Vanha Telewell pätkii ankarasti,eikä firmwaren päivityskään onnistu, joten ostaa pamautin prismasta Buffalo Wireless High Speed 125 adsl2 -laitteen. Yhteys on DNA 8 megaa. Mutta nyt en osaa tehdä vaihtoa.No,irrotin Telewellin seinästä ja koneesta. Laitoin Buffalon piuhat kiinni ja asennuslevyn koneeseen,mutta se alkoi kysellä juttuja joista en ole ollenkaan tietoinen. "Nämä tiedot olet saanut internetyhteyden toimittajaltasi"? Olenko, ja missä vaiheessa,en edes muista että minulla olisi joku CD saatuna DNAlta? Tai sitten olen hukannut sen.
Pöh. Laitoin vanhan systeemin takaisin ja yritin löytää niitä yhteysasetuksia netistä,mutta en mä ymmärrä enää mistään mitään.
Onko kukaan törmännyt tällaisiin vaikeuksiin, ja miten saitte uuden modeemin toimimaan.Käyttis on Vista, ja tarttis saada vielä salattu yhteys,ja miksi Buffalo suosittelee heikkoa WEP-salausta??
Ostin uuden modeemin,kuinka vaihto tehdään?
Sivanui
1
470
Vastaukset
- Automaattiset asetuk
Laita asetusten haku automaatille Internet-asetuksissa. Jos se kysyy jostain syystä kysyy laajakaistan käyttäjätunnusta ja salasanaa, niin ne on muistettava tai hommattava esmes tekstiviestillä operaattorilta uudet, jos on unohtunnu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686827
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes552235- 562108
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se601219- 551211
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521210Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384948Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947