Tutkimusprofessori Hannu Lauerma kertoo väkivallan olevan geneettistä, mutta ympäristötekijät ovat tärkeitä, omat lapsuuden kokemukset ja päihteet ovat merkityksellisiä. Lauerma kertoo ihmisen edelleen olevan luolaihmisen. Minä jätän astrologian pois murhenäytelmissä.
Sello murhenäytelmä
4
298
Vastaukset
- Astrologia esiin
Miksi jätät astrologian pois murhenäytelmissä?
Eikö astrologian pitäisi nimenomaan ennakoida murhenäytelmiä koska se on niin voimakas kokemus ihmisen elämässä että kartan on se aivan pakko näyttää. Näyttäähän se jo nyt hyvin pieniä vivahteita ihmisten luonteesta.
Ei astrologiaa voi jättää pois ihmisen elämässä tapahtuvista normaaleista tapahtumista vaikka se olisi kuinka järkyttävä tapahtuma tahansa. Onhan täällä käsitelty hetekkahumppaa, pettämistä, narsismia ja väkivaltaisuutta, joten miksi tässä muka pitäisi jättää astrologia pois laskuista.
Astrologien pitäisi kyetä ennakoimaan tällaiset tapaukset ajan laadun tulkinnan perusteella ja esimerkiksi miettiä vaikkapa kaupungin syntymähetken ajankohdan perusteella milloin kaupungissa tulee tapahtumaan jotakin mullistavaa tai traagista. Eivät astrologit voi sitä kertoa että yksi mies tappaa kaupungin ostoskeskuksessa neljä ihmistä ja siitä tulee maan suru, mutta he voivat ottaa kartasta selvää että sinä ja sinä päivänä tulee tapahtumaan jotakin hyvin mullistavaa kun planeetat ovat tietyissä kulmissa toisiinsa nähden.
Onhan esimerkiksi astrologit ennakoimassa yritysten tulevaisuutta ja mahdollisia riskiaikoja astrokartan perusteella. Joten jos sieltä voi tuollaisia kevyitä riskejä kartoittaa helposti, niin silloin noin harvinainen ja hyvin voimakas tapahtuman pitäisi suorastaan hypätä silmille astrokartalta!- Ennen, jälkeen.
Miksi tulkinta ei tullut ennen tapahtumaa? Minä seuraan omia transiittejani mielenkiinnolla ja ennakoin tapahtumia, elän parhaani mukaan, voimillani, joita minulla on. Ymmärrän ja kunnioitan astrologista tulkintaa, kun se tehdään ennen murhenäytelmää.
- jäkätijäk
kaveri oli yksinkertaisesti saanut hermomyrkkyä, joka kumuloitui ja teki hänet aggressiiviseksi. Että katsokaa mitä syötte. Kansa vaikenee kahdella kielellä ja useammallakin, suomalainen ei puhu, "minä en ainakaan ensimmäisenä katkea", vaikka kaikki ovat jo ymmärtäneet?
- Kunniamurha
noita aikapommeja pakolais- ja maahanmuuttokeskuksissa."- kommentoi kunniamurhia heidän kulttuurinsa edustaja televisiossa. Nuo miehet, joihin suomineidot lankeavat, eivät voi menettää kasvojaan, eli toisinsanoen, eivät kestä parisuhteen katkeamista ja naisenvaihtoa. Ohjelmassa painotettiin, kuinka tärkeää on opettaa suomalaisille naisille, mitä merkitsee seurustelu tuosta kultuurista tulleiden miesten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982