Onko S-pankista

rahat lähtenyt

Onko S-pankista lähtenyt paljon rahaa pois kun lakivat prime korkoa. Tuntuu vähän siltä kun ovat laittaneet yhden ja kahden vuoden uudet korkotarjoukset.

15

954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OKHX

      ... S-tuottotilin korko laski 1,5% -> 1,25%.

      Ainakin minun kohdallani raha alkoi valua S-pankista pois. Nyt yrittävät tarjota määräaikaisia, mutta ne eivät vielä ole täysin kilpailukykyisiä. Mutta jos vähän vielä petraavat niiden korkoja, niin rahavirta S-tuottotililtä voi jäädä omaan pankkiin.

      • 117

        S-Pankki oli tuottotilinsä kanssa harkitun ovela. Oli mainosta pari kuukautta joka paikassa tuosta 1,5 %:n korosta. Saatiin varmaan rahaa lisää sisään. Sitten kesken kaiken yllättäen ilmoitettiin, että korko putoaa 1,25 %:iin. No, rahathan ovat vapaasti siirrettävissä minne vaan tarpeen mukaan.


    • 26

      missä muualla saisi enemmän ?

      ainakaan Osuuspankissa ja Nordeassa ei saa sitä kun S-pankissa ja jos em. kokonaan sitoutuu, niin kalliiksi tulee useine kuluineen.

      tietysti, Sampo tarjosi marraskuussa 2 % päiväsaldolle vapaasti nostettavalle ja talletettavalle säästötiliä vuodeksi, mutta kuka ei tiliä avannut, on keinot vähissä.

      • OKHX

        ... ovat ihan hyviä vaihtoehtoja. Ja Nooan SP on myös nyt S-pankkia parempi. Mainitsemasi OP ja Nordea ovat todella lähes kaksi huonointa tällä hetkellä eikä Sampopankkikaan hurraita ansaitse.


      • .
        OKHX kirjoitti:

        ... ovat ihan hyviä vaihtoehtoja. Ja Nooan SP on myös nyt S-pankkia parempi. Mainitsemasi OP ja Nordea ovat todella lähes kaksi huonointa tällä hetkellä eikä Sampopankkikaan hurraita ansaitse.

        https://www.saastopankki.fi/VerkkopalvelutWeb/index.jsp?B=4405

        "Juhlatalletus
        Nooan Juhlatalletuksesta saat juhlavan 3,00 % vuotuisen koron 3-12 kk talletukselle, kun sijoitat 50 % summasta talletukseen ja 50 % Nooan tarjoamiin rahastoihin*, eläke- tai säästövakuutukseen. ,,,,"
        --------------------------------------------------------------
        Vai Noalla jotain, ihmettelen, mainos, tai pankin nimi on jotenkin osunut kansaan,
        mutta vuosia seuranneena en ole sieltä hyvää tarjousta nähnyt.

        En ole saanut ko. pankkiryhmästäkään edullisia tarjouksia , vaikka pankinjohtajaa myöten ovat rahojani kalastelleet useamminkin,
        toki silloin pidin, kun oli 25 t€ talletussuoja, mutta aina muualla sain useamman kympän parempaa korkoa ja paremmilla ehdoilla.


      • OKHX
        . kirjoitti:

        https://www.saastopankki.fi/VerkkopalvelutWeb/index.jsp?B=4405

        "Juhlatalletus
        Nooan Juhlatalletuksesta saat juhlavan 3,00 % vuotuisen koron 3-12 kk talletukselle, kun sijoitat 50 % summasta talletukseen ja 50 % Nooan tarjoamiin rahastoihin*, eläke- tai säästövakuutukseen. ,,,,"
        --------------------------------------------------------------
        Vai Noalla jotain, ihmettelen, mainos, tai pankin nimi on jotenkin osunut kansaan,
        mutta vuosia seuranneena en ole sieltä hyvää tarjousta nähnyt.

        En ole saanut ko. pankkiryhmästäkään edullisia tarjouksia , vaikka pankinjohtajaa myöten ovat rahojani kalastelleet useamminkin,
        toki silloin pidin, kun oli 25 t€ talletussuoja, mutta aina muualla sain useamman kympän parempaa korkoa ja paremmilla ehdoilla.

        ... tuossa Nooan juhlatarjouksessa on vikana?? Vallankin kun rahastot ovat noususuunnassa. Rahastotarjonta tosin on aika suppea noilla säästöpankeilla.

        Lisäksi Nooasta saa nyt 10000e:n taletukselle 1,5% (6kk). Sofiassa tosin 1,89%. Mutta S-pankilla alle 1,2%


      • otsikoija

        Kysy Tapiola pankista! Siellä sentähä neuvotellaan!


      • .
        otsikoija kirjoitti:

        Kysy Tapiola pankista! Siellä sentähä neuvotellaan!

        "Kysy Tapiola pankista! Siellä sentähä neuvotellaan! "

        heh,
        olen vuosia kysellyt, kun naapurissa on ja samoista ovista kuljetaan,
        vain yksi talletus on olut kohtalainen tässä viiden vuoden aikana.

        kerroppas edes yksi mitä suosittelet ?


    • tietysti siirsin

      siirsin FIM taasen kaikki perheen ja perikunnan rahat,
      rahahan liikkuu helpolla ja nopeasti.

      on ollut siellä tilit jo Glitnirin ajoilta, aina ovat maksaneet hieman parempaa aivan vapaasti nostetavalle kuin muut,
      tilin nimi vain muuttuu usein, nyt se on PARKKITILI

      • huomioitava

        FIM Parkkitilistä kannattaa huomioida, että siinä on vain neljä kertaa vuodessa mahdollista nostaa tilitä rahaa vapaasti. Tämän jälkeen menee 1 % maksua nostettavasta summasta. Lisätalletuksia voi sen sijaan tehdä vapaasti ja korko lasketaan päiväsaldolle ja lisätään pääomaan kuukausittain.

        S-Pankin tuottotilillä ei ole mitään rajoitutuksia nostokerroille ja on maksutonta joka kerta. Sopii siis jatkuviinkiin rahojen talletuksiin ja nostoihin paremmin kuin FIM:n tili.

        Itselläni on ollut tapana työnnellä aika useinkin S-Pankin tilille vähätkin ylimääräiset käyttötileiltä kuukaudeksikin ja siirtää niitä taas käyttötilille tarpeen mukaan. Siis dynaamista hommaa, josta ei kyllä valtavasti näin matalilla korkotasoilla hyödy, mutta aina siitä joku euro kuitenkin vuodessa syntyy.


      • OKHX
        huomioitava kirjoitti:

        FIM Parkkitilistä kannattaa huomioida, että siinä on vain neljä kertaa vuodessa mahdollista nostaa tilitä rahaa vapaasti. Tämän jälkeen menee 1 % maksua nostettavasta summasta. Lisätalletuksia voi sen sijaan tehdä vapaasti ja korko lasketaan päiväsaldolle ja lisätään pääomaan kuukausittain.

        S-Pankin tuottotilillä ei ole mitään rajoitutuksia nostokerroille ja on maksutonta joka kerta. Sopii siis jatkuviinkiin rahojen talletuksiin ja nostoihin paremmin kuin FIM:n tili.

        Itselläni on ollut tapana työnnellä aika useinkin S-Pankin tilille vähätkin ylimääräiset käyttötileiltä kuukaudeksikin ja siirtää niitä taas käyttötilille tarpeen mukaan. Siis dynaamista hommaa, josta ei kyllä valtavasti näin matalilla korkotasoilla hyödy, mutta aina siitä joku euro kuitenkin vuodessa syntyy.

        ... ei haittaa todellakaan yhtään mitään, kun pitää käyttörahat muualla.


      • 32
        OKHX kirjoitti:

        ... ei haittaa todellakaan yhtään mitään, kun pitää käyttörahat muualla.

        näin on, minäkin pidän käyttörahat sammon säästötilillä,
        2 % päiväsaldolle.

        niitä vaihtoehtoja on vain vähäsen, tuollakin 100 000 € katto


      • Pilkunfiilaaja
        32 kirjoitti:

        näin on, minäkin pidän käyttörahat sammon säästötilillä,
        2 % päiväsaldolle.

        niitä vaihtoehtoja on vain vähäsen, tuollakin 100 000 € katto

        ...Sampopankin asiakas, kannattaisi tietää, että Sampo on suomalainen konserni, joka on muunmuassa Nordean suurin omistaja. Sampopankki taas on tanskalainen pankki, joka on osa Danske pankkia.


      • käteisvarat turvassa
        Pilkunfiilaaja kirjoitti:

        ...Sampopankin asiakas, kannattaisi tietää, että Sampo on suomalainen konserni, joka on muunmuassa Nordean suurin omistaja. Sampopankki taas on tanskalainen pankki, joka on osa Danske pankkia.

        se riittää,
        ei vaikuta kuka omistaa,
        kunhan tulee korkoa ja ovat turvassa


      • Pilkunfiilaaja
        käteisvarat turvassa kirjoitti:

        se riittää,
        ei vaikuta kuka omistaa,
        kunhan tulee korkoa ja ovat turvassa

        ... ollut kysymys !

        Vaan siitä, että kirjoittaja ei edes tiedä, missä pankissa hänen 2%:n tilinsä on. Kertoi sen olevan Sammossa, vaikka se oletettavasti on Sampopankissa. Tuo Sampo kun viittaa enemmän Nordeaan ja Sampopankki Danske Bankiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe