Vm-97 Galant 2.0 16V sohc koneella. Antaa vika koodin 23 elikkäs nokka-akselin asentotunnistinta herjaa. Vastusmittarilla käikälettä mittailin eikä yksikään kolmesta liittimestä ole toisiinsa millään lailla yhteydessä. Tietäskö joku mitä sieltä pitäs tulla että vois varmasti tietää osan rikkoontuneisuuden.
On vaan aika kallis osa (135€ mitsulla kun ei muualta saa) ostaa turhaan jos vika onkin muualla...
Galant nokka-akselin asentotunnistimen mitta arvoja?
4
481
Vastaukset
- hessu.
eikös tuollaisia löytyisi purkamolta hieman inhimillisempään hintaan?
- Pete_H
Ei ole noita ihan yhtä paljon kuin Corolloita... Aika vähissä purkaamoillakin. Alunperin kovin vähän myyty tänne.
- luottaa
Jos auto herjaa vain yhtä vikakoodia ja eikä siellä ole tusina erilaisia, niin kyllä siihen silloin kannattaa luottaa. Jos niitä koodeja on hirveä määrä, niin silloin voi epäillä, että onko ECU ihan älyillään. EA korin Galanteissa en ole kyllä koskaan kuullut, että olis vielä yksikään ECU hajonnu, mutta noita asentotunnistimia olen kyllä muutaman kuullut hajoavan. Eihän tuon osan hinta vielä aivan mahdottomalta tunnu, että kantsii ostaa uusi, niin ei tarvi ainakaan heti olla sitä uusimassa. Mutta onhan tuolla koneella olevia Galluja kyllä autovahinkokeskuksessa muutamia nähny ja tuohan on kuitenkin yleisin kone millä EA Gallua on myyty. Itsellä semmonen GDI ja siihen ovat osat tarvikeliikkeissä aika harvinaisia ja vielä vähemmän niitä löytyy purkaamoilta ja autovahinkokeskuksista ;)
- Pete_H
uuden osan hintaan 44e ovelle toimitettuna. Kiva osa... löytyy monesta mitsun mallista, mazdoista, chryslereistä ja jopa suzuki vitarasta sama... kukaan vaan ei oikeen osaa yhdistää mistä kaikista, kun kaikilla on omat varaosanumero järjestelmät...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892