mitä kaikkea kuuluu jälkitarkastukseen?
kuuluuko myös uusi pakokaasupäästö mittaus jälkitarkaustus hintaan kun ei ensimmäisellä kerralla mennyt päästöistä läpi??
AUTTAKAA!!!!!
5
1306
Vastaukset
- ggedgdvv
jälkitarkastukseen kuuluun ´ne kohteet jotka on merkitty tarkastuskorttiin hylkäys- tai korjauskehoitusvikoina, eli jos päästöissä vikaa oli niin ne tietysti tarkastetaan joko mittaamalla tai päästölapulla jos korjaamolla käynyt.......
- hinta
eli kuuluko päästömittaus jälkitarkastus hintaan vai maksetaanko siitä vielä uudestaan konttorille
- thrhrh
kyllä kuluu yleensä ja jos ei muuta vikaa niin jt on yleensä ilmainen jos päästömittaus todistus tehty...
jokainen konttori voi itse päättää hinnoittelun siksi ei varma voi olla.... - ddddddd9
thrhrh kirjoitti:
kyllä kuluu yleensä ja jos ei muuta vikaa niin jt on yleensä ilmainen jos päästömittaus todistus tehty...
jokainen konttori voi itse päättää hinnoittelun siksi ei varma voi olla....Osalla konttoreita ilmainen toisilla 9e.Ei täällä kyllä katsastuskaan maksa kun 29e.
- jep jep...
Helpoimmallahan noiden päästöjen kans pääsee kun hakee jo ennen katsastukseen menoa korjaamolta todistuksen. Samalla säätävät siellä jos on tarvetta. Sitten ei tarvitse kuin näyttää todistus insinöörille, eikä mitata uudestaan, eikä maksa enää katsastus asemalla siitä osiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354173- 552885
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462806- 302553
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82515Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3212471- 382109
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541835Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461663- 1411517