Miten saan finnit pois nopeasti?

Apua?

Tietääkö kukaan nopeaa ja halpaa keinoa saada finnit pois? Toimiiko tämä sebamed puhdistus vaahto, entä paljonko se maksaa?

Ja sitten tietenkin saa kertoa, onko tuote ostettu marketista vaiko apteekista? Kiitos (:

36

14635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeijjis

      Finnien kanssa ei ole nopeaa keinoa...kaikki tapahtuu hitaasti.

    • finneihin

      Neo-Amisept. Sitä kun hierot iha vähän pumpulil jossa on Neo-Amiseptia niin se kuivahtaa nopeasti ja desinfioi sen samalla. Ole kuitenkin varovainen tämän kanssa eläkä laita sitä koko naamalle vaan hiero siihen finnin päälle :)
      Apteekista saa http://84.234.74.170/u2q1/PIF/104643210000218.htm

      Tätä ei ehkä niinkää ole finneille tarkoitettu mutta minulla toimii tämä :)

      • kokeile näitä

        neo-amisepthan on normaali desinfiointiaine, siis haavoille yleensä. Se ei ole mitenkään ihanteellinen finnien hoitoon. Mutta en ole itse kokeillut, ja jos jollakin toimii niin en sano mitään. Jos on ihan yksittäisiä finnejä, niin sitten se kyllä varmasti tappaa bakteereja ym. :D

        Itse käytin muutamia vuosia sitten sebamedia, mutta se ei minua juuri auttanut. Mutta oma akneni oli sen verran paha, että tarvitsin reseptilääkkeitä.

        En tiedä kuinka paljon finnejä aloittajalla on, mutta suosittelen aluksi ostamaan jonkin ihonhoitosarjan. Esim. juuri sebamedin pesuvaahdon, kasvoveden ja kosteusvoiteen.(se saattaa sinulla toimia, vaikka minua ei auttanutkaan) Kysy rohkeasti apteekissa neuvoa niin he voivat auttaa sinua valitsemaan parhaan sarjan. Lisäksi muista juoda tarpeeksi vettä, syödä terveellisesti ja liikkua.

        Jos nämä keinot eivät auta, mene esimerkiksi kouluterveydenhoitajalle ja sitä kautta lääkärille, joka määrää sinulle jonkin reseptillä saatavan voiteen tai muun lääkkeen. Ne toimivat minulla paremmin, mutta joskus finnien kanssa saa taistella kauan.

        Itse vitkuttelin turhan kauan ennen kuin menin lääkäriin. Jos yksi ihonhoitosarja ei auta, niin harvoin toinenkaan on sen parempi. Mitään ihmelääkettä finneihin minä en ainakaan ole löytänyt.


      • kokeile näitä kirjoitti:

        neo-amisepthan on normaali desinfiointiaine, siis haavoille yleensä. Se ei ole mitenkään ihanteellinen finnien hoitoon. Mutta en ole itse kokeillut, ja jos jollakin toimii niin en sano mitään. Jos on ihan yksittäisiä finnejä, niin sitten se kyllä varmasti tappaa bakteereja ym. :D

        Itse käytin muutamia vuosia sitten sebamedia, mutta se ei minua juuri auttanut. Mutta oma akneni oli sen verran paha, että tarvitsin reseptilääkkeitä.

        En tiedä kuinka paljon finnejä aloittajalla on, mutta suosittelen aluksi ostamaan jonkin ihonhoitosarjan. Esim. juuri sebamedin pesuvaahdon, kasvoveden ja kosteusvoiteen.(se saattaa sinulla toimia, vaikka minua ei auttanutkaan) Kysy rohkeasti apteekissa neuvoa niin he voivat auttaa sinua valitsemaan parhaan sarjan. Lisäksi muista juoda tarpeeksi vettä, syödä terveellisesti ja liikkua.

        Jos nämä keinot eivät auta, mene esimerkiksi kouluterveydenhoitajalle ja sitä kautta lääkärille, joka määrää sinulle jonkin reseptillä saatavan voiteen tai muun lääkkeen. Ne toimivat minulla paremmin, mutta joskus finnien kanssa saa taistella kauan.

        Itse vitkuttelin turhan kauan ennen kuin menin lääkäriin. Jos yksi ihonhoitosarja ei auta, niin harvoin toinenkaan on sen parempi. Mitään ihmelääkettä finneihin minä en ainakaan ole löytänyt.

        Akne pillereiden - http://track.fi.derminax.com/product/Derminax/?uid=2484&sid=1386&pid=123&bid=advandec Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.


    • AJ

      Mikä on se NOPEA keino, sen minäkin haluaisin tietää, mutta sellaista ei vain taida olla olemassakaan...

      • _laikku_

        Jos sellainen keino olisi, kenelläkään ei olisi ainuttakaan finniä.


    • douche

      Älä käytä akne iholle tarkoitettuja puhdistusaineita. Ne yleensä kuivattavat ihon pinnan ja finnejä tulee entistä enemmän. Osta erisanin kasvoille tarkoitettu puhdistusgeeli ja kosteusvoide. Omalla kohdalla ne ovat toimineet hyvin. Juo paljon vettä ja yritä syödä terveellisesti. Nämä kaksi asiaa olen huomannut hyviksi.

    • joppsfnuj

      Lopeta yksinkertaisesti roskaruoansyönti,limsat,karkit,(suklaa!)jne.
      kyllä ne finnit lähtee tai ainaki suurin osa ja iho paranee n. viikossa-kahdessa paljon paremmaksi(ei kaikilla mutta mulla toimii).

      • Anonyymi

        Sipsi?


    • ääääk

      apua oli juhlat ja yhel miehel oli suuri finni nyt mulle on tarttumas punanen läikkä josta sit tulee kamala f.i.n.n.i

    • atomi

      Noniiin elikkäs alat vaan hieromaan naamaasi puurohiutaleita ja laitat niitä kämmenellesi ja sitten kostutat vähän lämpimällä vedellä jotta hiutaleet ovat kosteita ja sitten hierot naamaasi. Tämä upea japanilainen tapa on saanut mun naamasta lähes kaikki finnit pois. Käytän päivittäin, iltaisin. Ja nykyään naamassani on vain pieniä finnejä joita ei edes näe. Eli melkein kuin ihonäppyjä. Ja muista että liika ihonhoito on haitaksi finneille ja ihon puhtaudelle, jos naamaa pesee ja hoitaa liian usein syntyy siihen enemmän epäpuhtauksia.

      • nigga stole

        mullakin toimii toi tapa! suosittelen lämpimästi niille jotka eivät ole kokeilleet niin kokeilkaa ihmeessä, VANNON--> se auttaa!


      • jere7

        Kuinkas monta kertaa päivässä?


      • Anonyymi

        Sopiiko esim. pikakaura hiutaleet vai onko jokin tietty merkki


    • Kiitti :)

      Mä taidankin kokeilla tuota puuro hiutalesoosia naamaan:) !
      En viitsisi juuri nyt ostaa mitään lisukkeita erikseen iholle, kun nyt pitäis säästää vähän enemmän, kun odotettavissa on monta ostosta. Ei mulla oo aknea mutta pari häiritsevää finniä tuolla otsassa.
      Niin kiitos paljon tuosta vinkistä :))!! Oli tarpeen, toivotaan nyt että toimii myös minun iholleni;)

    • kokeile tätä,toimii

      mene lähimmälle teboil huoltoasemalle ja kysy huoltojen yhteydessä
      jäänyttä jäteöljyä sitä myydään halvalle ellei peräti ilmaiseksi,
      illalla enen nukkumaanmenoa hierot kevyesti otsasta aloittaen sitä
      kasvoihin,suojaa tyyny ja peite aineen rasvaisuuden vuoksi
      anna akttiivisten aineosien syväpuhdistaa ihosi ja ylläty puhtaasta finnittömästä
      ihostasi aammulla raikkaus jonka lähimmäisesikin huomaavat välittömästi.
      Voit täydentää vaikutusta ennen päivävoiteen levitystä hieromalla
      finnillistä kohta (mikäki finnejä vielä on ) kaksikymmentä minuuttia kissanhiekan
      ja karkean merisuolann yhdistelmäll' oikea sekoitusushde selviää sinulle kyllä.
      Tämä hoito on tehnyt minun ihostani täysin finnittömän kahdessa vuorokaudessa. Voit ostaa myös valmista tuotetta suoraan alennuskoodilla
      TYHMÄ332 niin saat 1$ alennuksen täältä http;//tyhmiaonniinhelppohuijata.fi/=rkod=TYHMÄ332.
      Voit myös kokeillaa kehittämääni ruokavaliota jossa proteiinit,hiilariit sun muut jätetään pois 6 kk ajaksi,toimii!!

    • Kokeillut TOIMII!!!!

      Meijän kylällä ei oo teboilii..iik,ihan oikeesti eiks mikään muun merkin öljy kävis?

      tota kissanhiekka/suola mun siskon veljen täti käytti ja oli kyllä tyytyväinen
      vaikkei aluks tahtonut uskoa ja hajua valitti muttei ollut viikkoon vaihtanut kissanhiekkaa niin saa syyttää itteään.

      Kiitos kovasti hyvistä vinkeistä,ethän pahastu että mä lähetin näitä
      pirkan kotiniksinurkkaa.

    • heelelee

      Pesettekö te ihan tuolla kaurahiutaleilla naaman vai hinkkaatte naamaan pesun jälkeen?

    • Toimii takuulla,älä

      Kokeilin viime viikolla tuota kissanhiekka/merisuolaa hierontaa,
      olin kovin epäleväinen kunnes löysin amerikkalaisilta ja iranilaisilta
      forumeilta vahvista asiaan,
      Siis tää toimii niin hyvin että päätin jättää kaurapuuron ja ihmisvirtsan kasvoihin hieromisen vieläkin tyhmemmille.
      Mutta kuyen aina tässäkin on ongelmansa piten saan kissani pökälepalat
      siisteimmin poissa korvista ja nenästä,????? Siis ihan oikeesti
      mun ope valitti jumppatunnilla hajusta,auttakaa!!!!

    • APUAAAA AUTTAKAA!

      mulla on paljon selässä finneja ja myös rintakehässä olen kokeilut normi kaupan puhdistuotteita ei ole auttanu ostin apteekista aco puhdistusgeelin auttoi vähän mutta edelleen niitä on ,nyt aattelin kokeillla terva saippualla, onko kellään kokemusta ? mua on vaivannut niin kauan nämä että ajattelin äitin kanssa varata lääkäriin ajan , jos saisin reseptin ,mielipiteita ?

    • MinäjaFinnit

      Hiero hammastahnaa illalla finnin kohdalle ohut kerros ennen nukkumaanmenoa, kostuta kasvoja hieman paperilla (Ihan vähän vain) Ja yön jälkeen finnien olisi pitänyt lähteä... (ei toimi kaikilla 100%).

      • Plääh

        Mulla ei toiminu toi hammastahna juttu


      • Anonyymi
        Plääh kirjoitti:

        Mulla ei toiminu toi hammastahna juttu

        Se hammastahna vaa pahentaa


    • juusto1

      syökää juustoa

    • Iisi juttu

      Ei vaan mene lääkäriin ja se antaa sulle reseptilääkkeen joka hoitaa sun finnit.. ei nopeasti mutta 1,5 kk päästä huomaat ja oot tyytyväinen. Tai juo enemmän vettä, vähemmän makeaa . Hoida ihosi iltaisin.

    • kokeiltu

      keitä vesi ja niin kuumaa kun kärsii vanupuikolla painelet finniä noin kymmenen minuuttia, kokoajan tulikuumana, finni lähtee kypsymään ja poistuu itsekseen , saman voi tehdä kokonaamalle ,ja sitten likasin käsin ei pitäs naamaan tarpeettomasti koskea. ja olishyvä keran viikossa pestä naama niin kuumalla vedellä kun kärsii niin tulee raikkaaksi, eikä kosmetiikkaa tarvita jos naama tuntuu kuivalta voi käyttää jotain rasvaa ihan ohuelti puhtain käsin.taputukset päälle, ai että on hyvän tuntunen.

    • jolojolo

      Laita hunajaa finnin päälle pidä sitä ainakin 30min aamuin illoin. pitäis lähtee paris päiväs :)

    • helld

      Tää on vähän myöhässä mutta 2 päivässä saa teepuu öljyllä pois

    • Anonyymi

      OSTA APTEEKISTA benzyol perozid acne geelii ja murskaa valkosipuli kippoo laita vähä vettä ja tota geeliä sitte laita pumpuli laput niihi finni kohtii tää toimii ainaki itellä lähti koko acne pois!!!!

      • Anonyymi

        Minulla tuo toimi erittäin hyvin viikossa kaikki finnit olivat jo pois suosittelen kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla tuo toimi erittäin hyvin viikossa kaikki finnit olivat jo pois suosittelen kyllä!

        Toimii!!!


    • Anonyymi

      Kahvi,ja jogurttia. Kunnollista kahvijauhetta,ja jogurttia kumpaakin pari rkl. Sekoitus. Kuoritaan varoen tällä iho,jätetään vielä naamioksi vaikuttamaan. Huom,ei niitä käytettyjä kahvinporoja. Sitten yksittäiset finnit varoen puristaen pois,kun on huuhdeltu ja taputeltu kuivaksi. Desitys puristetuille,ja se on siinä. Jogurttia voi käyttää vaikka joka päivä,pehmentää ihoa,ja rasva nousee pois. Kahvi taas silottaa,ja sekin imee epäpuhtauksia ja tulehdusta rauhoittaa. Minulla toimii aikuiseen rasvoittuvaan ihoon hyvin. Harmittaa,kun vasta hiljattain älysin kokeilla,ja hyvä. Ihoon jää voimakas kahvin tuoksu.

      • Anonyymi

        Ei toimi


    • Anonyymi

      Ei toimi, Hae Istotretinoin kuuri.

    • Anonyymi

      Auttaako kylmä tai kuuma finnien poistoon

      • Anonyymi

        Kylmä ottaa sen punotusta pois


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe