Mitä hyvää/huonoa em. puhelimissa? Kerro kokemuksia.
Pitäisi valita läppä/liuku/peruspuhelin
2
541
Vastaukset
- mie täältä
Peruskapulassahan ei oikeastaan ole mitään vikaa, ja siihenhän noita muita on hyvä verrata.
Läppäpuhelimen paras puoli lienee se, että näyttö on hyvin suojassa, ja että perustilassa puhelin on pienikokoinen. Huonoksi puoleksi lasken yleisen kömpelyyden ja joissain tapauksissa pieneksi jäävän näytön.
Liukumallisen kännykän hyvät puolet on kompakti koko ja se, että puhelinta (ainakin siis SEn malleja) pystyy hyvin pitkälle käyttämään läpän ollessa kiinni.
Kun vastaaminenkin on jotenkin "coolia", niin liululäpällinen on oma henk.koht. suosikki..=)- SE user
Simpukkamalli on aina ollut suosikkini, kun pysyy näyttö puhtaana ja näppäimet voivat olla isot. Kädessä sitä on myös helppo pitää.
Tällä hetkellä minulla on liukumallinen, josta olen samaa mieltä kanssasi käytön suhteen. Jos jotain huonoa pitäää keksiä, niin tekstailussa voi olla hieman etupainoinen, siitä pikku miinus =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673