mikä hel*****ä ?! miksi en löydä tietoa kuinka kauan voin säilyttää valmista maidon korviketta.
mihin ovat kadonneet kaikki käyttöohjeet ? paketin mukana kun ei sellaisia saa.
joudunko yöllä miksaamaan keitetyn veden ja jauheen kanssa ? miksi ensimmäisen lapseni kanssa maitoa tehtiin valmiiksi litroja ja nyt ei voi edes 2 dl säilyttää aamuun huoneenlämmössä ?
kuka kusettaa minua ?
valmistajan netti sivujen mukaan "Äidinmaidonkorvikkeista, vieroitusvalmisteista ja imeväisten erityisvalmisteista tiedottaminen ja niiden markkinointi suoraan kuluttajille on kiellettyä kauppa- ja teollisuusministeriön päätöksellä 1216/2007. Tämän päätöksen mukaisesti lapsiperheet saavat terveydenhuollon ammattilaisten kautta tarvittavaa tietoa näiden tuotteiden ominaisuuksista ja käytöstä. Myös Nutricia Baby Oy noudattaa näitä ohjeita ja siksi emme anna asiakaspalvelumme tai internet-sivujemme kautta tietoa äidinmaidonkorvikkeista, vieroitusvalmisteista ja imeväisen erityisvalmisteista. Tietoa äidinmaidonkorvikkeiden, vieroitusvalmisteiden ja imeväisen erityisvalmisteiden välisistä eroista, käytöstä ja sopivuudesta lapsellenne saatte esim. omasta neuvolastanne tai lasta hoitavalta lääkäriltä."
en todellakaan lähde mihinkään apteekkiin kyselemään tuotteen käytöstä koska sieltä ei ole tähänkään mennessä tullut mitään vastausta.
maidon korvike
yksi isä
0
524
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844