Totuus vesimiehestä

Lopullinen totuus.

vesimiehet ovat arkoja ja jossainmäärin ujoja vaikka ovat omalta osaltaa rohkeita. Vesimiehet rakastavat ylellistä elämää jossa työ on sivuseikka. Haavileminen kuuluu jokapäiväiseen elämään. Vesimies ei kumartele Jumalia. Vesimies ei pelkäää kuolemaa vaan odottaa mielenkiinnolla mitä sen jälkeen, tosin optimistisella tavalla. Vesimiehet eivät ole mensan kärjessä koska vihaavat kaikenlaista humpuukitiedettä. Vesimies ei ole nopea vastauksissaan mutta sanallinen virtuaalinen ulospäin anti on vailla vertaa muihin horoskooppimerkkeihin verrattuan. Vesimiehen paras kaveri on vesinainen. Vesimies rakastaa matkustamista laivoilla ja useimmiten on juuri siellä kannella katsomassa veden aaltoja. Vesimies filosofoi paremmasta maailmasta missä epäoikeudenmukaisuutta ei ole. Vesimies haluaisi henkilökohtaisesti rangauista kaikkia epäinhimillisesti toisia kohtaan olevia ihmisiä. Vesimiestä parempaa kumppania saa hakea ja sen löytäminen on todella onnekasta. Vesimies on luotettava luottohenkilö jonka sanaan voi luottaa.
Vesimiehet ovat rehellisiä niin itsellensä kuin kumppanilleen.

8

2241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wasserwasser

      Paljolti voin allekirjoittaa tuon kertomasi, mutta Vesimiehellä nouseva merkki tuntuu vaikuttavan hyvin paljon!

    • jsjsa

      näin on olet oikeassa, Vesimiehet eivät kumarra jumalia mutta vesimies ei pidä luojaansa jumalana vaan isänä. Eipä oikeestaan muuta lisättävää ja kaikki vesimiehet tuntee todellisen isänsä.

    • tarjoilja, samanlain

      Mihin noita ominaisuuksia tarvitaan? Vesimies on narsisti, luulee aina olevan oikeassa, harvoin on älykäs (hidas ymmärtämään?), pakenee elämää (rakastaa matkustamista), haluaa hallita elämää (ei pelkää kuolemaa). No olkoon, en viitsi. Pluffia koko juttu. Lähden kaljalle.

      • ei ikinä vesimiestä

        Yhdyn sinuun, mut en nyt just lähde kaljalle. Vesimies ei ole rehellinen ,edes itselleen, aina on sen mukaan joka sille on edullisinta, "kun vaan pidät minusta". Ja todella hidas ymmärtämään, sano yks asia kerrallaan? Ja paskat tunteet: sanoi minulle, että en itke vaikka isä kuolis! Joopa joo...... Tunteet on vain kun pidät hänestä, et jätä, huolehdit, ajattelet hänen puolestaan, vaikka väliäkö sen.... ei huolta huomisesta, vaikka firma menis nurin, mutta vihata osaa.... lasten juhlissa ei edes tervehdi ex-vaimoa, olivat kuitenkin aviossa n. 15 vuotta. Siinä vesimiesmies! Hah.
        minä olen se ex.avoliitto 13v, no en ole nähnyt sen jälkeen.....


      • Faktaa lisää...
        ei ikinä vesimiestä kirjoitti:

        Yhdyn sinuun, mut en nyt just lähde kaljalle. Vesimies ei ole rehellinen ,edes itselleen, aina on sen mukaan joka sille on edullisinta, "kun vaan pidät minusta". Ja todella hidas ymmärtämään, sano yks asia kerrallaan? Ja paskat tunteet: sanoi minulle, että en itke vaikka isä kuolis! Joopa joo...... Tunteet on vain kun pidät hänestä, et jätä, huolehdit, ajattelet hänen puolestaan, vaikka väliäkö sen.... ei huolta huomisesta, vaikka firma menis nurin, mutta vihata osaa.... lasten juhlissa ei edes tervehdi ex-vaimoa, olivat kuitenkin aviossa n. 15 vuotta. Siinä vesimiesmies! Hah.
        minä olen se ex.avoliitto 13v, no en ole nähnyt sen jälkeen.....

        mitä sinä annat niin sitä sinä myös saat. Ei vesimiehet (naiset) nyt ihan niin tyhmiä ole miltä sinä näytät. Parisuhde on aina kahden kauppa.


      • tarjoilija, samanlai
        Faktaa lisää... kirjoitti:

        mitä sinä annat niin sitä sinä myös saat. Ei vesimiehet (naiset) nyt ihan niin tyhmiä ole miltä sinä näytät. Parisuhde on aina kahden kauppa.

        Kahden kauppapa hyvinkin, mutta veskariliitossa toinen joutuu maksamaan enemmän. Veskarin euro ja kumppanin kymppi ovat rinnakkain. Mutta pakkokos on suostua kaikkeen.


    • ****

      Niin, jos ei ota virtuaalisuhteita huomioon!

      • uskollinen veskari N

        vesimies-nainen ja todella rehellinen kumppani.Myöskin virtuaalisuhteissa..Näin ei vaan mulle käynyt leijona-miehen kanssa.Tätä en vaan jaksa ymmärtää,miten paljon nykyään justiinsa tätä pettämisen lajia tapahtuu..sitä ei todellisuudessa tajua kukaan,se on niin helppoa ja vilpitöntä..monen mielestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe