Ketju vai hihna?

???

Onko uuden Audi A4 2,0 TDI DPF (105kw) moottorin nokka-akselit hihna- vai ketjukäyttöiset?

12

6620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • audilla ajava

ei aavistustakaan, mitä väliä?

• 19+18

Onhan sillä nyt väliä. Hihna voi katketa, jolloin monien tonnien remontti, todennäkösesti uus moottori. Ketju kestää. Hihnan vaihtelu kallista, ketjua ei tarvi vaihtaa. Ihmiset tiedättekö että jokainen moottori voisi olla ketjulla? Tiesittekö miksi jotkut laittavat hihnalla? Varaosamyynti, työtunteja eli rahastusta ainoastaan.

• jos haluanee jatkaa
        19+18 kirjoitti:

Onhan sillä nyt väliä. Hihna voi katketa, jolloin monien tonnien remontti, todennäkösesti uus moottori. Ketju kestää. Hihnan vaihtelu kallista, ketjua ei tarvi vaihtaa. Ihmiset tiedättekö että jokainen moottori voisi olla ketjulla? Tiesittekö miksi jotkut laittavat hihnalla? Varaosamyynti, työtunteja eli rahastusta ainoastaan.

eli en ole aloittaja

• mitä sitten?
        19+18 kirjoitti:

minulla on ollut varmaan yli 10 autoa, pääsääntöisesti saksalaisia ja pari japsia joukossa.
        2 viimeisistä Audia.

IKINÄ, EN KOSKAAN ole joutunut mihinkään hihnan vaihtoihin.
        Hihnan vaihtelu kallista? Ei aavistustakaan. Normaalihuollot olen toki tehnyt.

Nykyinen Audi -08 ajettu 65.000, kaksi kertaa ollut huollossa- en tiedä,enkä välitä mitä
        niihin kuuluu? Halooo

Mitä tuollaisia miettimään jos uudesta autosta on kyse.

• ???
        mitä sitten? kirjoitti:

minulla on ollut varmaan yli 10 autoa, pääsääntöisesti saksalaisia ja pari japsia joukossa.
        2 viimeisistä Audia.

Nykyinen Audi -08 ajettu 65.000, kaksi kertaa ollut huollossa- en tiedä,enkä välitä mitä
        niihin kuuluu? Halooo

Onko kellään asiallista tietoa siitä että löytyykö ko. koneesta hihna vai ketju?

• ---------
        ??? kirjoitti:

Onko kellään asiallista tietoa siitä että löytyykö ko. koneesta hihna vai ketju?

ainoa Audin moottori jossa on hihna. Et sitten viitsinyt etsiä samaa tietoa Audin sivuilta?

• ???
        --------- kirjoitti:

ainoa Audin moottori jossa on hihna. Et sitten viitsinyt etsiä samaa tietoa Audin sivuilta?

Kiitos. En löytänyt tietoa Audin sivuilta. Linkki?

• LASKUSSA
        mitä sitten? kirjoitti:

2 viimeisistä Audia.

niihin kuuluu? Halooo

KOSKAAn tehdä hihnavaihtoa koska sitä ei ole. Kyllä se on sulla edessä, huomaat sitten.

• HYVÄ AUDI
        --------- kirjoitti:

Onko audi jättänyt moisen rahastuksen? Ovatko siis oikeasti kaikki muut ketjulla?

• ketkuketju
        HYVÄ AUDI kirjoitti:

Onko audi jättänyt moisen rahastuksen? Ovatko siis oikeasti kaikki muut ketjulla?

on.

• audisti rs4 07
        19+18 kirjoitti:

no just 6 audia ollut ja 4 ketju vaihdettu ja 1 katkesi. kaikki suomipelejä ja alle 100 000 ajettuja. ketju venyy volkkareissa/audeissa ja remontit yleensä ,siis pelkkä vaihto
        n 4000e

eli se siitä, kaikissa nettiauton a3 3,2 on ketju vaihdettu ja hinnat n 4000e.!!!!
        ketju kestää vw konsernin autoissa n 120 000km !!!

• Anonyymi
        audisti rs4 07 kirjoitti:

no just 6 audia ollut ja 4 ketju vaihdettu ja 1 katkesi. kaikki suomipelejä ja alle 100 000 ajettuja. ketju venyy volkkareissa/audeissa ja remontit yleensä ,siis pelkkä vaihto
        n 4000e

eli se siitä, kaikissa nettiauton a3 3,2 on ketju vaihdettu ja hinnat n 4000e.!!!!
        ketju kestää vw konsernin autoissa n 120 000km !!!

HiH...Ketju venyy aina vaikka olisi esivenytetty.Ketjun valmistajia monia.Siinäpä mietitte asiaa .kokemusta on.Mulla on jokin ritsa menin vuosihuoltoon 5v vanhalla autolla.Huoltoliike rykäisi hinnan kokonaisuuden 1700e eläkeläiseltä hihnan vaihto + huolto.Hm joku repii runsaasti fyrkkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      227
      7570
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5020
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4782
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3438
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2015
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1890
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1829
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1677
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1619
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1357
    Aihe