En löytänyt muutakaan palstaa ja pikavippikirjeisiin liittyy...
Eli tietääkö joku, kuinka postiin voisi sopia sellaisen palvelun, että hakisi itse kirjepostit suoraan sieltä konttorista? En haluais että vippilaskut sun muut tulee kotilaatikkoon, ennen kun olen saanut asiat selviettyä ja kuntoon. Eli voiko postin kanssa sopia, että haen oman päiväpostini suoraan sieltä konttorilta, että ne ei toisi sitä laatikkoon? Ja mitähän tällainen mahtaa maksaa jos on mahdollista. Yritin postin sivuilta etsiä, vaan en löytänyt...
Postin palveluista
18
2259
Vastaukset
- Vippisivusto
POSTI / ITELLA OYJ tarjoaa yrityksille ja yhteisöille postilokero palvelun.
En ala korostamaan yritys sanaa, koska posti saattaa suostua tekemään sopimuksia yksityisten henkilöiden kanssa myös. Huomaathan, että kuluja syntyy allaolevan taulukon mukaisesti ensimmä'iseltä vuodelta 215 euroa! (toinen vuosi 65 euroa jne..)
Lisätietoa saat postin yritysasiakaspalvelusta:
Yritysasiakaspalvelu 0200 77000 (pvm/mpm)
Huomaathan, että kaikki pienimmät postikonttorit eivät tarjoa lokeropalveluja!
Jos otat lokeron, osoitteesi on: "Etunimi Sukunimi, PL xx, postinumero, kunta".
Postilokeropalvelut
* Postilokeron avausmaksu (sis. yhden avaimen) 150,00 €
* Lokerovuokra 65,00 € /12 kk
Ystävällisin terveisin
Hega - T.P.
Jos haluaa, että kaikki postit käännetään postikonttorista noudettavaksi, joutuu tekemään muuttoilmoituksen postille. Tässä tapauksessa ilmeisesti määräaikainen postin kääntö olisi se sopivin vaihtoehto, maksoi puoleltatoista kuukaudelta n. 13 euroa.
Ja osoitehan on muotoa:
Nimi
Poste Restante
Postinumero Postitoimipaikka
esim.
Matti Meikäläinen
Poste Restante
00100 Helsinki
Postit saa pyydettäessä konttorista nimellä, eli mitään postilokeroa ei tässä tapauksessa tarvitse. - 12+1
Ehkä helpoin tapa on ottaa vippilaskut sähköpostilla. Monista saa sähköpostilaskun, ainakin Ferratum, Terrarahoitus ja vippi.fi tarjoilee laskua sähköisesti.
- 9+13
Samoin laskun saa sähköisesti myös näistä
http://www.ainalaina.fi/pikavippi/
http://www.monetti.fi/ukk.php#ukk8 - Tuolta saa
Lasku söhköpostilla on loistava toiminto:
http://www.ege.fi/
Eiköhän se nykyään ole jo kaikilla muiilakin, mutta tuota olen itse käyttänyt
- marsian
käy siellä. mulle tulee muut laskut sinne, muttei lindorff ja svea, en tiedä, mikseivät he ole liittyneet siihen palveluun??? ja toisilla paikkakunnilla poste restante ei mielestäni maksa mitään, riippuu missä asuu. mun muutaman kaverin postit tulee poste restanteen, eikä se heille maksa mitään. voit varmaan käydä postissass kysymässä. ja tietysti tuo hyvä vinkki, että hoitelet s- postisi kautta. netposti ei ole mulle vielä ainakaan maksanut mitään....
- Kusti Polkevainen
...on maksuton palvelu Suomessa, ei riipu paikkakunnasta.
- 12+10
Kuinka tämä Netpost käytännössä toimii? Sivuja selasin ja niissä on kyllä paljon tietoa.. Mutta siis ilmoitetaanko siinä itse jokaiseen paikkaan mistä haluaa laskut netpostiin? Onko siellä olemassa jokin lista näistä jotka ovat siellä vai mistä tietää mitä kukin käyttää? Siis esim. nämä perintätoimistot. Kuinka monta paikkaa Marsian olet saanut sinne netpostiin? Muutaman jo mainitsikin että eivät siellä ole. Mutta ilmeisesti tämä toimii käytännössä ihan ok??
Osa vippipaikoistahan juu lähettää laskun sähköpostiin. Mutta nyt onkin kysymys siitä, että haluan katkaista tämän vippikierteen ja en siis enää vippaa. Olen tehnyt maksusuunnitelmat jne. ja hoidan asiat kuntoon, mutta kurjaa se on kun tulee ne maksuerätkirjeet aina postissa, eli paperilaskuja tulee aika paljon... Tosin ei enää kauan kun saan asiat järjestykseen, mutta silti kuitenkin vielä niitä tulee. - 5+6
12+10 kirjoitti:
Kuinka tämä Netpost käytännössä toimii? Sivuja selasin ja niissä on kyllä paljon tietoa.. Mutta siis ilmoitetaanko siinä itse jokaiseen paikkaan mistä haluaa laskut netpostiin? Onko siellä olemassa jokin lista näistä jotka ovat siellä vai mistä tietää mitä kukin käyttää? Siis esim. nämä perintätoimistot. Kuinka monta paikkaa Marsian olet saanut sinne netpostiin? Muutaman jo mainitsikin että eivät siellä ole. Mutta ilmeisesti tämä toimii käytännössä ihan ok??
Osa vippipaikoistahan juu lähettää laskun sähköpostiin. Mutta nyt onkin kysymys siitä, että haluan katkaista tämän vippikierteen ja en siis enää vippaa. Olen tehnyt maksusuunnitelmat jne. ja hoidan asiat kuntoon, mutta kurjaa se on kun tulee ne maksuerätkirjeet aina postissa, eli paperilaskuja tulee aika paljon... Tosin ei enää kauan kun saan asiat järjestykseen, mutta silti kuitenkin vielä niitä tulee.Palaan vielä tälle palstalle asiassa kun en edelleenkään löytänyt mitään omaansa postin palveluista.Eli, kun kirjauduin netpostiin ja sieltä sai valita että haluaa kaikilta mahdollisilta kirjepostit netpostiin. Eli otin sen. No, sitten siellä on erikseen tämä palvelu e-laskut. Eli kysymys kuuluu nyt niin, että pitääkö ne laskut tilata erikseen?? Eikö tämä valitsemani posti kaikista paikoista koskekkaan laskuja? Tiedän että olisi helpointa mennä suoraan postiin kysymään mutta en kerkiä sinne käymään aukioloaikana vähään aikaan. Jos joku tietävä auttaisi??
- lähettäjiä.
5+6 kirjoitti:
Palaan vielä tälle palstalle asiassa kun en edelleenkään löytänyt mitään omaansa postin palveluista.Eli, kun kirjauduin netpostiin ja sieltä sai valita että haluaa kaikilta mahdollisilta kirjepostit netpostiin. Eli otin sen. No, sitten siellä on erikseen tämä palvelu e-laskut. Eli kysymys kuuluu nyt niin, että pitääkö ne laskut tilata erikseen?? Eikö tämä valitsemani posti kaikista paikoista koskekkaan laskuja? Tiedän että olisi helpointa mennä suoraan postiin kysymään mutta en kerkiä sinne käymään aukioloaikana vähään aikaan. Jos joku tietävä auttaisi??
ei se e- lasku- juttu niin vaikeaa ole, kun vaan alkaa. poste restante olis kyllä se hyvä ratkaisu, ei ainakaan tule yhtään laskua kotiin. jos joku tietäis, että onko tämä e- lasku sitten kaikilla firmoilla?? itsellä tulee sinne vaan puhelinlaskut.
- hjälp
lähettäjiä. kirjoitti:
ei se e- lasku- juttu niin vaikeaa ole, kun vaan alkaa. poste restante olis kyllä se hyvä ratkaisu, ei ainakaan tule yhtään laskua kotiin. jos joku tietäis, että onko tämä e- lasku sitten kaikilla firmoilla?? itsellä tulee sinne vaan puhelinlaskut.
Niin siis olen ihan muutenkin kiinnostunut tuosta netpostin käytöstä, en vain nyt hetkellisesti vippilaskujen takia. Otin palvelun niin, että kaikki mahdolliset postit tulee netpostiin. Siellä oli siis tosi monta vippipaikkaakin, sekä perintätoimistoja jotka käyttää netpostia. Mutta tarkoitin että tuleeko ne laskut sieltä automaattisesti kun on tilannut ne netpostiin vai pitääkö ne erikseen tilata sieltä e-laskuina...? Helkkari kun pääsisi niin helpommalla jos pääsis soittaan tai käymään mutta kun en nyt juuri pääse.
- gfgfffv
hjälp kirjoitti:
Niin siis olen ihan muutenkin kiinnostunut tuosta netpostin käytöstä, en vain nyt hetkellisesti vippilaskujen takia. Otin palvelun niin, että kaikki mahdolliset postit tulee netpostiin. Siellä oli siis tosi monta vippipaikkaakin, sekä perintätoimistoja jotka käyttää netpostia. Mutta tarkoitin että tuleeko ne laskut sieltä automaattisesti kun on tilannut ne netpostiin vai pitääkö ne erikseen tilata sieltä e-laskuina...? Helkkari kun pääsisi niin helpommalla jos pääsis soittaan tai käymään mutta kun en nyt juuri pääse.
Jos olet valinnut netpostissa vastaanottaa kaikilta, ei tarvitse ilmoitella erikseen E-laskuttajille. Toki voit sinne ottaa myös e-laskut,mutta nehän saat muuten verkkopankkiisi.
- vippailija
Rinnakkaisosoitteeksi otat poste restanten ja ilmoitat niille osoitteeksi, joilta haluat postin muualle kun kotiosoitteeseen.
Lisä infoo löydät postin nettisivuilta, kirjoita hakusanaksi rinnakkaisosoite- poster...
mitähän tuumataan osoitteesta poste restante. esim. ake ei tykkää poste restantesta. en tiedä vippifirmoista. mutta kai toi oli tietoo, kun sellainen vastaus tuli.
- 15
poster... kirjoitti:
mitähän tuumataan osoitteesta poste restante. esim. ake ei tykkää poste restantesta. en tiedä vippifirmoista. mutta kai toi oli tietoo, kun sellainen vastaus tuli.
ilmotat postiin et lähet lomalle, niin ne patoaa postisi eikä jaa sitä.
Käsittääkseni.
- buy
mulla on ollut tuol netpostissa ruksi, että kaikilta tulis kirje netpostii, mut silti mm.svealta ja intrulta tulee laskut kotia.
- tjkghetluhg4touhgtö4
Netposti on maksullinen palvelu, jossa kaikki yritykset eivät ole mukana! Netposti EI OLE palvelu, jossa kaikki saamasi kirjeet skannataan ja annetaan sinulle sähköisesti. Tärkeimmät kirjeet tulevat sekä netpostiin että postilaatikkoon (mm. tilinylitysilmoitukset)
- herruuuus
http://sahkoisetvippilaskut.blogspot.com/
kaikki laskut sähköpostiin.
Ja edelliseen, netposti EI ole maksullinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847