Tammisen puolikuollutta haamua, vaan nuiji konkurssi Sportista paskat pihalle selvin numeroin.
http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=2-4&ID=164581
TuTo ei pelännyt
6
264
Vastaukset
- Divari is Good
On Spåran niskassa jo hengittämässä. Sanokaa mun sanoneen, että Tampio Tamminen ei vedä tota ryhmää kevääseen asti.
- Hirttomies
On vieläkin enemmän ollut sekaisin kun tammukka sanoi irti heidän pelianalyytikkonsa, joka sitten siirtyi RoKin palvelukseen vapaaehtoistyöntekijäksi. Menetti tärkeän ja osaavan miehen, joka teki hyvää taustatyötä.
- TOWERi
Toverit ja kansalaiset,
haluaisin vielä kiittää kaikkia teitä kateellisia kirjoittajia, vahingoniloisia hölmöläisiä ja valuuttakapeikossa olevia Tovereita sekä erityisesti Turussa asuvia Turun Tovereita.
Vaasan Sport:n valmentajana jatkaa kauden loppuun Tamminen halusitte tai ette. Loppukausi pelataan kaukaloissa eikä suinkaan netissä tai kotisohvilla. Jaksakaa kauden loppuun niin saatte nähdä mikä joukkue jaksaa ja pysyy kasassa.- Sportin konkursitoimikunta
Mutta ei lähelläkään mestaruuksia tai nousua mihingkään. Ehkä KooKoo voittaa mestaruuden, mutta ei nouse liigaan
- Divari is good
Sportin konkursitoimikunta kirjoitti:
Mutta ei lähelläkään mestaruuksia tai nousua mihingkään. Ehkä KooKoo voittaa mestaruuden, mutta ei nouse liigaan
Mähän sanoin ton jo 12.1., että Tampio ei kevättä Vaasassa näe.
- divari is good
Divari is good kirjoitti:
Mähän sanoin ton jo 12.1., että Tampio ei kevättä Vaasassa näe.
Toverit ja kansalaiset,
haluaisin vielä kiittää kaikkia teitä kateellisia kirjoittajia, vahingoniloisia hölmöläisiä ja valuuttakapeikossa olevia Tovereita sekä erityisesti Turussa asuvia Turun Tovereita.
Vaasan Sport:n valmentajana jatkaa kauden loppuun Tamminen halusitte tai ette. Loppukausi pelataan kaukaloissa eikä suinkaan netissä tai kotisohvilla. Jaksakaa kauden loppuun niin saatte nähdä mikä joukkue jaksaa ja pysyy kasassa.
Tossa yhden Vaasa pojkenin povaus 17.1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440