Onko uuden Audi A4 2,0 TDI DPF (105kw) moottorin nokka-akselit hihna- vai ketjukäyttöiset?
Ketju vai hihna?
20
7233
Vastaukset
- audilla ajava
ei aavistustakaan, mitä väliä?
- 19+18
Onhan sillä nyt väliä. Hihna voi katketa, jolloin monien tonnien remontti, todennäkösesti uus moottori. Ketju kestää. Hihnan vaihtelu kallista, ketjua ei tarvi vaihtaa. Ihmiset tiedättekö että jokainen moottori voisi olla ketjulla? Tiesittekö miksi jotkut laittavat hihnalla? Varaosamyynti, työtunteja eli rahastusta ainoastaan.
- jos haluanee jatkaa
19+18 kirjoitti:
Onhan sillä nyt väliä. Hihna voi katketa, jolloin monien tonnien remontti, todennäkösesti uus moottori. Ketju kestää. Hihnan vaihtelu kallista, ketjua ei tarvi vaihtaa. Ihmiset tiedättekö että jokainen moottori voisi olla ketjulla? Tiesittekö miksi jotkut laittavat hihnalla? Varaosamyynti, työtunteja eli rahastusta ainoastaan.
eli en ole aloittaja
- mitä sitten?
19+18 kirjoitti:
Onhan sillä nyt väliä. Hihna voi katketa, jolloin monien tonnien remontti, todennäkösesti uus moottori. Ketju kestää. Hihnan vaihtelu kallista, ketjua ei tarvi vaihtaa. Ihmiset tiedättekö että jokainen moottori voisi olla ketjulla? Tiesittekö miksi jotkut laittavat hihnalla? Varaosamyynti, työtunteja eli rahastusta ainoastaan.
minulla on ollut varmaan yli 10 autoa, pääsääntöisesti saksalaisia ja pari japsia joukossa.
2 viimeisistä Audia.
IKINÄ, EN KOSKAAN ole joutunut mihinkään hihnan vaihtoihin.
Hihnan vaihtelu kallista? Ei aavistustakaan. Normaalihuollot olen toki tehnyt.
Nykyinen Audi -08 ajettu 65.000, kaksi kertaa ollut huollossa- en tiedä,enkä välitä mitä
niihin kuuluu? Halooo
Mitä tuollaisia miettimään jos uudesta autosta on kyse. - ???
mitä sitten? kirjoitti:
minulla on ollut varmaan yli 10 autoa, pääsääntöisesti saksalaisia ja pari japsia joukossa.
2 viimeisistä Audia.
IKINÄ, EN KOSKAAN ole joutunut mihinkään hihnan vaihtoihin.
Hihnan vaihtelu kallista? Ei aavistustakaan. Normaalihuollot olen toki tehnyt.
Nykyinen Audi -08 ajettu 65.000, kaksi kertaa ollut huollossa- en tiedä,enkä välitä mitä
niihin kuuluu? Halooo
Mitä tuollaisia miettimään jos uudesta autosta on kyse.Onko kellään asiallista tietoa siitä että löytyykö ko. koneesta hihna vai ketju?
- ---------
??? kirjoitti:
Onko kellään asiallista tietoa siitä että löytyykö ko. koneesta hihna vai ketju?
ainoa Audin moottori jossa on hihna. Et sitten viitsinyt etsiä samaa tietoa Audin sivuilta?
- ???
--------- kirjoitti:
ainoa Audin moottori jossa on hihna. Et sitten viitsinyt etsiä samaa tietoa Audin sivuilta?
Kiitos. En löytänyt tietoa Audin sivuilta. Linkki?
- LASKUSSA
mitä sitten? kirjoitti:
minulla on ollut varmaan yli 10 autoa, pääsääntöisesti saksalaisia ja pari japsia joukossa.
2 viimeisistä Audia.
IKINÄ, EN KOSKAAN ole joutunut mihinkään hihnan vaihtoihin.
Hihnan vaihtelu kallista? Ei aavistustakaan. Normaalihuollot olen toki tehnyt.
Nykyinen Audi -08 ajettu 65.000, kaksi kertaa ollut huollossa- en tiedä,enkä välitä mitä
niihin kuuluu? Halooo
Mitä tuollaisia miettimään jos uudesta autosta on kyse.KOSKAAn tehdä hihnavaihtoa koska sitä ei ole. Kyllä se on sulla edessä, huomaat sitten.
- HYVÄ AUDI
--------- kirjoitti:
ainoa Audin moottori jossa on hihna. Et sitten viitsinyt etsiä samaa tietoa Audin sivuilta?
Onko audi jättänyt moisen rahastuksen? Ovatko siis oikeasti kaikki muut ketjulla?
- ketkuketju
HYVÄ AUDI kirjoitti:
Onko audi jättänyt moisen rahastuksen? Ovatko siis oikeasti kaikki muut ketjulla?
on.
- audisti rs4 07
19+18 kirjoitti:
Onhan sillä nyt väliä. Hihna voi katketa, jolloin monien tonnien remontti, todennäkösesti uus moottori. Ketju kestää. Hihnan vaihtelu kallista, ketjua ei tarvi vaihtaa. Ihmiset tiedättekö että jokainen moottori voisi olla ketjulla? Tiesittekö miksi jotkut laittavat hihnalla? Varaosamyynti, työtunteja eli rahastusta ainoastaan.
no just 6 audia ollut ja 4 ketju vaihdettu ja 1 katkesi. kaikki suomipelejä ja alle 100 000 ajettuja. ketju venyy volkkareissa/audeissa ja remontit yleensä ,siis pelkkä vaihto
n 4000e
eli se siitä, kaikissa nettiauton a3 3,2 on ketju vaihdettu ja hinnat n 4000e.!!!!
ketju kestää vw konsernin autoissa n 120 000km !!! - Anonyymi
audisti rs4 07 kirjoitti:
no just 6 audia ollut ja 4 ketju vaihdettu ja 1 katkesi. kaikki suomipelejä ja alle 100 000 ajettuja. ketju venyy volkkareissa/audeissa ja remontit yleensä ,siis pelkkä vaihto
n 4000e
eli se siitä, kaikissa nettiauton a3 3,2 on ketju vaihdettu ja hinnat n 4000e.!!!!
ketju kestää vw konsernin autoissa n 120 000km !!!HiH...Ketju venyy aina vaikka olisi esivenytetty.Ketjun valmistajia monia.Siinäpä mietitte asiaa .kokemusta on.Mulla on jokin ritsa menin vuosihuoltoon 5v vanhalla autolla.Huoltoliike rykäisi hinnan kokonaisuuden 1700e eläkeläiseltä hihnan vaihto + huolto.Hm joku repii runsaasti fyrkkaa.
- Anonyymi
yhtä paskoja ne audin moottorit ovat vaikka olisivat rattailla, terv audilla ajava
- Anonyymi
mitä sitten? kirjoitti:
minulla on ollut varmaan yli 10 autoa, pääsääntöisesti saksalaisia ja pari japsia joukossa.
2 viimeisistä Audia.
IKINÄ, EN KOSKAAN ole joutunut mihinkään hihnan vaihtoihin.
Hihnan vaihtelu kallista? Ei aavistustakaan. Normaalihuollot olen toki tehnyt.
Nykyinen Audi -08 ajettu 65.000, kaksi kertaa ollut huollossa- en tiedä,enkä välitä mitä
niihin kuuluu? Halooo
Mitä tuollaisia miettimään jos uudesta autosta on kyse.2010 alkaen ne moottorit vasta paskoiksi muuttuivat ketju , ja öljyn syönti ongelmia ym..
- Anonyymi
??? kirjoitti:
Onko kellään asiallista tietoa siitä että löytyykö ko. koneesta hihna vai ketju?
öljykylpyinen hihna on ainakin öljypumpulla
- Anonyymi
mitä sitten? kirjoitti:
minulla on ollut varmaan yli 10 autoa, pääsääntöisesti saksalaisia ja pari japsia joukossa.
2 viimeisistä Audia.
IKINÄ, EN KOSKAAN ole joutunut mihinkään hihnan vaihtoihin.
Hihnan vaihtelu kallista? Ei aavistustakaan. Normaalihuollot olen toki tehnyt.
Nykyinen Audi -08 ajettu 65.000, kaksi kertaa ollut huollossa- en tiedä,enkä välitä mitä
niihin kuuluu? Halooo
Mitä tuollaisia miettimään jos uudesta autosta on kyse.vanha paska -08 malli mitä tuollaista huoltaa 300e huolto kalliimpi kun auto
- Anonyymi
Aloittajalle, että ei ole kyllä uusi malli tuo Audi
- Anonyymi
Joo ei oo enää ei
- Anonyymi
Niin no ei ole aloituskaan ihan uusi. Mutta on tähän päivään mennessä varmaan opittu sen verran että parempi taitaisi olla ihan vaan se hihna. Niin paljon on ketjuongelmaisia koneita tullut vastaan ja se ketjujakopään remppa se vasta kallista onkin. Hihnan vaihtelu on pikku juttu siihen verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no ei ole aloituskaan ihan uusi. Mutta on tähän päivään mennessä varmaan opittu sen verran että parempi taitaisi olla ihan vaan se hihna. Niin paljon on ketjuongelmaisia koneita tullut vastaan ja se ketjujakopään remppa se vasta kallista onkin. Hihnan vaihtelu on pikku juttu siihen verrattuna.
Joo en ymmärrä mitä paha ja vikaa remmissä on, ketjujen kanssa on tosiaan paljon pahempia ongelmia, kun niitä ei kunnollisiksi tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522