Natalia

klingoo

Natalia on Matti Kassilan vuonna 1979 ohjaama elokuva. Olen etsinyt sitä videomyymälöistä ja nettikauppiailta, vaan enpä löydä. Mistäs saisin hommattua.

33

4322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallessa

      Laita jotain yhteystietoja niin katsotaan mitä asian eteen voidaan tehdä.

      • klingoo

        Millaisessa muodossa sulla ois tuo leffa? Saiskohan sitä kulkemaan johtoja pitkin? Kiitti vaan etukäteen :)


      • markku tuira

        Hei!Eikö olisi korkea aika pistää rähinä päälle,kun kaikki hyvät elokuvat sensuroidaan dvd/tallennukselta eli "Matti Kassilan"elokuva "NATALIA"pitäisi saada dvd;elokuvaksi myyntiin.Kaikkia muita huonoja elokuvia kyllä tehdään mutta parhaat elokuvat poistetaan!Äkkiää kauppojen hyllyille tämä kyseinen elokuva kuuluu
        ja matti kassilan työryhmälle terveiset.terv:markku tuira/kolari


      • m.tähti

        tervehdys olen myös hakenut tätä loistavaa natalia elokuvaa mutta ei mistään tunnu löytyvän
        jos on jotakin tietoa että mistä voisi sen saada niin pistä s.postia mulle [email protected]


    • suomielokuva

      28.4-2010 tv2

      • Klingoo

        Kitti paljon jos tuo pitää paikkansa! Luultavasti pitää!! Kiitos vielä! :)


      • suomielokuva
        Klingoo kirjoitti:

        Kitti paljon jos tuo pitää paikkansa! Luultavasti pitää!! Kiitos vielä! :)

        Voit tarkistaa sen kun laitat googleen: Kotimaiset elokuvat keväällä 2010. Sieltä se löytyy! Hyvä elokuva tämä!


      • Näin on
        suomielokuva kirjoitti:

        Voit tarkistaa sen kun laitat googleen: Kotimaiset elokuvat keväällä 2010. Sieltä se löytyy! Hyvä elokuva tämä!

        Niin hyvä ku ikinä Paasilinnan kirjasta saa.


      • kyllä-kyllä-
        Näin on kirjoitti:

        Niin hyvä ku ikinä Paasilinnan kirjasta saa.

        Natalia on huippuleffa!


      • saivartelija.
        Näin on kirjoitti:

        Niin hyvä ku ikinä Paasilinnan kirjasta saa.

        Natalia on tehty Arto Paasilinnan aiheen pohjalta mutta sen nimistä kirjaa Paasilinna ei ole kirjoittanut.


      • HYVÄ leffa !
        saivartelija. kirjoitti:

        Natalia on tehty Arto Paasilinnan aiheen pohjalta mutta sen nimistä kirjaa Paasilinna ei ole kirjoittanut.

        MATTI MÄNTYLÄ ON HUIPPU SIINÄ JA MARJUKKA ARASOLA ON NIIN SÖÖTTI ! !

        TÄÄ ON NIIN HYVÄ.


      • kiitos tiedosta

        Kiitos tiedosta! Täytyy kyllä katsoa ehdottomasti!


    • make/kolari
      • Ray virta

        Onko mahdollista saada minkäänlaisena kyseistä elokuvaa?

        Asun Sydneyssä Australiassa ja haluaisin isälleni sen laittaa DVD (sairastaa dementiaa) hän olisi iloinen nähdessään kyseisen elokuvan uudestaan.

        Cheers


      • katso-ja
        Ray virta kirjoitti:

        Onko mahdollista saada minkäänlaisena kyseistä elokuvaa?

        Asun Sydneyssä Australiassa ja haluaisin isälleni sen laittaa DVD (sairastaa dementiaa) hän olisi iloinen nähdessään kyseisen elokuvan uudestaan.

        Cheers

        Laita sieltä Australiasta jotain yhteystietoja niin katsotaan mitä voidaan tehdä.


      • tijumu
        Ray virta kirjoitti:

        Onko mahdollista saada minkäänlaisena kyseistä elokuvaa?

        Asun Sydneyssä Australiassa ja haluaisin isälleni sen laittaa DVD (sairastaa dementiaa) hän olisi iloinen nähdessään kyseisen elokuvan uudestaan.

        Cheers

        minulla ois tuo natalia dvd. tai oikeastaan custom. otettu tv:stä kovolle ja poltettu dvd:ksi.
        parempaa ei tällä hetkellä saatavilla, mutta toimiva juttu.


      • alakerta
        tijumu kirjoitti:

        minulla ois tuo natalia dvd. tai oikeastaan custom. otettu tv:stä kovolle ja poltettu dvd:ksi.
        parempaa ei tällä hetkellä saatavilla, mutta toimiva juttu.

        Onneksi sain Natalian silloin ekalla kertaa nauhalle, kun se tuli tv:stä. Tuntuu olevan kysytty elokuva ja nythän se pitäis saada levylle kun nauha on vielä hyvässä kuosissa.


      • kyllä-kyllä-
        alakerta kirjoitti:

        Onneksi sain Natalian silloin ekalla kertaa nauhalle, kun se tuli tv:stä. Tuntuu olevan kysytty elokuva ja nythän se pitäis saada levylle kun nauha on vielä hyvässä kuosissa.

        Hyvä suomalainen elokuva,...


      • Ray Virta
        katso-ja kirjoitti:

        Laita sieltä Australiasta jotain yhteystietoja niin katsotaan mitä voidaan tehdä.

        Meinasi vierähtää talvi täällä eteläpuolella, mutta nyt on taas herännyt
        huumoria(@)hotmail.com
        ja se on oikea osoite poista sulut.
        Cheers


      • tijas
        tijumu kirjoitti:

        minulla ois tuo natalia dvd. tai oikeastaan custom. otettu tv:stä kovolle ja poltettu dvd:ksi.
        parempaa ei tällä hetkellä saatavilla, mutta toimiva juttu.

        Olisiko mahdollista saada kopiota natalia elokuva dvd:stä itselleen? Voitko laittaa sähköpostiini jotain infoa jos pystyisit lähettää minulle? [email protected] Olisin todella kiitollinen...


      • katottavaksi
        tijas kirjoitti:

        Olisiko mahdollista saada kopiota natalia elokuva dvd:stä itselleen? Voitko laittaa sähköpostiini jotain infoa jos pystyisit lähettää minulle? [email protected] Olisin todella kiitollinen...

        mistä tämän löytäsis


    • hyvät kotimaiset

      Lähettäisivätpä televitsioonista kerrankin näitä hyviä kotimaisia uusintoina!

    • Mahtavaa!

      Vihdoinkin Natalia uusintana - tänään 31.1.2014.
      Tv 1 klo 13 - 14 .40. Kyllä sitä on toivottu ja odotettukin !

      Kunpa tulisi Areenaan niin saisi katsoa oikein rauhassa!
      Hienoa että ovat alkaneet näyttää kunnon suomielokuvia meidän kotimaisten elokuvien tykkääjille.
      Vihdoinkin annetaan katsojille mitä katsojat haluaa!!

    • masa3

      mistä näkisin kyseisen elokuvan kun en ehtinyt katsoa...yleareenassa ei näy..:/

    • Suomielokuvat esille

      Ollaan muuten ihmetelty miksei suomalaisia (katsojien tykkäämiä ja toivomia) elokuvaklassikkoja voi muka pitää pysyvästi YleAreenalla ihmisten katsottavina ?
      Sen sijaan siellä notkuu kuukausikaupalla jotain ihme leffoja jotka ei tosiaan kiinnosta juurikaan ketään.
      Jos kotimainen elokuva siellä näytetään niin katsomisaika rajattu ja äkkiä pois ja tilalle jotain höttöä.

      • Huraa!

        Oletteko muuten huomanneet, että tuon saa nykyään tilattua Yleshopista dvd:nä? Juurikin itse huomasin, kun tasaisin väliajoin tätä elokuvaa olen etsiskellyt ja nyt tärppäsi. Ilmeisesti 2013 saatu vihdoin siirrettyä dvd:lle.


      • Pyhä tekijänoikeus

        Verkkojakelusta pitää maksaa erikseen.


    • Haloo yleareena

      Saisivat näyttää tämän elokuvan uudelleen koska niin moni tätä toivoo -- ja parempaan katseluaikaan sekä laittaa yle areenalle.

    • vihdoinkintulee

      JEEEEE!!! KinoSuomi tänään klo 21.55 tulee vihdoin tuo Kassilan NATALIA!!!

    • tänääntulee

      YLETeema 21.55.

    • viihdyttävää

      Olipa kunnon kotimaista elokuvaa tarjolla . Oli hieno katsella .

    • Kaaleppi_Kaapisto

      Tuosta on vaikea panna huonommaksi.

    • Anonyymi

      Natalia tänä iltana Yle Teema & Fem - kanavalta.
      On hauskan hyvä elokuva. Marjukka oli tosi söötti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe