Maksusuunnitelma

vipdoctor

Millaisia maksusuunnitelmia olette saaneet tehtyä isompiin vippeihin, esim 700-800 euron vipit ja mikä perintäyhtiö kyseessä? Tarvitsisi tietää kun menee varmaan perintään iso vippi

17

4451

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 313131313131313131313131

6 erää on maksimi kaikilla firmoilla.. Aktiv kapital on aina ollut sysi paska. Nyt tuli kuitenkin ainalainan 700e vipistä perintäkirje. Ilmeisesti systeemit muuttuneet, kirjeessä ei lue enää perintä, lukee vain aktiv kapital.. Soitin sinne ja kysyin maksusuunnitelmaa niin nuori fiksun oloinen nainen sanoi että onnistuu 6 erään jakaa, yhden erän osuus n. 155e jos en väärin muista. Oli kyllä ilonen ylläri, ennen ovat suostuneet max. Neljään erään ja palvelu ollut ihan hanurista. Nyt oli kuitenkin todella kohtelias asiakaspalvelija.. Mä kuitenkin suosittelen reissuluottoa, heidän kanssaan saa sovittua maksusuunnitelman suoraan eikä sieltä tule kuin yksi kirje jolla maksetaan kaikki erät.. Ei ahdista niin kun ei tule joka kuukausi uutta kirjettä.. Maksusuunnitelmaa pitää vaan pyytää viimeistään vipin eräpäivänä. Kannattaa muuten ottaa se vippi sellasesta paikasta mistä tulee vaan yksi lasku. Eli ei esim. Ferratumilta, sieltähän tulee 3 laskua joissa eräpäivät 30pv välein, joudut tekemään kaikista erikseen maksusuunnitelman ja siitä tulee turhaan lisää kuluja..

• Perintälait uusiksi

6 erää ei ole maksimi kaikilla firmoilla. Aktiv Kapitalin periaatteet ovat aika erikoisia. Osasuorituksen aksukehotuksen maksettuani koko loppuvelka lankesi maksuun, vaikka odotin saavani normaalin eräkirjeen postitse. Erikoista toimintaa. Loppuvelka luvattiin jakaa kahteen erään. "Nämä ovat sellaisia pikavippejä". Kyllä, mutta perintälakia on noudatettava! Ferratumilla on hyvä perintätoimisto, Svea Perintä Oy, joka on ehdottomasti paras kaikista perintätoimistoista, joiden kanssa olen joutunut tekemisiin...Yhdistävät Ferratumin laskut, jos näin pyytää. Kuluttaja-asiamieheen (www.kuluttajavirasto.fi, klikkaa kohtaa yhteystiedot vaaleanpunaisessa palkissa!) ja jopa sen oikeusturvaneuvontaan kannattaa
        ottaa yhteyttä epäselvissä tapauksissa välittömästi.

• 1317

Vippiluotto suostui myös suoraan maksusuunnitelmaan. Oli muistaakseni 180 eur/kk ja vippi oli 800.

• 3131313131313131313131313131

Jep, vippiluottohan taitaa olla samaa lafkaa kun tuo reissuluottokin.. Ainakin molempien lainahakemukset lähetetään samaan numeroon..

• Salatiede
        3131313131313131313131313131 kirjoitti:

Jep, vippiluottohan taitaa olla samaa lafkaa kun tuo reissuluottokin.. Ainakin molempien lainahakemukset lähetetään samaan numeroon..

noudattamaan, tulee maksuvaatimuskirje WS-Perintä / WestStar Oy:stä, joka sekin on näiden kahden kuoman touhuja.
        http://www.inoa.fi/tuntematon/WestStar Oy/LAHTI/vastuuhenkilot/2025423/
        http://www.talouselama.fi/uutiset/article352089.ece
        Erikoista tässä on se, ettei maksuvaatimuksessa olevaa 03-alkuista puhelinnumeroa löydy esim. Enirosta. Ensimmäisen kerran törmään tällaiseen salamyhkäisyyteen.

• odottelija
        Salatiede kirjoitti:

noudattamaan, tulee maksuvaatimuskirje WS-Perintä / WestStar Oy:stä, joka sekin on näiden kahden kuoman touhuja.
        http://www.inoa.fi/tuntematon/WestStar Oy/LAHTI/vastuuhenkilot/2025423/
        http://www.talouselama.fi/uutiset/article352089.ece
        Erikoista tässä on se, ettei maksuvaatimuksessa olevaa 03-alkuista puhelinnumeroa löydy esim. Enirosta. Ensimmäisen kerran törmään tällaiseen salamyhkäisyyteen.

Olen törmännyt kyseiseen WS-perintään ja kauhukseni totesin, että heidän perintäkulut ovat utopiaa, ei kellään muulla yhtiöllä samanlaisia summia. Olin yhteydessä lakimieheen ja hän neuvoi riitauttamaan perinnän, hänen mielestään perintäkulut aivan liian suuret. Nyt sitten selvisi tuosta ylläolevasta linkistä, että samat hemmot omistavat pikavippiyhtiöt sekä perintäfirman, tästä tulee mielenkiintoinen kunhan menee oikeuteen asti. Katsotaan miten käy...mutta taisten tätä paskaa vastaa enkä maksa yli 200 euron perintäkuluja pienestä 200 euron lainasta.

• Jässikkäkö
        odottelija kirjoitti:

Olen törmännyt kyseiseen WS-perintään ja kauhukseni totesin, että heidän perintäkulut ovat utopiaa, ei kellään muulla yhtiöllä samanlaisia summia. Olin yhteydessä lakimieheen ja hän neuvoi riitauttamaan perinnän, hänen mielestään perintäkulut aivan liian suuret. Nyt sitten selvisi tuosta ylläolevasta linkistä, että samat hemmot omistavat pikavippiyhtiöt sekä perintäfirman, tästä tulee mielenkiintoinen kunhan menee oikeuteen asti. Katsotaan miten käy...mutta taisten tätä paskaa vastaa enkä maksa yli 200 euron perintäkuluja pienestä 200 euron lainasta.

Ovat varmaan kiinnostuneita tapauksesta. Siellä ei tarvitse omalla nimellä esiintyä, mutta aihe varmasti kiinnostaa isoa joukkoa.
        Liekö muita vastaavia tapauksia, että sekä vippasfirma että perintätoimisto ovat samojen jässiköiden käsissä.
        Itse en tunne toista samanlaista tapausta.

• Jayhoo
        odottelija kirjoitti:

Moi! Minulla on samanlainen ongelma kyseisen ws-perinnäm kanssa. Oen maksanut velkanu pääoman kokonaan(250e) 55e perintäkuluja. Firma yrittää vaatia minulta vielä ylimääräisiä perintäkuluja 140e! En varmasti tule maksamaan niille koronkiskureille enää penniäkään. Käräjille olen itsekin lähössä. Tulee sille firmalle kalliiksi jos useampikin kuluttaja menettelee samalla lailla.

• Vippaskonsti
        Jayhoo kirjoitti:

Moi! Minulla on samanlainen ongelma kyseisen ws-perinnäm kanssa. Oen maksanut velkanu pääoman kokonaan(250e) 55e perintäkuluja. Firma yrittää vaatia minulta vielä ylimääräisiä perintäkuluja 140e! En varmasti tule maksamaan niille koronkiskureille enää penniäkään. Käräjille olen itsekin lähössä. Tulee sille firmalle kalliiksi jos useampikin kuluttaja menettelee samalla lailla.

kannattaa käyttää semmoisia vippasfirmoja, joilla on perintätoimistona Svea.

• Jayhoo
        Jayhoo kirjoitti:

No nyt sieltä west starilta tuli kirje, joka oli kirjattu haasteeksi, siihen oli lisätty oikeudenkäyntikuluja 210e. Eikö haaste pitäsi kuitenkin tulla käräjäoikeudelta?

• gf
        Jayhoo kirjoitti:

No nyt sieltä west starilta tuli kirje, joka oli kirjattu haasteeksi, siihen oli lisätty oikeudenkäyntikuluja 210e. Eikö haaste pitäsi kuitenkin tulla käräjäoikeudelta?

joo. Menee aika ammattitaitoiseksi näköjään..

Mites se on, joutuuko haastaja maksamaan haasteen jättäessään käräjäoikeuteen jotain? Yrittävätkö välttyä tältä ja rahastaa koko oikeudenkäyntikulut suoraan?

Toi 210 e näyttää vakiintuneen "oikeudenkäyntikuluiksi", mikä todellisuudessa on yhden paperin copypaste ja sähköpostilähetys käräjäoikeuteen.

• Ei pedonmerkille!
        odottelija kirjoitti:

WS-perintä on rikollisfirma, ei mitään muuta. Joka suostuu heidän laskunsa maksamaan suostuu maksamaan rikollisten rellestyksen. Miettikääs sitä!

• S V E A

olevan ehdottomasti paras ja joustavin maksusuunnitelmien teossa: ei tarvitse pelätä luottotietojen menoa, kun vain muistaa olla yhteydessä.
      Että kannattaa selvittää etukäteen, millä vippasfirmalla Svea on perijänä niin palveluhenkeä löytyy eikä firma kuitenkaan pyöri tappiolla.

• viesti sveasta

he olivat unohtaneet lähettää asiakkaalleen laskun. asiakas maksoi edellisen laskun viitteellä. itse olen ollut kanssa sveaan tyytyväinen, ymmärtävät siellä vippiahdinkoon ja muihinkin raha-ahdinkoihin joutuneita ihmisiä. itsellä ei ole aktiv kapitalistakaan huonoa sanottavaa. tämän ws- perinnän kanssa en ole vielä onneksi joutunut asioimaan. credito cobro kuuluu varmaankin samaan sarjaan. 1kk maksuaikaa, oli velka 20 tai 2000 e. ja erinomaisen suuret perintäkulut päälle.

• Uhri2

Svea on järjestö, joka haluaa tuhota ihmisen kuin ihmisen.
        Jouduin Svean kanssa ongelmiin, koska he laittoivat laittomin perustein rästivuokrani vasta laskun maksettuani kokonaisuudessaan asiakastierorekisteriin 4 vuoden maksuhäiriömerkinnän. Onneksi Suomessa on edes vielä jotenkin suhteellissen rehellinen ja oikeudenmukainen oikeuslaitos, ja sain luottotietoni puhtaiksi muutamassa kuukaudessa.
        Olin aivan itsemurhan partaalla, koska rästivuokrani olivat syntyneet siten, että olin vielä opiskelija ja isäni murhattiin, ja olin aivan loppu. Viimenen pisara oli se, että Eija SVEAsta ilmoitti, että on huomannut laskuni maksetuksi, mutta koska oli valmistellut viestin Asiakastiedolle ennen kuin huomasi laskun kokonaisuudessaan maksetuksi niin halusi vain itse (ahneena ihmisenä) palkkionsa muiden ihmisten tuhoamisesta.
        Että sellainen peto SVEA on!

• hulabaloo1111111
      • !

Muistaako kukaan aikaa kun kirjeet tuli pelkästään justitialta. Oli sitten kyseessä puhelinlasku tai autovakuutukset. Nyt vippien aikana niitä tulee esim. w-s jotain, aktiv kapital, ja henkilökohtainen suosikkini resolvium groupilta. Ei edes pysy perässä, että mihin kaikkeen sitä on velkaa:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      29
      5099
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4091
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      77
      3657
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2718
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      151
      2520
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2378
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2189
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2167
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      138
      1695
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1538
    Aihe