkerille tekijöille riittää työtä paikata ja kunnostaa kuin pielisentietä kun putkirikko sattuu.joku saattaa jopa kompastua suihkukaapin kynnykseen kuin kadulla oleviin tavaroihin joten voi voi voi.MK

• ite upi

Sukevan vankilaan.
        Ostin itse muutama vuosi sitten venheen ja olen tyytyväinen.
        Tekivät vankityönä.

• ite upi kirjoitti:

Sukevan vankilaan.
        Ostin itse muutama vuosi sitten venheen ja olen tyytyväinen.
        Tekivät vankityönä.

Pääsit soutamaan ulos vankilasta, no leikkiä, mulla on"huvipursi" tuolla telakalla kun järvi on jäässä,ennen oli soutulaite tuolla uimahallilla alakerrassa mutta nyt siellä on golf stimulaattori pukkien päällä ja kansalta ovet kiinni joten soudappa sitten muutakuin sompaa kääntäen.eri suuntiin kulkiessa.MK

• uimamaist.
        markkukorpinen kirjoitti:

Pääsit soutamaan ulos vankilasta, no leikkiä, mulla on"huvipursi" tuolla telakalla kun järvi on jäässä,ennen oli soutulaite tuolla uimahallilla alakerrassa mutta nyt siellä on golf stimulaattori pukkien päällä ja kansalta ovet kiinni joten soudappa sitten muutakuin sompaa kääntäen.eri suuntiin kulkiessa.MK

Siitä uimahallin j eiku punttisalista voisikin jatkaa. Kun noin mukavasti johattelit.

• Minerkkimerkki

Mulla se on sitten parempi "huvipursi" kun sulla. Sillä voi "risteillä" talvellakin, eikä ole mitään ongelmia.
        Mulla on siihen sopiva irtoköli aina mukana.
        Pannaan vaan "köli" kiinni "purteen" ja aletaan nauttia.

• Minerkkimerkki kirjoitti:

Mulla se on sitten parempi "huvipursi" kun sulla. Sillä voi "risteillä" talvellakin, eikä ole mitään ongelmia.
        Mulla on siihen sopiva irtoköli aina mukana.
        Pannaan vaan "köli" kiinni "purteen" ja aletaan nauttia.

Onpa mukava joten pulleat purjeet vaan mutta muista ettei kölilauta irtoa karille jos pöksäytät.
        Ihan oikeasti olin suomenlahdella porukan kanssa viikon ajan purjehtimassa ja pellingin salmessa sitten meni koneesta vaihteisto ja kuulin alhaalla olessa jotta nyt rahisoo ja niin oltiin kiinni ja nopeasti tuli apua mutta kolilauta irtosi porvoonjoella kun satamasta lähdettiin.
        Ihmettelin vaan miten köli purteen mutta ne on sitten ne veneet erikseen ja ne joutaa juhannustulille.

Mutta lieksanjoessa on vettä riittämiin ja miten olisi sen hyödyntäminen esim kadun lämmittämiseen miten tuota jätevettä voisi myös hyödyntää energian saralla.MK

• Taitamatonta

Onpa mukava joten pulleat purjeet vaan mutta muista ettei kölilauta irtoa karille jos pöksäytät.
        Ihan oikeasti olin suomenlahdella porukan kanssa viikon ajan purjehtimassa ja pellingin salmessa sitten meni koneesta vaihteisto ja kuulin alhaalla olessa jotta nyt rahisoo ja niin oltiin kiinni ja nopeasti tuli apua mutta kolilauta irtosi porvoonjoella kun satamasta lähdettiin.
        Ihmettelin vaan miten köli purteen mutta ne on sitten ne veneet erikseen ja ne joutaa juhannustulille.

Mutta lieksanjoessa on vettä riittämiin ja miten olisi sen hyödyntäminen esim kadun lämmittämiseen miten tuota jätevettä voisi myös hyödyntää energian saralla.MK

Vähän järkeä tuohon valitustouhuun.
        Jos olisi toimittu harkitummin, vedottu hieman toisiin seikkoihin ja jos valitus perusteluineen olisi laadittu selkeämpänä niin koko hanke olisi ollut jäissä melko varmasti.
        Nyt kasattiin vain mahdollisimman paljon erilaisia sekavia seikkoja, joista toinen kumosi toisensa.
        Toimittiin tunteella ja valitus toheloitiin täysin.
        Että tällaisia valtuutettuja.

• Taitamatonta kirjoitti:

Vähän järkeä tuohon valitustouhuun.
        Jos olisi toimittu harkitummin, vedottu hieman toisiin seikkoihin ja jos valitus perusteluineen olisi laadittu selkeämpänä niin koko hanke olisi ollut jäissä melko varmasti.
        Nyt kasattiin vain mahdollisimman paljon erilaisia sekavia seikkoja, joista toinen kumosi toisensa.
        Toimittiin tunteella ja valitus toheloitiin täysin.
        Että tällaisia valtuutettuja.

Eli jos asunnonvölittäjä myy vaikka miltä kylältä asunnon niin ukko olisi aina esteellinen joka asiassa joten hyvin kaukaa haettu asia.
        Mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan aina olisi syytä olla varovainen jos esteellisyyttä jopa epäillään ja sellainen tulee sitten toteutusvaiheessa.
        Mutta ikuisuutta tuntuu täällä riittävän ja tutkimus osoittaa miten kyläpolitiikot toimii kokonaisuuden hahmottaminen puuttuu, mutta kansa on edustajat valineet ja monta on jäänyt pielisen rannalle.MK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      33
      11047
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7467
    3. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      80
      3812
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      105
      3780
    5. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      42
      3248
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      611
      3217
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      43
      3080
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      91
      3078
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      2023
    10. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      24
      1749
    Aihe