G-piste

Tyce25

Olen 25-vuotias vakituisessa parisuhteessa elävä nainen. Elämässä kaikki on hyvin ja tuntuu kummalta murehtia näin pientä yksityiskohtaa mutta...

Mikä juttu siinä g-pisteessä on?? Olen lopen kyllästynyt etsimään sitä, koska se vaikuttaa olevan täysin tuloksetonta. Kuinka haaveilenkaan tajunnan räjäyttävästä orgasmista joita tällä palstalla hehkutetaan, mutta sitä ei sitten kai tule kun ei löydy g-pistettäkään.

Orgasmit, joita yleensä saan, ovat välillä voimakkaampia, välillä laimeampia. Tuntuvat toki hyvältä. Mutta mistään ilotulituksesta on turha puhua. Tuottaako g-pisteen hyväily todella paljonkin voimakkaamman orgasmin kuin klitan hyväily?

Olemme mieheni kanssa leikkimielisesti etsineet g-pistettäni viimeiset vuodenpäivät, mutta tuloksetta. Olen tuntevinani emättimen etuseinällä jokseenkin karhean tuntuisen hiukan ulonevan kohdan, mutta sen koskettelu ei missään nimessä tunnu hyvältä. Olemme olleet kärsivällisiä ja yrittäneet kerta toisensa jälkeen vähän kauemmin, mutta aina on pakko ottaa takapakkia ja tehdä jotain muuta, koska sen kohdan koskettelu tekee enemmänkin kipeää kuin hyvää. Tämä ei ole muuttunut vuoden aikana.

Olen tuntevinani samantapaisen kohdan (ei niin karhea) syvemmällä emättimessä, mutta sinne ei oikein yletä sormella. Yhdynnässä tunnen kyllä kun penis osuu siihen, muttei sekään saa aikaan minkäänlaisia tuntemuksia, tunne on ennemminkin ikävä.

Outoa kylläkin, parhaan orgasmini saan yhdynnässä jos ensin klitorista on ärsytetty ja lopulta pannaan lujaa minuutti tai kaksi. Tällöin laukean eikä klitorisärsytystä enää tarvitse. Tuntuu kuitenkin siltä, että orgasmi lähtee ikäänkuin emättimen suulta (ensimmäisen sentin tai kahden) osalta, jossa ei todellakaan ole mitään pahkuroita (g-piste) eikä myöskään penis hankaa klitorista.

Olisi kiva kuulla kommentteja tai kokemuksia. G-pisteteoriaa en välitä kuulla koska olen lukenut näitä juttuja ihan riittävästi ja niiden perusteella juuri etsinyt omaani. Parasta on nyt varmaan unohtaa koko g-piste ja antaa sen tulla "esiin" sitten ajan kanssa...

23

14916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sami

      Valitettavasti g-pisteen löytyminen/oleminen on yksilöllistä. Turhaan sitä tuheroa rapsuttelee, jos sitä ei kertakaikkiaan ole. Uskon että olisitte jo löytäneet sen jos se sielä olisi.

    • Jormis

      Se löytyy heti, jos se on olemmassa! Mä kun tunnistan se keskisormella, löydän sen heti! Kyllä siitä mun nykyinen nainen saa räjähtävän orgasmin!

      Se on noin 6-8 senttiä vatsan puolella, ja erottuu kyllä jos sitä hieroo! Toivotaan onnea!

      • yksilöllistä

        Ei me kaikki naiset olla samanlaisia.
        Minulla on itsestäni katsottuna g-piste
        oikella ylhäällä.Poikaystävä jos on päällä
        pitää hänen työntyä hänestä päin katsottuna
        vas ylhäälle.Nauraen olenkin pyytänyt hänen työntymään klo11 suuntaan,jos hän on päälläni.
        Minulla on niin sanottu etupimppi,..me naiset ollaan erilaisia,olen onnellinen kun saan sekä vagina- että klittaorkkuja.


    • :DDDD

      Liika yrittäminen vie tunnon ja hommaan tulee tuhertamisen maku. Tunnetta peliin ja yritykset seis. Ex tempore vaan avoimesti ja estottomasti.

      Jos ei muu auta niin mies vaihtoon, sillä et rakasta nykyistäsi tarpeeksi ja elämä solahtaa hukkaan.

      • Ninnu

        Tuskin miehen vaihto auttaa, koska kysehän ei ollut miehestä jos kirjoittaja ei itsekään löydä omaa g-pistettä!! Rakkautta varmasti riittää, tuskin he muuten oisivat näin pitkään yrittäneet.

        Mielestäni kirjoittaja voi unohtaa koko g-pisteen olemassaolon, koska kysehän on molemminpuolisesta rakkaudenosoittamisesta sekä mielihyvän tuottamisesta eikä sitä yhdellä g-pisteellä saa aikaan.

        Sinuna :DDDD en menisi sanomaan "tunnetta peliin", koska sitä ilmiselvästikin on tällä pariskunnalla; tuskin he muuten tätä yrittäisivätkään!!


      • :DDDD
        Ninnu kirjoitti:

        Tuskin miehen vaihto auttaa, koska kysehän ei ollut miehestä jos kirjoittaja ei itsekään löydä omaa g-pistettä!! Rakkautta varmasti riittää, tuskin he muuten oisivat näin pitkään yrittäneet.

        Mielestäni kirjoittaja voi unohtaa koko g-pisteen olemassaolon, koska kysehän on molemminpuolisesta rakkaudenosoittamisesta sekä mielihyvän tuottamisesta eikä sitä yhdellä g-pisteellä saa aikaan.

        Sinuna :DDDD en menisi sanomaan "tunnetta peliin", koska sitä ilmiselvästikin on tällä pariskunnalla; tuskin he muuten tätä yrittäisivätkään!!

        Kukin tyylillään. Toiselle riittää toisenlainen tunne kuin toiselle.

        Nykyisellä kokemuksellani en hyväksyisi itselleni mitään puolinaista. Jos jollekin riittää vähempi omapahan on asiansa.


      • aivan
        :DDDD kirjoitti:

        Kukin tyylillään. Toiselle riittää toisenlainen tunne kuin toiselle.

        Nykyisellä kokemuksellani en hyväksyisi itselleni mitään puolinaista. Jos jollekin riittää vähempi omapahan on asiansa.

        Usean kymmenen naisen jälkeen tapasin erään naisen joka todella osasi viedä minut pilviin mm. eturauhasta hyväilemällä. Nykyään vaadin tämän taidon osaamista jokaiselta kumppaniltani, muuten asiaa ei viereeni ole. Enkä ymmärrä miten joskus saatoin tyytyä vähempään. Sitä vain kuvitteli, et tää on ihan hyvää ennenkuin sai maistaa todellista herkkua.


      • kiinnostunut
        aivan kirjoitti:

        Usean kymmenen naisen jälkeen tapasin erään naisen joka todella osasi viedä minut pilviin mm. eturauhasta hyväilemällä. Nykyään vaadin tämän taidon osaamista jokaiselta kumppaniltani, muuten asiaa ei viereeni ole. Enkä ymmärrä miten joskus saatoin tyytyä vähempään. Sitä vain kuvitteli, et tää on ihan hyvää ennenkuin sai maistaa todellista herkkua.

        mites sitä eturauhasta sit hyväillään?


      • :DDDD
        kiinnostunut kirjoitti:

        mites sitä eturauhasta sit hyväillään?

        Peräsuolen kautta, etupuolelta sen pitäisi löytyä, aivan sormi etäisyydeltä.


    • Nainen-77

      Eli "kärsin" samasta ongelmasta kuin sinäkin. Olen elänyt siinä uskossa, että kyllä se g-piste jossain vaiheessa antaa kuulua itsestään, mutta olen jo alkanut luopua toivosta saada sellainen "tajunnan räjäyttävä" orgasmi. :o/
      Seksiä olen harrastanut n. 11 vuotta (olen 27 v.) ja vakituisessa parisuhteessa olen nykyisen mieheni kanssa elänyt nelisen vuotta. Tieten tahtoen g-pistettä ei olla metsästetty, mutta kyllä jossain alitajunnassa kuitenkin piilee odotus.... Itse olen yrittänyt joskus etsiä g-pistettä sormin, mutta en löydä minkäänlaista aluetta, joka muusta erottuisi.

      Pitää vain opetella nauttimaan täysillä siitä, mitä minulle on suotu. Tosin klitorisorgasmiakaan en todellakaan saa helpolla. Orgasmit tuntuvat usein olevan aika laimeita.

      Mutta... onneksi orkut eivät ole elämän tärkein asia! :o)

      • pepe

        voisin antaa sulle orgasmin... ;)


      • maku

        Selityksen maku on laimea orkkuisella suhteen yllä pitämisestä = onneksi orkku ei ole maailman tärkein asia.

        Kyllä se huippu tärkeäksi tulee siinä vaiheessa, kun saa kunnon orkkuja ja tajuaa mistä on jäänyt paitsi.

        27 vuotta ynnä muut ajat joita luettelit eivät ole seksielämän kannalta vielä kovin kummoisia lukuja. Itsestäni tuntuu, että G-piste tuli paremmin esille synnytyksen jälkeen, kun viimeisetkin rippeet immenkalvosta olivat poissa. Uskokaa tai elkää niin niitä on jäljellä ennen synnytystä tosi paljon, vaikka seksielämä olisi ollut hurjaakin.

        Joten G-pisteenetsijät senkun vaan alatte lasten tekoon, jospa seksielämä sen perästä syventyisi ja parantuisi. Jänniä onnellisuus ja hyväolo hormooneita jyllää päässä kummasti muutenkin noina aikoina.


      • dildo

        Osta dildo ja tutki itseäsi,takuulla sen G-pisteesi löydät,sormet eivät auta yhtään.


    • Kerttu

      siis g-pistehän ei ole sen kummempi asia kun kohta,jossa klitoriksen hermoja hermottuu runsaasti.Saatta anatomisista seikoista johtuen sijaita eri naisilla eri kohdissa. Toiset väittävät ettei koko pistettä tunnu ollenkaan ja voihan se niinkin olla. Itselläni kun on säpäkät sisäosat, ei pelkkä klittan hyväily yksin tai seurassa pelkästään riitä..

    • Näi o

      Sulla on patterit loppu sauvastasi, käy osta uudet tai sitte semmonen jorma että se g-piste LÖYTYY!Ihan vain vinkki vinkkinä ja niin pois päin

    • sileä

      Ei se g-piste ole aina kaikilla mikään kohouma
      vaginassa.Minulla se G-piste on syvällä,ihan sileää kohtaa on limakalvossa siinä.Ystävälläni on vaginan suuaukolla G-piste ja sekään ei ole mikään kohouma,yksilöllistä tämä on.Eräällä tutullani on sekä emättimen pohjassa G-piste ja sit vielä siinä suuaukolla,onnellinen hän!
      Vaginaorkku irtoaa helposti kuulema.
      Keskustele naisystäviesi kanssa tästä asiasta,
      jos rohkenet.

      Mikä estää ostamasta dildoa?
      Rohkeasti vaan kokeilee ja tutkimaan itseään.

    • Anonyymi

      Jokaisella naisella on g-piste emättimen sisällä. Se sijaitsee suurinpiirtein 4-6 cm etäisyydellä emättimen aukosta. Sen löytää helposti kun tunnustelee sormella/sormilla tai seksilelulla emättimen etuseinää tekemällä "kutsuvia" liikkeitä. G-piste- vibraattorilla löytää g-pisteen myös aivan varmasti.
      Itse en tiennyt g-pisteestä mitään 30-ksi asti, mutta kun sain sen tiedon niin myös löysin sen helposti.
      G-pisteen stimulointi antaa aivan mahtavia orgasmeja ja lisää runsaasti nesteen eritystä emättimestä eikä kivusta ole tietoakaan.
      Minulla g-pisteen hierominen aiheuttaa squirttaamista. Välillä nestettä valuu ja välillä roiskii useamman kerran yhden session aikana. En tiennyt siitäkään alle 30-kymppisenä.
      Tietyissä seksiasennoissakin g-piste saa hyvää stimulointia. Esim. Koira-asennossa.

    • Anonyymi

      Aloittajan olisi hyvä kokeilla seksiä parhaan naisystävänsä kanssa.
      Josko toinen nainen "löytäisi" oikeantavan hyväillä pimppiä.

      Kyseessä olisi siis täysin heteroseksiä vaikka molemmat naisia.
      Koska naisille tälläinen hellyys keskenään on hyväksyttävää.
      Eikä miehen tarvitse tuntea mitään uhkaa tilanteesta, eikä mustasukkaisuutta.

      Hellää ja kaunista sellainen ystävyys naistenkesken.

    • Anonyymi

      Naisen nautintopisteitä on muitakin kuin g-piste. Vaginan pohjukassa sijaitseva a-piste esim. on monille nautinnollisempi kuin g-piste. Tunnetaan myös nimellä deep spot, mikä se sitten olisikaan suomeksi. Itsekään en saa mitään kiksejä vaginan etuseinämän tekemisestä mutta tuolta syvältä saan voimakkaita nautintoaaltoja. Löytyi ekan kerran kun todella kiihottava uusi mieheni työnsi voimalla kahta sormea sisääni syvälle. Musta tuntuu että tuo a-piste jopa löytyy useammalta kuin g-piste. Google löytää paljon asiaa aiheesta ainakin englanniksi, jotain suomeksikin. Jotkut nauttivat a-pistern stimuloinnista niin paljon, että menettävät tajuntansa.

      • Anonyymi

        Ja deep spottejakin on tavallaan kaksi, toinen ennen kohdunkaulan ja toinen sen jälkeen. Selän puolellakin oli joku piste, peräaukon ja vaginan välissä. Sen avulla jotkut naiset laukeaa peppupanojen kautta.


      • Anonyymi

        ... siis vaginan etuseinän tökkimisestä eikä tekemisestä.


      • Anonyymi

        Monen naisen pitää olla aikalailla kiihottunut jotta löytyisivät nämä pisteet. Kiihotus nostaa ja avaa tuota vaginan pohjukkaa niin, että sen erogeenisten pisteiden stimuloiminen onnistuu helpommin. Ilman kiihotusta kohdunkaulan suun koskettelu voi tuntua ikävältä.


    • Anonyymi

      Tääl­­­t­ä löydä­­t nop­­­easti suku­pu­olt­a, suh­­­teita, tre­­­ff­­it 👉 http://3944333.com/H/Ww2h 👈

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      3770
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      592
      3549
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3472
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2199
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2171
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1947
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1927
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      170
      1694
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1381
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe