Natalia on Matti Kassilan vuonna 1979 ohjaama elokuva. Olen etsinyt sitä videomyymälöistä ja nettikauppiailta, vaan enpä löydä. Mistäs saisin hommattua.
Natalia
33
4487
Vastaukset
- tallessa
Laita jotain yhteystietoja niin katsotaan mitä asian eteen voidaan tehdä.
- klingoo
Millaisessa muodossa sulla ois tuo leffa? Saiskohan sitä kulkemaan johtoja pitkin? Kiitti vaan etukäteen :)
- markku tuira
Hei!Eikö olisi korkea aika pistää rähinä päälle,kun kaikki hyvät elokuvat sensuroidaan dvd/tallennukselta eli "Matti Kassilan"elokuva "NATALIA"pitäisi saada dvd;elokuvaksi myyntiin.Kaikkia muita huonoja elokuvia kyllä tehdään mutta parhaat elokuvat poistetaan!Äkkiää kauppojen hyllyille tämä kyseinen elokuva kuuluu
ja matti kassilan työryhmälle terveiset.terv:markku tuira/kolari - m.tähti
tervehdys olen myös hakenut tätä loistavaa natalia elokuvaa mutta ei mistään tunnu löytyvän
jos on jotakin tietoa että mistä voisi sen saada niin pistä s.postia mulle [email protected]
- suomielokuva
28.4-2010 tv2
- Klingoo
Kitti paljon jos tuo pitää paikkansa! Luultavasti pitää!! Kiitos vielä! :)
- suomielokuva
Klingoo kirjoitti:
Kitti paljon jos tuo pitää paikkansa! Luultavasti pitää!! Kiitos vielä! :)
Voit tarkistaa sen kun laitat googleen: Kotimaiset elokuvat keväällä 2010. Sieltä se löytyy! Hyvä elokuva tämä!
- Näin on
suomielokuva kirjoitti:
Voit tarkistaa sen kun laitat googleen: Kotimaiset elokuvat keväällä 2010. Sieltä se löytyy! Hyvä elokuva tämä!
Niin hyvä ku ikinä Paasilinnan kirjasta saa.
- kyllä-kyllä-
Näin on kirjoitti:
Natalia on huippuleffa!
- saivartelija.
Näin on kirjoitti:
Natalia on tehty Arto Paasilinnan aiheen pohjalta mutta sen nimistä kirjaa Paasilinna ei ole kirjoittanut.
- HYVÄ leffa !
saivartelija. kirjoitti:
Natalia on tehty Arto Paasilinnan aiheen pohjalta mutta sen nimistä kirjaa Paasilinna ei ole kirjoittanut.
MATTI MÄNTYLÄ ON HUIPPU SIINÄ JA MARJUKKA ARASOLA ON NIIN SÖÖTTI ! !
TÄÄ ON NIIN HYVÄ. - kiitos tiedosta
Kiitos tiedosta! Täytyy kyllä katsoa ehdottomasti!
- make/kolari
lähetä yhteys tietosi,niin katsotaan mitä voisin tehdä [email protected]
- Ray virta
Onko mahdollista saada minkäänlaisena kyseistä elokuvaa?
Asun Sydneyssä Australiassa ja haluaisin isälleni sen laittaa DVD (sairastaa dementiaa) hän olisi iloinen nähdessään kyseisen elokuvan uudestaan.
Cheers - katso-ja
Ray virta kirjoitti:
Asun Sydneyssä Australiassa ja haluaisin isälleni sen laittaa DVD (sairastaa dementiaa) hän olisi iloinen nähdessään kyseisen elokuvan uudestaan.
CheersLaita sieltä Australiasta jotain yhteystietoja niin katsotaan mitä voidaan tehdä.
- tijumu
Ray virta kirjoitti:
Cheersminulla ois tuo natalia dvd. tai oikeastaan custom. otettu tv:stä kovolle ja poltettu dvd:ksi.
parempaa ei tällä hetkellä saatavilla, mutta toimiva juttu. - alakerta
tijumu kirjoitti:
minulla ois tuo natalia dvd. tai oikeastaan custom. otettu tv:stä kovolle ja poltettu dvd:ksi.
parempaa ei tällä hetkellä saatavilla, mutta toimiva juttu.Onneksi sain Natalian silloin ekalla kertaa nauhalle, kun se tuli tv:stä. Tuntuu olevan kysytty elokuva ja nythän se pitäis saada levylle kun nauha on vielä hyvässä kuosissa.
- kyllä-kyllä-
alakerta kirjoitti:
Onneksi sain Natalian silloin ekalla kertaa nauhalle, kun se tuli tv:stä. Tuntuu olevan kysytty elokuva ja nythän se pitäis saada levylle kun nauha on vielä hyvässä kuosissa.
Hyvä suomalainen elokuva,...
- Ray Virta
katso-ja kirjoitti:
Laita sieltä Australiasta jotain yhteystietoja niin katsotaan mitä voidaan tehdä.
Meinasi vierähtää talvi täällä eteläpuolella, mutta nyt on taas herännyt
huumoria(@)hotmail.com
ja se on oikea osoite poista sulut.
Cheers - tijas
tijumu kirjoitti:
minulla ois tuo natalia dvd. tai oikeastaan custom. otettu tv:stä kovolle ja poltettu dvd:ksi.
parempaa ei tällä hetkellä saatavilla, mutta toimiva juttu.Olisiko mahdollista saada kopiota natalia elokuva dvd:stä itselleen? Voitko laittaa sähköpostiini jotain infoa jos pystyisit lähettää minulle? [email protected] Olisin todella kiitollinen...
- katottavaksi
tijas kirjoitti:
Olisiko mahdollista saada kopiota natalia elokuva dvd:stä itselleen? Voitko laittaa sähköpostiini jotain infoa jos pystyisit lähettää minulle? [email protected] Olisin todella kiitollinen...
mistä tämän löytäsis
- hyvät kotimaiset
Lähettäisivätpä televitsioonista kerrankin näitä hyviä kotimaisia uusintoina!
- Mahtavaa!
Vihdoinkin Natalia uusintana - tänään 31.1.2014.
Tv 1 klo 13 - 14 .40. Kyllä sitä on toivottu ja odotettukin !
Kunpa tulisi Areenaan niin saisi katsoa oikein rauhassa!
Hienoa että ovat alkaneet näyttää kunnon suomielokuvia meidän kotimaisten elokuvien tykkääjille.
Vihdoinkin annetaan katsojille mitä katsojat haluaa!! - masa3
mistä näkisin kyseisen elokuvan kun en ehtinyt katsoa...yleareenassa ei näy..:/
- Suomielokuvat esille
Ollaan muuten ihmetelty miksei suomalaisia (katsojien tykkäämiä ja toivomia) elokuvaklassikkoja voi muka pitää pysyvästi YleAreenalla ihmisten katsottavina ?
Sen sijaan siellä notkuu kuukausikaupalla jotain ihme leffoja jotka ei tosiaan kiinnosta juurikaan ketään.
Jos kotimainen elokuva siellä näytetään niin katsomisaika rajattu ja äkkiä pois ja tilalle jotain höttöä.- Huraa!
Oletteko muuten huomanneet, että tuon saa nykyään tilattua Yleshopista dvd:nä? Juurikin itse huomasin, kun tasaisin väliajoin tätä elokuvaa olen etsiskellyt ja nyt tärppäsi. Ilmeisesti 2013 saatu vihdoin siirrettyä dvd:lle.
- Pyhä tekijänoikeus
Verkkojakelusta pitää maksaa erikseen.
- Haloo yleareena
Saisivat näyttää tämän elokuvan uudelleen koska niin moni tätä toivoo -- ja parempaan katseluaikaan sekä laittaa yle areenalle.
- vihdoinkintulee
JEEEEE!!! KinoSuomi tänään klo 21.55 tulee vihdoin tuo Kassilan NATALIA!!!
- tänääntulee
YLETeema 21.55.
- viihdyttävää
Olipa kunnon kotimaista elokuvaa tarjolla . Oli hieno katsella .
- Kaaleppi_Kaapisto
Tuosta on vaikea panna huonommaksi.
- Anonyymi
Natalia tänä iltana Yle Teema & Fem - kanavalta.
On hauskan hyvä elokuva. Marjukka oli tosi söötti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999