näön takia? onko siis mahdollista saada vapautus huonon näön takia? jos on niin mikä on se raja?
vaikuttaako näkö millään lailla palveluspaikan sijaintiin tai siihen minkä nakin siel saa?
taidan olla vissiin vähän tyhmä 13 3=16 väärin..? mikähän mahtaa olla oikee tulos??
vapautus
5
1216
Vastaukset
- herbertto
jollet ole sokea.
- khyl khyl
kyllä saa. oon kuullu vähän villejä huhuja
- ....................
khyl khyl kirjoitti:
kyllä saa. oon kuullu vähän villejä huhuja
Erään tuttuni näön on arvioitu huononevan sokeutumiseen asti joskus 10 vuoden päästä. Hän sai vapautuksen tämän vaivan takia.
En sitten tiedä onko erikseen olemassa joku raja... :) - ...............
.................... kirjoitti:
Erään tuttuni näön on arvioitu huononevan sokeutumiseen asti joskus 10 vuoden päästä. Hän sai vapautuksen tämän vaivan takia.
En sitten tiedä onko erikseen olemassa joku raja... :)lisäys edelliseen viestiini.
Olen kuullut vaikuttavan. Esimerkiksi niihin lentojuttuihin ei vissiin pääse jos on huono näkö. Ja kunnollakinhan on joissain hommissa aika iso osa. Eräs tuttu olisi halunnut johonkin tiettyyn paikkaan mutta siinä piti suorittaa joku ihme sukellus jonnekkin miljoonaan metriin ja muuta vastaavaa niin hän jätti homman sikseen :)
En kovin tarkasti osaa sanoa tai määritellä...
- Heikt
Nyt menet ihan rohkeasti sinne kutsuntoihin ja muutaman vuoden päästä Armeijaan! ja lopetat nämä "näkö harhat". Siellä tehdään susta Mies! Sun pitäisi olla vähintään Sokea ennen kun voit "Vapautuksia haaveilla" Tarkoitus ei ollut vinoilla vaan kertoa tosi asiat, että osaat varautua armeijaan menemistä. Eli Faktat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671096
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799