Vuokrattiin auto joulukuussa LA,sta viikoksi, takuumaksuna oli 200 dollaria, maksu tapahtui Diners Clubilla.
Nyt tuli Dinersin tiliote, takuumaksu autovuokra veloitettu, mutta takuumaksua ei ainakaan kirjauspäivänä (31.12) oltu palautettu. Auto palautettiin vuokraamolle 16.12. Lueskelin ko.vuokraamon nettisivuilta, että takuumaksun palauttaminen saattaa kestää 14 pankkipäivää. Eli nyt vielä joulut sun muut sotkemassa.
Onko kellään kokemusta ko.maksun viiveistä, onko normaalia, vai pitäisikö lähteä kyselemään rahojensa perään?
Autonvuokrauksen takuumaksun palautus
4
1131
Vastaukset
- jessevanburen
Muistaakseni itsellkkin tullut takuurahat autonvuokrauksesta viiveellä, varsinkin jos käyttänyt jotakin pienempää vuokraamoa. Alamolla takuuraha tulee muistaakseni 3-4 päivän sisällä takaisin.
- Autolla
mielestäni meidän käyttämä palvelu on yleensä varannut takuusumman luottokortilta ja palautettaessa varaus on palautunut. Pitääpäs tutkia, mutta mielestäni mitään rahoja ei ole siirtynyt varsinaisesti.
- Smokey & Bandit
Oletko jo saanut takuumaksusi?
Kuulostaa oudolta, jotain häikkää nyt jossakin, yleensähän takuumaksu näkyy vain varauksena, joka häipäisee, kun auto ehjänä palautettu?- karmiin
Jees, on maksettu takaisin. Viive johtui loppujen lopuksi Diners Clubin toiminnoista. Liian pitkä stoori täsä selitettäväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418