pollux on rahastusta

äiti

tyttärelleni on tullut muutama pollux paketti ja joka kerralla tuntuu hinta nousevan. Viimeisin paketti maksoi 23 euroo eli 137 markkaa. Törkeetä rahastusta muutamasta kirjasta josta yksi oli kovakantinen sitten muuta roskaa. Nyt loppu meidän pollux kerho, halvemmalla saa hevoskirjoja kirjakaupasta.

24

11799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekku

      Paketit ovat erihintaisia sillä kirjathan povat eri hinatiaisa

    • toinen äiti

      Se on kyllä totta, että hinta Pollux-paketilla on päätä huimaava. Mitenköhän huulikiille liittyy hevosiin, tai vaikkapa sormus? Ihmetyttää vain. Ei siis kovin laadukas kerho tuo Pollux.

    • samira

      Ihan totta.Mutkin ne erotti siitä kerhosta, vaikka varmasti oltiin kaikki laskut maksettu.Ja ei se enää mikään hevoskerho oo.Meikkejä ja korujahan sieltä tulee.

      • ex-kerholainen

        mä lopetin jäsenyyden kun tuli kalliiksi. sit kun niitä tuli eri sarjojen kirjoja ja tollai eikä kyl pystynyt jättään mitään pakettia ottamatta (minä siis en pystynyt) kun halus lukee kaikki saman sarjan kirjat.

        tuli tosi kalliiksi, päätin sitten erota siitä ettei sit tullut osteltua enempää. mut mun mielestä kerhossa sais tulla enemmän heppatavaroita ja kirjoja kuin meikkejä tms.


      • hepofani
        ex-kerholainen kirjoitti:

        mä lopetin jäsenyyden kun tuli kalliiksi. sit kun niitä tuli eri sarjojen kirjoja ja tollai eikä kyl pystynyt jättään mitään pakettia ottamatta (minä siis en pystynyt) kun halus lukee kaikki saman sarjan kirjat.

        tuli tosi kalliiksi, päätin sitten erota siitä ettei sit tullut osteltua enempää. mut mun mielestä kerhossa sais tulla enemmän heppatavaroita ja kirjoja kuin meikkejä tms.

        vaihtaisit nimen sitten meikkikerhoksi...enemmänhän sieltä niitä tulee.


      • 4ever heppa-fani
        hepofani kirjoitti:

        vaihtaisit nimen sitten meikkikerhoksi...enemmänhän sieltä niitä tulee.

        ei elämä mitä hommaa..! äidit jaa muut ihmiset jotka jaksavat valittaa niin olkaa jo hiljaaa! perustakaa itse parempi kerho jos ei pollux kelpaa... sieltä tulee joskus meikkejä mitä jotkut heppatytöt taitavat haluta käyttää.. on se aika halpa jos sieltä tulee 2 n.10-20e maksavaa kirjaa!
        Te ette ymmärrä mitä hevostyttö haluaa ja mistä tykkää kun ette muuta jaksa kun valittaa!
        Lopettakaa tuo älytön homma hyvät ihmiset!!!!!


    • Litsku

      Totta.. Olin kerran itse kerhossa mukana ja lopetin sen. Syy oli kylläkin se etten pitänyt kirjoista.. Ja kallista oli.

      • Yx tyttö vaan

        Moi!
        Mä olen vielä Pollux-kerhossa..
        Vaikka jouduin lopettamaan tämän kuun paketin jälkeen, koska se oli niin kallista..
        Kyllä minun mielestäni sieltä tulee paljon heppa juttuja!
        Vaikka osat ovatkin jotain muuta.
        Hinnat Eivät kyllä nouse!
        Mutta ottakaa huomioon kuinka paljon tavaraa siel tulee!
        Ja sitä paitsi!
        Niitä samoja kirjoja EI löydä kaupasta..
        [ehkä jostain, mut en kyllä usko...]
        Minua kyllä harmittaa lopettaa kerho...
        Mutta kallis se oli kuitenkin joten näin on paras...!
        Ja sitten vaikka huulikiillot eivät kuulu hevosiin, mut eikö niitä JOSKUS sais olla?!?!
        Eikä niitä ole ollut kun ehkä 2 kertaa!
        Joten lopettakaa valitus!
        T:*Hevostenpuolesta!* ;D


      • Anonyymi
        Yx tyttö vaan kirjoitti:

        Moi!
        Mä olen vielä Pollux-kerhossa..
        Vaikka jouduin lopettamaan tämän kuun paketin jälkeen, koska se oli niin kallista..
        Kyllä minun mielestäni sieltä tulee paljon heppa juttuja!
        Vaikka osat ovatkin jotain muuta.
        Hinnat Eivät kyllä nouse!
        Mutta ottakaa huomioon kuinka paljon tavaraa siel tulee!
        Ja sitä paitsi!
        Niitä samoja kirjoja EI löydä kaupasta..
        [ehkä jostain, mut en kyllä usko...]
        Minua kyllä harmittaa lopettaa kerho...
        Mutta kallis se oli kuitenkin joten näin on paras...!
        Ja sitten vaikka huulikiillot eivät kuulu hevosiin, mut eikö niitä JOSKUS sais olla?!?!
        Eikä niitä ole ollut kun ehkä 2 kertaa!
        Joten lopettakaa valitus!
        T:*Hevostenpuolesta!* ;D

        Kuka sitä lehteä julkaisee, paketteja kun lapsenlapsi haluaa. Enkä löydä mistä tilata !! ????


    • tytär edelleen kerhossa

      Katsoin juuri pakettia ja siellä oli cd-levy, kirja ym. muuta "tilpehööriä" joiden päälle aikuiset ei perusta, mutta tytär tuntui pitävän. 23€ ei loppujen lopuksi ole paljoa. Laskekaa kuinka paljon keskiverto suomalainen tuhlaa kk alkoholiin. Eli loppujen lopuksi puhutaan pienistä summista.

      • kerhossa

        Eivät ne paketit loppujen lopuksi niin kalliita ole. Siis tuleehan se kalliiksi jos joka kuukaus tilaa paketin, mutta haloo valittajat, kukaan ei estä peruttamasta vaikka puolia vuoden aikana tulevista paketeista.

        Jos kaupasta ostaa kovakantisen kirjan ne maksaa yleensä 10-20 euroa. Paketissahan on yleensä väh. 2 kirjaa ja sitten jotain tavaraa, joten hinta-laatu suhde, tai mikälie onkaan, on ihan kohdallaan.


      • MmaG-

        Voisiko joku antaaa tietoa pollux pelistä nimeltä: Tallimestari ?:D paljonko siinä alusa pitää olla rahaa?? :D kysyisin vaan tuota :D voisiko joku plz vastata :D ku iteltä meni ohjeet hukkaan:D


    • POLLUX ON HALPA!

      Jep Jep mitäs polluxsista sanot noin siis polluxsissa vaihtelee hinnat esim. kesä paketti eri hinta kuin tavallinen joten mietippä vähän paketissa tulee loisto kirjoja mitä ei myydä kuin polluxsissa. polluxsissa voi tulla 15 euron paketissa vaikka tietokoneen hiiri 2 kirjaa ja jotain muuta heppafanin tavaraa jtn. ´tietokoneen hiiri 24e plus 2 kirjaa 40e. molemmat varmaan 20e krääsät varmaan 12 e mietippä vähän hei ÄITI YHTEENSÄ NE ON 76E ja valitat ET POLLUX ON MUKA KALLIS MIETI HYVÄ IHMINEN

    • jautska

      Riippuu minkä ikäinen on tämä sinun tyttäresi,kaikki eivät pidä tavaroista.Kirjat ovat todella hyviä ja kiinnostaivia. Bokkarit ovat hyviä kirjoja eikä sillä ole väliä ovatko ne kovakantisia. Hienohelmiakin löytyy näköjään. Rahastusta pah!!!!

    • Laskut maksava isä

      Meidän pollux hörhöily loppui nyt! Mielestäni olen maksanut kaikki laskut mutta lähettelivät maksukehotuksia yli puolivuotta vanhoista paketeista. Laskujen todenperäisyyden selvittely olisi ollut tarpeettoman työlästä. Minusta aika epämääräinen tapa tehdä rahaa.
      Jotenkin ihmetyttää sekin että jos vanha lasku olisi oikeasti jäänyt maksamatta niin miksi uusia paketteja siitä huolimatta on edelleen lähetelty.

      Kannattaa laittaa tarkasti talteen tämän kerhon maksutositteet!

      Ehkä vikaa on minussakin, koska yleensä makselen tällaiset pikkulaskut automaattisesti sen kummemmin kyseen alaistamatta...

    • Annir

      Moi! Olen EHKÄ äidin joka laittoi otsikon pollux on rahastusta, tytär. Okei ne paketit oli ehkä kalliita ja tälleen, mutta ne jutut mitä sieltä tuli oli aivan ihania. Kirjoitit jutun 31.3.2004 jolloin olin 7v ja mulle tuli pollux. Olisittepa tienneet miltä se tuntui pikkutytön silmissä saada vaikka joku kaviokoukku sillon sitä niinku ajatteli, et jes vitsi mul on hevos tarvike ja sillä sitten leikitään kokoajan. Ja ne oli just hevosesta unelmoivan pikkutytön unelma tavaroita. Ottaisin vieläkin (nykyään olen 12 vuotta) pollux paketteja, jos saisin ja kirjat maksavat kirja kaupassa noin 30 euroo...

      • Pikkuheli123

        Minusta kirjat ovat hyviä, ja ehkä ne pc-pelitkin (tosin pelit pääsee nopeesti läpi)...mutta kumeja on tullut ihan liikaa sekä koruja ja tarroja...se turha krääsä on vaan harmillista, ja ne lapselliset hevosten hoitotarvikkeet kuten ne kaviokoukut...muuten viihdyn ihan kerhossa


    • zhergons

      Itse olen ollut Polluxissa ja ja paketit ovat kalliita....
      jotkut tavarat jotka sain meni rikki ja yhtä pakettii en saanu vaikka ei oltu peruttu sitä :// esim. jos yks paketti maksaa jtn. yli 20 sillä rahalla pääsee ratsastamaankin :D ja touhuamaan OIKETTEN heppojen kaa !

      • pääpolice

        Jep, mäkään en oo enää siinä kerhossa... En enää tykänny tavaroista ja krääsää kaikki paitti kirjat :D Kirjat oli parhaita! Eikös se ollut joku kirjakerho niin että kirjoja jne ois voinu tulla enemmän kun esimerkiksi kaulakoruja tai pikkuhevosia... :)


      • Frenda
        pääpolice kirjoitti:

        Jep, mäkään en oo enää siinä kerhossa... En enää tykänny tavaroista ja krääsää kaikki paitti kirjat :D Kirjat oli parhaita! Eikös se ollut joku kirjakerho niin että kirjoja jne ois voinu tulla enemmän kun esimerkiksi kaulakoruja tai pikkuhevosia... :)

        olen itse ollut joskus parisenvuotta sitten kerhossa. Nyt kun olen miettinyt asiaa, huomaankin että sieltä tuli paljon turhaa rihkamaa. Sitäpaitsi kirjoja saa ilmaiseksi lainata kirjastosta. Silloin kun olin kerhossa, piittasin enimmäkseen vain turhasta roinasta mitä sieltä sitten tulikin.. Nyt ne vain pyörivät turhina laatikoissa.


      • HELP!!!
        Frenda kirjoitti:

        olen itse ollut joskus parisenvuotta sitten kerhossa. Nyt kun olen miettinyt asiaa, huomaankin että sieltä tuli paljon turhaa rihkamaa. Sitäpaitsi kirjoja saa ilmaiseksi lainata kirjastosta. Silloin kun olin kerhossa, piittasin enimmäkseen vain turhasta roinasta mitä sieltä sitten tulikin.. Nyt ne vain pyörivät turhina laatikoissa.

        saaks polluxin lopetettuu jotenki netistä??? kertokaa pliide
        itekki oon lopettamassa sen kerho hölyn pölyn


    • tiddidiii

      Mä olin lapsena siin kerhossa, eikä siinä mun mielestä ollu mitään vikaa.. se toi iloa elämään, tuntui ihanalta kun tuli koulusta kotiin ja postilaatikossa oli paketti :) musta oli ihana saada koruja, kelloja yms missä oli tietysti hevosen kuvia.. ja joka paketissa oli joku ihana pikku yllätys.. mun mielestä paketti ei oo kaillis jos siitä saa sen ilon min kä mä sain lapsena.
      itse olen nyt raskaana ja jos lapsesta tulee heppatyttö niin voisin kuvitella tilaavani hänelle muutaman paketin :)

    • Tuntematon1111

      Kun olin penska nii mulle tuli kans tää. Aivan huippuja siihen aikaan ja odotti aina innolla mitä sieltä tälläkertaa saapuu. Loppujen lopuksi hintahan ei ollut kova.. sieltä tuli kirjoja, mutta myös paljon muuta. Kuten sellainen kirjan sivun kokoinen läpinäkyvä lasi, johon tuli valo, että pystyy lukemaan pimeässä huoneessa ;) silloin tämä oli kova juttu! Myös tuli tietokoneelle hevospelejä jotka ovat nykyisen wowin nököisiä, mutta siinä hoidettiin ja koulutettiin omaa hevosta ja suoritettiin tehtäviä joista sai leveliä nousemaan. Ja näitä tuli jokaiselle vuoden ajalle. Tuli myös elokuvia ja pehmoleluja, myös hopeisia koriste hevosia. Että kyllä sieltä paljon muutakin tulee kun kirjoja! Ja kirjatkin olivat todella mielenkiintoisia, että jos oma lapsi haluaa ja on todella innoissaan näistä paketeista niin kannattaa sen verran tuhlata rahaa oman lapsen eteen!

    • Anonyymi

      Ja minä yritän etsiä kuka on julkaisija , mistä voi tilata lapsenlapselle kun hän haluaa pollux paketteja ? En löydä täältä. Onko ketään joka voisi neuvoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe