Sanna-Maarit ilmoittaa iäkseen 18 vuotta ja on kotoisin Eräjärveltä!
Tiedätkö hänestä muuta, kuka on tuo Tuomas Koskelaa ihaleva naikkonen, jolle luoja on todella suonut vartalon ylläpidettäväksi?
Tavoitteleeko tyttö kenties mallin uraa, ujoksi itseään kutsuva Sannuska ei ainakaan kuvissa näytä pelkäävän viettelevää paljastelua kaikille miehille...
...mutta laittakaa lisää tietoja tytöstä jos henkilön tiedätte!!!
Kuka on ihana iltatyttö Sanna-Maarit?
11
3336
Vastaukset
- Ihailija-ukkomies
- yrjöt naamaan
ohh ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaahh......sannaaaaaaaaaaa...............
- viemäs..
tuomas koskelaa ihannoiva tyttö, mikähän mies mahtaa olla..peräkammarinpoika tietääkseni ;D
muistuttaa lähinnä transua tuo Sanna, rinnat jääneet narikkaan.. - Nooseevainn
Kateellisten ihmisten tekstiä on aina yhtä hauska lukea. :D
- Puffeli
No minen tiiä mutta en jaksas ennään millään lukia naamakirjaseinältä sitä jokapäivästä lirkuttelua. Vähemmän sitä myötähäpeää aiheuttavaa toitotusta ikuisesta rakkaudesta ja siirappiakaan ei tarttis ihminen ihan niin paljoa. Eräs tuttu nimittäin seurustelee ko. typykän kanssa. Ja siellä julistetaan sitä rakkautta videoilla ja kuvilla ja kirjoituksilla ainakin sen seitsemän kertaa per vuorokausi.
- turkinpippuri22
Joo puffeli tunnen sun tuskan tuolla naamakirjassa, tuttu tosiaan seurustelee ton kanssa.
- JK
ENNLAITA
- THE DON MIKE
No mitäs vikaa rakkaudessa muka on ? :DDDD Ihme asenneongelma useilla. Mut ei oo mun tai mun kullan päänsärky.
- "Tumppi" & Sannuska
"Mun tai mun kullan"
itse pariskunta täällä kommentoi ja lukee ;) - Ihailija69
Tuo sannahan voitti tuon superbikers tyttö kilpailun ym. linkissä! :O
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566799Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313926Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101858- 591848
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1911438- 811431
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731081Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213974- 48969
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa223936