Onko uuden Audi A4 2,0 TDI DPF (105kw) moottorin nokka-akselit hihna- vai ketjukäyttöiset?
Ketju vai hihna?
12
6620
Vastaukset
- audilla ajava
ei aavistustakaan, mitä väliä?
- 19+18
Onhan sillä nyt väliä. Hihna voi katketa, jolloin monien tonnien remontti, todennäkösesti uus moottori. Ketju kestää. Hihnan vaihtelu kallista, ketjua ei tarvi vaihtaa. Ihmiset tiedättekö että jokainen moottori voisi olla ketjulla? Tiesittekö miksi jotkut laittavat hihnalla? Varaosamyynti, työtunteja eli rahastusta ainoastaan.
- jos haluanee jatkaa
19+18 kirjoitti:
Onhan sillä nyt väliä. Hihna voi katketa, jolloin monien tonnien remontti, todennäkösesti uus moottori. Ketju kestää. Hihnan vaihtelu kallista, ketjua ei tarvi vaihtaa. Ihmiset tiedättekö että jokainen moottori voisi olla ketjulla? Tiesittekö miksi jotkut laittavat hihnalla? Varaosamyynti, työtunteja eli rahastusta ainoastaan.
eli en ole aloittaja
- mitä sitten?
19+18 kirjoitti:
minulla on ollut varmaan yli 10 autoa, pääsääntöisesti saksalaisia ja pari japsia joukossa.
2 viimeisistä Audia.
IKINÄ, EN KOSKAAN ole joutunut mihinkään hihnan vaihtoihin.
Hihnan vaihtelu kallista? Ei aavistustakaan. Normaalihuollot olen toki tehnyt.
Nykyinen Audi -08 ajettu 65.000, kaksi kertaa ollut huollossa- en tiedä,enkä välitä mitä
niihin kuuluu? Halooo
Mitä tuollaisia miettimään jos uudesta autosta on kyse. - ???
mitä sitten? kirjoitti:
minulla on ollut varmaan yli 10 autoa, pääsääntöisesti saksalaisia ja pari japsia joukossa.
2 viimeisistä Audia.
Nykyinen Audi -08 ajettu 65.000, kaksi kertaa ollut huollossa- en tiedä,enkä välitä mitä
niihin kuuluu? Halooo
Mitä tuollaisia miettimään jos uudesta autosta on kyse.Onko kellään asiallista tietoa siitä että löytyykö ko. koneesta hihna vai ketju?
- ---------
??? kirjoitti:
Onko kellään asiallista tietoa siitä että löytyykö ko. koneesta hihna vai ketju?
ainoa Audin moottori jossa on hihna. Et sitten viitsinyt etsiä samaa tietoa Audin sivuilta?
- ???
--------- kirjoitti:
ainoa Audin moottori jossa on hihna. Et sitten viitsinyt etsiä samaa tietoa Audin sivuilta?
Kiitos. En löytänyt tietoa Audin sivuilta. Linkki?
- LASKUSSA
mitä sitten? kirjoitti:
2 viimeisistä Audia.
niihin kuuluu? Halooo
Mitä tuollaisia miettimään jos uudesta autosta on kyse.KOSKAAn tehdä hihnavaihtoa koska sitä ei ole. Kyllä se on sulla edessä, huomaat sitten.
- HYVÄ AUDI
--------- kirjoitti:
Onko audi jättänyt moisen rahastuksen? Ovatko siis oikeasti kaikki muut ketjulla?
- ketkuketju
HYVÄ AUDI kirjoitti:
Onko audi jättänyt moisen rahastuksen? Ovatko siis oikeasti kaikki muut ketjulla?
on.
- audisti rs4 07
19+18 kirjoitti:
no just 6 audia ollut ja 4 ketju vaihdettu ja 1 katkesi. kaikki suomipelejä ja alle 100 000 ajettuja. ketju venyy volkkareissa/audeissa ja remontit yleensä ,siis pelkkä vaihto
n 4000e
eli se siitä, kaikissa nettiauton a3 3,2 on ketju vaihdettu ja hinnat n 4000e.!!!!
ketju kestää vw konsernin autoissa n 120 000km !!! - Anonyymi
audisti rs4 07 kirjoitti:
no just 6 audia ollut ja 4 ketju vaihdettu ja 1 katkesi. kaikki suomipelejä ja alle 100 000 ajettuja. ketju venyy volkkareissa/audeissa ja remontit yleensä ,siis pelkkä vaihto
n 4000e
eli se siitä, kaikissa nettiauton a3 3,2 on ketju vaihdettu ja hinnat n 4000e.!!!!
ketju kestää vw konsernin autoissa n 120 000km !!!HiH...Ketju venyy aina vaikka olisi esivenytetty.Ketjun valmistajia monia.Siinäpä mietitte asiaa .kokemusta on.Mulla on jokin ritsa menin vuosihuoltoon 5v vanhalla autolla.Huoltoliike rykäisi hinnan kokonaisuuden 1700e eläkeläiseltä hihnan vaihto + huolto.Hm joku repii runsaasti fyrkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277570
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455020- 594782
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371619
- 1481357