Kepu tarvitsee jämäkän ja rehellisen johtajan. Paavo on luotettvin mahdollinen mitä kepusta löytyy. Ei ajattele omaa etuaan, vain kepun parasta. Pohjoisen poika ei venkoile, Pate on paras Keskustalle! Paavolla on jo suhteet itään, tosin osa on jo ehtinyt kuolla pois. Paavon johdolla Suomi takaisin kepun loistoaikoihin.
Väyrynen kepun ruoriin!
18
173
Vastaukset
- valita.
myös Pekkarinen on kova luu, joka tapauksessa kokenut politiikko johtoon tässä tilanteessa, pehmoiluun ei nyt ole varaa.
- nerous
kova keputroikka jotka yhdessä näyttävät kepu suunnan p väyrynen a jäätteenmäki m pekkarinen k juhantalo s kääriäinen. varalle j mieto t karpela e aho
- pelosta
nerous kirjoitti:
kova keputroikka jotka yhdessä näyttävät kepu suunnan p väyrynen a jäätteenmäki m pekkarinen k juhantalo s kääriäinen. varalle j mieto t karpela e aho
pitäisiköhän antaa vähän tasoitusta ja nimittää vaikka Lipposen keskustan ryhmä huoneen siivoojaksi
- nerous
pelosta kirjoitti:
pitäisiköhän antaa vähän tasoitusta ja nimittää vaikka Lipposen keskustan ryhmä huoneen siivoojaksi
kait sinäki käsität että kepu joutuu ikuiseen oppositioon suomessa on liika kauon ollu sosialisteja ja kommunisteja hallituksessa siitä päästään 2011
- keskustan
nerous kirjoitti:
kait sinäki käsität että kepu joutuu ikuiseen oppositioon suomessa on liika kauon ollu sosialisteja ja kommunisteja hallituksessa siitä päästään 2011
ääni vyöryn jälkeen mennään vielä linnaan että heilahtaa ja maa kiittää
- nerous
keskustan kirjoitti:
ääni vyöryn jälkeen mennään vielä linnaan että heilahtaa ja maa kiittää
aikanaan tuomioistuimen kautta
- tarvita
nerous kirjoitti:
aikanaan tuomioistuimen kautta
kansan antama valtuutus riittää
- ei saatana!
nerous kirjoitti:
Tyhjäpäät riittää jo!
- nerous
ei saatana! kirjoitti:
Tyhjäpäät riittää jo!
eikö noi oo kaikki tyhjä päitä niinku jostain sketsisarjasta
- mutta.
ei saatana! kirjoitti:
Tyhjäpäät riittää jo!
taidatkin olla niitä miehiä
- tuosta
pahalta kyllä vaikuttaa
- Paavo voi
luotsata meidät takaisin 1970-luvulle, parhaimmalle brezhneviläisyyden ajalle. Ja olen aivan varma, että myös toveri Leonid jo hymyilee haudassaan siellä Kremlin muurin reunalla, jonne hänet haudattiin punaisessa arkussaan
Oli se varmasti raskasta aikaa Paavollekin, se Brezhnevin kuolema.- koettakaa
nyt siirtyä tähän päivään vai täytyykö potkia persuulle ei ihme että opposition kannatus on pohjamudissa
- hätäkö tässä
koettakaa kirjoitti:
nyt siirtyä tähän päivään vai täytyykö potkia persuulle ei ihme että opposition kannatus on pohjamudissa
Paavo tulee ja jyrää kokemuksellaan
- tulee.
tiukka äänestys.
- kankikova
Missä Pekkarisen morsian on
Tuleeko skandaaleja?
Väyrysellä ei naisseikkailuja! - pankkocoyboy
kankikova kirjoitti:
Missä Pekkarisen morsian on
Tuleeko skandaaleja?
Väyrysellä ei naisseikkailuja!tykkääki pankko cowboysta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802