Puerto rico, huoneisto hotelli Montecarlo

PERHE MATKUSTAA

Hei! olisiko kenelläkään kokemuksia ko. hotellista? Onkohan huoneessa tallelokeroa? Olemme menossa maaliskuussa sinne ja aurinkomatkojen sivuilta ei oikein ollut tarkempaa tietoa mm. tuosta tallelokero hommasta. Olisikohan kenelläkään hotellista kuvia tai tietoa missä olisi?

Kiitos jo etukäteen!

7

1490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yöyö

tallelokerot on vastaanotossa. näin muistelen

• MC

mukava hotelli ja erittäin hyvällä paikalla: ei paljon matkaa vesipuistoon, rannalle ja ostoskeskus ihan vieressä.

• Kotkan poikii

Hyvällä paikalla - kaikki käden ulottuvilla - ainut miinus ei lastenallasta

• MÖLY

Aika vaatimaton paikka,lavuaareista nousee viemärinlöyhkä ja torakoitakin tavattiin.Allas alue pieni ja vesikylmää.Allasbaarin Tino ainut plussa. Puerto Ricon vesipuisto oli ainakin helmikuun puolessavälissä kiinni. Ostarilta kuuluvan melun takia kannattaa ottaa korvatulpat mukaan jos joutuu"ala taloon".

• (aurinkomatka)lla

Koko Puerto Rico, aivan älytöntä tyrkytystä, ei voi kävellä rauhassa juurikaan. Typerät loma-osake myyjät on levittäneet lonkeronsa joka puolelle, baarin/ruokapaikan sisäänheittäjät koko ajan kimpussa ja kirsikkana päällä, mustat rojukauppiaat tyrkyttää päivästä toiseen kellojaan/aurinkolasejaan... uuuhh. Eikä sieltä kannata mitään ostaa, lähes kaikki tuotteet piraatti kamaa, mites toi eu ei puutu tollaiseen piratismiin??? Lisäksi erehdyttiin menemään (matkaopas suositteli) markkinoille, olis pitäny olla paikallisia tuotteita kaupan, mut samaa romua mitä ostarillaki. No eipä sinne enää... monta paikkaa nähneenä, kanaria on ylivoimaisesti huonoin.

• Lurexy

...ja mukavaa oli. Sillä kertaa porukka oli tosi rentoa, vituttaa vaan tuo joidenkin tyyli herätä aamulla kuudelta varaamaan aurinkotuoleja. Itse pyyhkäisin pyyhkeen tuolilta altaaseen ja olin kuin ei mitään.
        Jotkut vanhemmat maailmanmatkaajat luulee omistavansa kaiken tilan. Kun on kuulemma kierretty muutakin kuin tahkoa.
        Hotelli oli mukava, siivous pelasi, allasbaari oli aina hauska, hinnat kohtuulliset. Oikeastaan halvat, noin eurooppalaisittain. Spar- kaupassa kadun toisella puolella sixpack 1,40, punkkupullo samaa luokkaa, lihatiskikin oli, jos kämpillä laittaa safkaa. Ostarissa ravintoloita, drag-showta, tanssia jne.
        No, ravintoloita ei ole kuin sata, mutta kuitenkin...

• Joku Joka ehkä menis

Mutta entäs luottokortit?
      Mitkä käy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe