näön takia? onko siis mahdollista saada vapautus huonon näön takia? jos on niin mikä on se raja?
vaikuttaako näkö millään lailla palveluspaikan sijaintiin tai siihen minkä nakin siel saa?
taidan olla vissiin vähän tyhmä 13 3=16 väärin..? mikähän mahtaa olla oikee tulos??
vapautus
5
1219
Vastaukset
- herbertto
jollet ole sokea.
- khyl khyl
kyllä saa. oon kuullu vähän villejä huhuja
- ....................
khyl khyl kirjoitti:
kyllä saa. oon kuullu vähän villejä huhuja
Erään tuttuni näön on arvioitu huononevan sokeutumiseen asti joskus 10 vuoden päästä. Hän sai vapautuksen tämän vaivan takia.
En sitten tiedä onko erikseen olemassa joku raja... :) - ...............
.................... kirjoitti:
Erään tuttuni näön on arvioitu huononevan sokeutumiseen asti joskus 10 vuoden päästä. Hän sai vapautuksen tämän vaivan takia.
En sitten tiedä onko erikseen olemassa joku raja... :)lisäys edelliseen viestiini.
Olen kuullut vaikuttavan. Esimerkiksi niihin lentojuttuihin ei vissiin pääse jos on huono näkö. Ja kunnollakinhan on joissain hommissa aika iso osa. Eräs tuttu olisi halunnut johonkin tiettyyn paikkaan mutta siinä piti suorittaa joku ihme sukellus jonnekkin miljoonaan metriin ja muuta vastaavaa niin hän jätti homman sikseen :)
En kovin tarkasti osaa sanoa tai määritellä...
- Heikt
Nyt menet ihan rohkeasti sinne kutsuntoihin ja muutaman vuoden päästä Armeijaan! ja lopetat nämä "näkö harhat". Siellä tehdään susta Mies! Sun pitäisi olla vähintään Sokea ennen kun voit "Vapautuksia haaveilla" Tarkoitus ei ollut vinoilla vaan kertoa tosi asiat, että osaat varautua armeijaan menemistä. Eli Faktat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252480Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531773Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111134Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2981044- 259982
- 146903
- 56874
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110769Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9767- 46745