Tammisen puolikuollutta haamua, vaan nuiji konkurssi Sportista paskat pihalle selvin numeroin.
http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=2-4&ID=164581
TuTo ei pelännyt
6
289
Vastaukset
- Divari is Good
On Spåran niskassa jo hengittämässä. Sanokaa mun sanoneen, että Tampio Tamminen ei vedä tota ryhmää kevääseen asti.
- Hirttomies
On vieläkin enemmän ollut sekaisin kun tammukka sanoi irti heidän pelianalyytikkonsa, joka sitten siirtyi RoKin palvelukseen vapaaehtoistyöntekijäksi. Menetti tärkeän ja osaavan miehen, joka teki hyvää taustatyötä.
- TOWERi
Toverit ja kansalaiset,
haluaisin vielä kiittää kaikkia teitä kateellisia kirjoittajia, vahingoniloisia hölmöläisiä ja valuuttakapeikossa olevia Tovereita sekä erityisesti Turussa asuvia Turun Tovereita.
Vaasan Sport:n valmentajana jatkaa kauden loppuun Tamminen halusitte tai ette. Loppukausi pelataan kaukaloissa eikä suinkaan netissä tai kotisohvilla. Jaksakaa kauden loppuun niin saatte nähdä mikä joukkue jaksaa ja pysyy kasassa.- Sportin konkursitoimikunta
Mutta ei lähelläkään mestaruuksia tai nousua mihingkään. Ehkä KooKoo voittaa mestaruuden, mutta ei nouse liigaan
- Divari is good
Sportin konkursitoimikunta kirjoitti:
Mutta ei lähelläkään mestaruuksia tai nousua mihingkään. Ehkä KooKoo voittaa mestaruuden, mutta ei nouse liigaan
Mähän sanoin ton jo 12.1., että Tampio ei kevättä Vaasassa näe.
- divari is good
Divari is good kirjoitti:
Mähän sanoin ton jo 12.1., että Tampio ei kevättä Vaasassa näe.
Toverit ja kansalaiset,
haluaisin vielä kiittää kaikkia teitä kateellisia kirjoittajia, vahingoniloisia hölmöläisiä ja valuuttakapeikossa olevia Tovereita sekä erityisesti Turussa asuvia Turun Tovereita.
Vaasan Sport:n valmentajana jatkaa kauden loppuun Tamminen halusitte tai ette. Loppukausi pelataan kaukaloissa eikä suinkaan netissä tai kotisohvilla. Jaksakaa kauden loppuun niin saatte nähdä mikä joukkue jaksaa ja pysyy kasassa.
Tossa yhden Vaasa pojkenin povaus 17.1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76868Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99812Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684