rekisteröidä nimimerkkiään, jolloin feikkaukset jäisivät pois? Onko pelko, että SRK saa silloin selville Tewwan kirjoittelevan tälle palstalle ja edessä on hoitokokous?
Eikö Tewwa uskalla
7
249
Vastaukset
- Vl = valhe
poistui palstalta häntä koipien välissä eikä uskaltanut edes vastata tähän avaukseen.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8746742/41961052 - Ei rekistereille
Onhan hän voinut rekisteröidä sen jossakin täysin Sinun tietämättäsi.
Toisaalta: Sinä voit rekisteröidä sen S24:ssä, jos täkäläinen rekisteröimättömyys vaikuttaa haitalliselta esim. sukupuolielämällesi. - Maivi*
Johan Sinä höpöjä puhut! Asia on juuri päinvastoin.
Näin, kuten siionin laulussa 268, 4. värssy, sanotaan:
Jumalan valtakunta on
kuin äiti läheisin, rakkain.
On äidin syli lämpöinen
ja paikka lapselle parhain.
Kun lapsi rakkautta saa
ja äiti hoitaa, puhdistaa,
ei mitään lapselta puutu.hellät hoitomiehet ovat vuosien varrella ottaneet liian monta mummoa ja muuta vanhusta huomaansa ja hoitaneet heitä sillä lähimmäisenrakkaudella, johon Raamattu meitä kehottaa.
Mark. 12:31
"31. Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."
koska näin voi välttää kirjoitusen ei itsensä tekemäksi, jos huomaa sen olevan pielssä, jälkikädessä.
Toinen seikka on se, että Hän pelkää SRK;ta, koska nimimerkki on jo profiili.
Tewva kirjoittaa nyt merkillä profethanna, mutta hieman ensin maltillisemmin, että pääsee juoneen.- ystävä.
tewvalle (edellytyksellä,että et ole feikkaaja)
Täällä palstalla kannattaa olla varovainen. Nimimerkit jää elämään tänne vaikka ei enään kirjoittelisikaan. Sanomisia vedetään esille kielteisessä mielessä kuukausien kuluttua. Se on nähty nähty nimenomaan vl:n kohdalla. - Tewva
ystävä. kirjoitti:
tewvalle (edellytyksellä,että et ole feikkaaja)
Täällä palstalla kannattaa olla varovainen. Nimimerkit jää elämään tänne vaikka ei enään kirjoittelisikaan. Sanomisia vedetään esille kielteisessä mielessä kuukausien kuluttua. Se on nähty nähty nimenomaan vl:n kohdalla.Sinä taidatkin olla minun käyttämäni nimimerkin haamukirjoittaja? Älä viitsi panetella minua aiheettomasti. Minulla ei ole mitään katumista kirjoituksissani, en ole mitään sopimatonta kirjoittanut.Kirjoitan niin , kuin ajattelen ja uskon. Miksi minä olisin joku profeettahanna, sehän on naisen nimi, ole sinä sitten , vaikka profeettapirkko
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911477- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632