Sanna-Maarit ilmoittaa iäkseen 18 vuotta ja on kotoisin Eräjärveltä!
Tiedätkö hänestä muuta, kuka on tuo Tuomas Koskelaa ihaleva naikkonen, jolle luoja on todella suonut vartalon ylläpidettäväksi?
Tavoitteleeko tyttö kenties mallin uraa, ujoksi itseään kutsuva Sannuska ei ainakaan kuvissa näytä pelkäävän viettelevää paljastelua kaikille miehille...
...mutta laittakaa lisää tietoja tytöstä jos henkilön tiedätte!!!
Kuka on ihana iltatyttö Sanna-Maarit?
11
3451
Vastaukset
- Ihailija-ukkomies
- yrjöt naamaan
ohh ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaahh......sannaaaaaaaaaaa...............
- viemäs..
tuomas koskelaa ihannoiva tyttö, mikähän mies mahtaa olla..peräkammarinpoika tietääkseni ;D
muistuttaa lähinnä transua tuo Sanna, rinnat jääneet narikkaan.. - Nooseevainn
Kateellisten ihmisten tekstiä on aina yhtä hauska lukea. :D
- Puffeli
No minen tiiä mutta en jaksas ennään millään lukia naamakirjaseinältä sitä jokapäivästä lirkuttelua. Vähemmän sitä myötähäpeää aiheuttavaa toitotusta ikuisesta rakkaudesta ja siirappiakaan ei tarttis ihminen ihan niin paljoa. Eräs tuttu nimittäin seurustelee ko. typykän kanssa. Ja siellä julistetaan sitä rakkautta videoilla ja kuvilla ja kirjoituksilla ainakin sen seitsemän kertaa per vuorokausi.
- turkinpippuri22
Joo puffeli tunnen sun tuskan tuolla naamakirjassa, tuttu tosiaan seurustelee ton kanssa.
- JK
ENNLAITA
- THE DON MIKE
No mitäs vikaa rakkaudessa muka on ? :DDDD Ihme asenneongelma useilla. Mut ei oo mun tai mun kullan päänsärky.
- "Tumppi" & Sannuska
"Mun tai mun kullan"
itse pariskunta täällä kommentoi ja lukee ;) - Ihailija69
Tuo sannahan voitti tuon superbikers tyttö kilpailun ym. linkissä! :O
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1114967Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493282Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853019- 811757
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku201589Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411520450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1151396Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1151083- 161079
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431047