Joo, terve vaan kaikille!
En tiedä, miten ihmeessä Microsoft alkoi tyrkyttää ihmisille käyttöjärjestelmä Vistaa. Kyllä niin hanurista on.
Mutta asiaan. Power point viewer 2007 koneella, eikä se toimi. Muistaakseni joskus aiemmin pystyin .ppt tiedostoja katsomaan, mutta en enää. En tiedä mitä on tapahtunut tai olenko tiedostamattani säädellyt jotain.
Gmailista pystyn joitain esityksiä katsomaan, mutta ne eivät aukea Power Poit Viewerilla vaan jollain muulla ohjelmalla (en nyt muista mikä, ehkä joku Googlen oma..).
Jos olen tehnyt jotain tyhmää, niin osaako joku sanoa, miten ppviewerin saa taas toimintaan? Olen myös asentanut viewerin uudestaan Microsoftin sivuilta, edennyt ohjeiden mukaisesti ja saanut ilmoituksen, että asennus on valmis. Kuitenkaan ei toimi.
Nyt on vielä opiskelut alkamassa, ja pitäisi päästä näkemään kurssimateriaalia verkosta.
Kaikesta avusta kiittäen.
Power Point Viewer
Hukka perii kohta
1
757
Vastaukset
- compatibility
Yhteensopivuuspaketti:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466&displaylang=en
Kielen osannet vaihtaa sopivaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu756032Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275597Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213148- 1832654
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2692586- 202263
- 1041619
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3801509- 751353
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171236