jyskääkö teillä sydän rapulassa?

huluputi

Niin jyskääkö? itellä semmosta 90 aamulla mennee ja päivän mittaan siinä 80 kieppeillä pulssi. Normaalisti leposykkeet aika alhaset 60-50 välillä.

Propralia pittää ottaa helpottaan tuota tykytystä. Mites muilla?

10

1362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyskää takas

Mutta riippuu paljonko olen juonut edellis iltana.Mut jos morkkis iskee päälle,silloin kyllä saattaa pumppu hakata parisataa.Enpä sitten viitsi itseä kiusata,joten vain muutama olut,niin seuraava päivä on hyvä.Mitä se proprali on?

• alkuper

propral on beetasalpaaja, käytetään rytmihäiriöihin, verenpaineeseen, jännitykseen.

• argh-argh

Kyllä yleensä hakkaa, erityisesti tarpeeksi monen päivän jälkeisenä yönä.

• pullukka_paavo

paras jytinä oli korvissa korvatulpat päässä duunissa kanniskelu hommissa...

JUM JUM JUM JUM.............

• määrä on

melko suoraan verrannollinen viinasta saadun hyödyn ja ilon määrään, eli mitä enemmän sitä parempi jyske ;D

• +++

ja sitten lopettaa kokonaan.
      Ja vielä aikaisemmin, mitä enemmän viinaa kittaa.

• Angina pectoris

tuo propral, kunnon annoksen jälkeen juoksee neljänteen kerrokseen ja syke edelleen 60, joskin menee maitohapoille äkkiä

• joo-o...

Mitä enemmän on ikää tullut, sitä varmemmin tykyttelee kankkusaamuna. Voi niitä vuosia parikymppisenä, kun oksetus ja ruokahaluttomuus oli ainoa murhe railakkaan baari-illan ja armottomankin tinttaamisen jälkeen. Usein sitä oltiin noinakin päivinä jo iltayhdeksältä taas valmiita baanalle. Nyt kyllä rankaistaan joka juomingeista sen verran, että pitäis varmaan jättää koko touhu.

Eli kyllä, jyskää melkein poikkeuksetta jos menee illan aikana 16 olutta tai enemmän. Pienemmistä känneistä VOI tuurilla päästä kuin koira veräjästä.

• hheartbeatt

ekalla mittauksella 70, hetken päästä 105. Normaalisti 80-90. Jos ees kävelee huoneesta toiseen niin alkaa pumppu rumbaamaan.

• kankkus

Jyskää ja kovaa jos on kova kankkunen :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe